Mikä on sinusta ikimuistoisin yksittäinen viesti AV:lle?
Kommentit (28)
:)
ja toinen on käsikakka-ketju...
ja käytti itse vähintää yhtä törkeää tekstiä. Nauratti silloin ja naurattaa nyt, myös vastaajan seuraavat viesit samasta aiheesta. Ihan valio!
EEt kyllä ole mikään perinteinen tyttö
etkä edes tajua, mitä on olla perinteinen tai kunnollinen. Elät ihan sekopäisessä maailmassa. Et muka suostu anaaliseksiin - paitsi jos mies vain ilmoittaa ottavansa sitä. Et suostu kolmanneksi pyöräksi - mutta et halua edes tietää totuutta. Et muka missään tapauksessa voi saada sukupuolitautia - mutta silti olet antanut tuollaisen häntäheikin veivata sinua joka aukkoon. Jne. Jne.Et varmaan edes tajua, miten halvalla sinua on pantu. Sinun pitäisi kauniina ja älykkäänä naisena pystyä vastustamaan tuollaisia naima-aslakkeja, mutta olet ollut täysin vietävissä. Vieläkin luulet suhteen olleen ainutlaatuinen, kun mies on vienyt ja sinä olet vikissyt nautinnosta.
Pidä nyt edes kunnon seksipaasto ja näytä itsellesi, että et ole noin ressukka.
Lainaus:
Paitsi kerran en ottanut suihin miehen työhuoneessa, kun olin häntä vastassa.ap
Lainaus:
Teitkö kaiken mitä mies halusi? Kieltäydyitkö mistään seksissä?
Mun mielestä legendaarinen pässinpää on tämä Micken kanssa rakastellut tytsy. Valtavasti aloituksia samasta aiheesta. Missä lie nyt, ei ole pariin päivään näkynyt palstalla.
"Vierailija - 6.9.2005 15:48 (16/260)
Siis miten te ette voi ymmärtää mitä tarkoitan??
Tk-lääkäri jatkuvasti sektioissa vittuilee. Minä aluksi otin sen jutut huumorilla koska en ymmärtänyt häntä kunnes eräs hoitaja sanoi mitä hän oli tarkoittanut espäanjaksi. Hän EI ole kirurgi vaan peruslääkäri. Polvivammani on vamma koska se on vaivannut koko ikäni ja tähän asti sitä onkin hoidettu hyvin kunnes tuo lääkäri tuli. Hän on minun omalääkäri joten en voi häntä vaihtaa. Olen niin vihainen kun täytyy kestää rumia sanoja ja vihjauksia päivästä toiseen :( "
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/118299/jos_laakari_v…
minä olin treffeillä kolmekymppisen
tosi hiljaisen ja ujon miehen kanssa. hän katseli varpaitaan ja ympäristöä, muttei kertaakaan minua silmiin. yritin keksiä vaikka mitä puhuttavaa, mutta vastaukset olivat yksisanaisia ja tosi töksähtäviä.
hetken siinä istuttuamme, hän nosti sormensa ja siveli rintaani (paidan päältä) ja huokaisi jotenkin värisevällä äänellä, että "ihanat".
siinä vaiheessa katsoin parhaimmaaksi poistua paikalta
"Gynet tekee sektiot ja harvempi on niin persjalkainen, että gyne tekis myös polvileikkaukset...."
"Vierailija - 6.9.2005 15:48 (16/260)
Siis miten te ette voi ymmärtää mitä tarkoitan??
Tk-lääkäri jatkuvasti sektioissa vittuilee. Minä aluksi otin sen jutut huumorilla koska en ymmärtänyt häntä kunnes eräs hoitaja sanoi mitä hän oli tarkoittanut espäanjaksi. Hän EI ole kirurgi vaan peruslääkäri. Polvivammani on vamma koska se on vaivannut koko ikäni ja tähän asti sitä onkin hoidettu hyvin kunnes tuo lääkäri tuli. Hän on minun omalääkäri joten en voi häntä vaihtaa. Olen niin vihainen kun täytyy kestää rumia sanoja ja vihjauksia päivästä toiseen :( "<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/118299/jos_laakari_v…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/118299/jos_laakari_v…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/118299/jos_laakari_v…;
Deitin tarjoama 22-senttinen tuutti. :D
Omat kauheimmat treffini:
mies haki minut, oli puhunut että mennään kahville johonkin kivaa paikkaan. Vei minut Espoossa Leppävaaran shellille, jossa spurgut istui viinanhajuisina vetämässä kaljaa. Niiden viereen sitten istuttiin kahville, mies ei tietenkään edes ajatellut maksaa, itse kaiveli jotain pennejä lompakostaan ja sain maksaa loput hänenkin kahvistaan.
Yllään hänellä oli kauhutunut verkkari/tuulipuku Suomen väreissä.
Hän kysyi minulta haluanko jäätelön - senkin olisin tietty itse maksanut. Sanoin että en taida, kiitos. Hän jatkoi, että jos mieli tekee toisenlaista jäätelöä niin hänellä olisi tarjota 22 cm pitkä tuutti.
Emme tavanneet enää toiste vaikka mulle pari kertaa soitteli.
ja käytti itse vähintää yhtä törkeää tekstiä. Nauratti silloin ja naurattaa nyt, myös vastaajan seuraavat viesit samasta aiheesta. Ihan valio!
EEt kyllä ole mikään perinteinen tyttö
etkä edes tajua, mitä on olla perinteinen tai kunnollinen. Elät ihan sekopäisessä maailmassa. Et muka suostu anaaliseksiin - paitsi jos mies vain ilmoittaa ottavansa sitä. Et suostu kolmanneksi pyöräksi - mutta et halua edes tietää totuutta. Et muka missään tapauksessa voi saada sukupuolitautia - mutta silti olet antanut tuollaisen häntäheikin veivata sinua joka aukkoon. Jne. Jne.
Et varmaan edes tajua, miten halvalla sinua on pantu. Sinun pitäisi kauniina ja älykkäänä naisena pystyä vastustamaan tuollaisia naima-aslakkeja, mutta olet ollut täysin vietävissä. Vieläkin luulet suhteen olleen ainutlaatuinen, kun mies on vienyt ja sinä olet vikissyt nautinnosta.
Pidä nyt edes kunnon seksipaasto ja näytä itsellesi, että et ole noin ressukka.
Lainaus:
Paitsi kerran en ottanut suihin miehen työhuoneessa, kun olin häntä vastassa.
ap
Lainaus:
Teitkö kaiken mitä mies halusi? Kieltäydyitkö mistään seksissä?