Mikä on sinusta ikimuistoisin yksittäinen viesti AV:lle?
Kommentit (28)
Mun mielestä legendaarinen pässinpää on tämä Micken kanssa rakastellut tytsy. -- Missä lie nyt, ei ole pariin päivään näkynyt palstalla.
Toi oli mun tekemä lainaus enkä ihan yhdistä sun juttuasi siihen. Kommentoin vai tuota moraalisaarnaajaa.
-en muista numeroaniLainaus oli yhdestä lukuisista Micke-ketjuista. Miten sä sen poimit, jos olet ihan pihalla siitä, mistä ketjussa oli kyse?
Pitäisikö hänet tuntea?
Siellä oli pari, joille nauroin vedet silmissä.
Mun mielestä legendaarinen pässinpää on tämä Micken kanssa rakastellut tytsy. -- Missä lie nyt, ei ole pariin päivään näkynyt palstalla.
Toi oli mun tekemä lainaus enkä ihan yhdistä sun juttuasi siihen. Kommentoin vai tuota moraalisaarnaajaa.
-en muista numeroaniLainaus oli yhdestä lukuisista Micke-ketjuista. Miten sä sen poimit, jos olet ihan pihalla siitä, mistä ketjussa oli kyse?
Pitäisikö hänet tuntea?
Pitäisikö hänet tuntea?
KVG
http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&q=micke&gbv=2&oq=micke&aq=f…
En tullut juuri viisaammaksi.
Mun mielestä legendaarinen pässinpää on tämä Micken kanssa rakastellut tytsy. Valtavasti aloituksia samasta aiheesta. Missä lie nyt, ei ole pariin päivään näkynyt palstalla.
heti kun näin tämän ketjun aloituksen (siis johon nyt kirjoitan vastausta), mielessä kävi että olisikohan Mickes fnask asialla. Vaikutti sen verran itsekeskeiseltä tyypiltä, että saattaisi hyvinkin kalastella omia viestejään koskevia kommentteja tällaisella ketjulla.
joku etunimihullun pikkuserkku? Siis sen petri-maria-paula-hullun pikkuserkku?
tehtailee tänne usein tolkuttomia provoja ja vaikka mitä aloituksia, oikein telenoveloita ja saagoja, jatkokertomuksia...Kun vähän tutustuu kirjoitustyyliin, erottaa ne telenovelat seasta eikä usko sanaakaan.....Mut, mikäs, hubaa ajankuluahan tää netti kaikkineen on, mikäs siinä...
Se pimpulilla siivoaja on kyllä jäänyt mieleen...
tehtailee tänne usein tolkuttomia provoja ja vaikka mitä aloituksia, oikein telenoveloita ja saagoja, jatkokertomuksia...Kun vähän tutustuu kirjoitustyyliin, erottaa ne telenovelat seasta eikä usko sanaakaan.....Mut, mikäs, hubaa ajankuluahan tää netti kaikkineen on, mikäs siinä...
sinä, provoilija, palstapersu, psykomamma ja sitten se viides. Tämä on yksi suosituimpia keskustelupalstoja ja kirjoittajia on valtaisa määrä, vakikävijöitä ja satunnaisia vierailijoita.
-en muista numeroani
toivottaa vieraat tervetulleiksi, joku kertoi laulavansa:
Taivas varjele, ketä sieltä tule!!!
Hahahaaa vieläkin naurattaa :D
Yht.kunnan tukea siihen että hänen n.2v lapsensa haettaisiin aamuisin kotoa päiväkotiin ja tuotaisiin iltapäivisin sitten kotiin. Ja hän itse olisi siis toisen lapsen eli vauvan kanssa kotona.
Harvoin olen "suu auki" muta silloin kyllä loksahti leuka alas..
Mutta yksi sellainen kyllä toden totta on ollut.
on kyllä ollut ehkä ufoin juttu. Siitä tuli tietenkin ihan legendaarinen ketjukin, mutta nerokkuudessaan se avaus oli vertaansa vailla - mahdotonta sanoa oliko sen ap oikeasti ihan patatyhmä vai vaan tosi taitava provoaja :)
"Lääkäri vittuili sektiossa" on jäänyt mieleen! :D
anopin ulisseen koko vihkiseremonian ajan "kuin pihanperällä eroahdistusta poteva ajokoira" :DDD
En varmaan ikinä ole nauranut niin paljon yksittäiselle kommentille :D
anopin ulisseen koko vihkiseremonian ajan "kuin pihanperällä eroahdistusta poteva ajokoira" :DDD
En varmaan ikinä ole nauranut niin paljon yksittäiselle kommentille :D
mieleen ankeudessaan. Siinä joku äiti kertoi miten hän ja murrosikäinen poikansa kertovat toisilleen kaikki asiansa ja miten poika on äidille suuri tuki. Ja että poika on itsetuhoinen ja nukkuu sen takia äidin kanssa parisängyssä. Ja perheen isä sohvalla.
Jotenkin pysäyttävää, että miten kauhean pihalla ihminen ja vanhempi voi olla eikä tajua sitä ollenkaan. Kamalaa, surullista.
Lainaus oli yhdestä lukuisista Micke-ketjuista. Miten sä sen poimit, jos olet ihan pihalla siitä, mistä ketjussa oli kyse?