Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä olin kolmantena suihinottoja tarjoavalle naiselle. Nainen oli hädin tuskin saanut nieltyä edellistä lastia kun hän jo imaisi kaluni suuhunsa. Tiedän, että minun jälkeen oli vielä ainakin kaksi kaveria jotka tallettivat omat lastinsa ko. naisen suun kautta vatsaan. Eli ainakin viidelle miehelle antoi, tosin vain suuta, mutta kai tuokin lasketaan siihen, että "antoi peräjälkeen monelle". Nainen (oikeastaan tyttö, 17v) oli erään ryhmälle ns. groupie, ja tunnettiin estottomuudestaan suihinottoihin.
Luulen, että on olemassa miehiä, jotka aidosti nauttisivat, jos saisivat nuolla monia naisia peräkkäin orgasmiin asti. Varmasti jotkut naisetkin nauttivat siitä, että saavat ottaa monelta mieheltä suihin peräjälkeen, vaikkakin varmaan vähemmän kuin em. kaltaisia miehiä. Tai ainakaan, jotka kehtaisivat sitä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
On! Ihan kreisiä olla jonossa ja päästä kunnon liukkaille! <3
En tiedä, olenko miehissä harvinaisuus, mutta mun mielestä olisi ällöä painaa kalu spermasta täynnä olevaan pilluun. Suuhun kyllä, jos nainen nielee tai sylkee suunsa edellisistä spermoista puhtaaksi. Ei tosin ole ikinä tullut kumpaistakaan tilanetta eteen, joten en tiedä miten todellisuudessa kävisi. Eli ei toisten spermasta liukkaille, naisen omista mehuista tai syljestä liukkaille kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Ihan kreisiä olla jonossa ja päästä kunnon liukkaille! <3
En tiedä, olenko miehissä harvinaisuus, mutta mun mielestä olisi ällöä painaa kalu spermasta täynnä olevaan pilluun. Suuhun kyllä, jos nainen nielee tai sylkee suunsa edellisistä spermoista puhtaaksi. Ei tosin ole ikinä tullut kumpaistakaan tilanetta eteen, joten en tiedä miten todellisuudessa kävisi. Eli ei toisten spermasta liukkaille, naisen omista mehuista tai syljestä liukkaille kyllä.
Et harvinaisuus pikemminkin ihan perusjantteri. Minä oon melko varma että täällä on yks tai kaks kirjoittajaa jotka noista jälkiliukkaista jauhaa
Pilluliukkaat koettu monen monta kertaa mutta pyllyliukkaat kokematta vielä muutoin kuin omilta jäljiltä ja kiinnostaisi kokeilla
Saman viikonlopun aikana vain kaksi miestä on oma ennätykseni ja siitäkin on jo 34 vuotta. Seksikertojen määrä oli yhdeksän ja olo oli sen jälkeen aika tyydytetty mutta vähän se tuntui jo paikoissakin. Tapailukumppanilta sain perjantai-iltana suuseksiä ja kaksi pikaista panoa. Lauantaina tavattiin kumppanin kaveri, joka alkoi piirittää sinnikkäästi ja selvästikin kumppanin luvalla. Olivat varmaan sopineet keskenään, että annetaan tytölle oikea seksiviikonloppu. Tämä vanhempi kaveri omi minut loppuillaksi ja yöksi ja tulin otetuksi neljä aivan ihanaa kertaa. Aamulla lusikassa herääminen toisen miehen sylissä jatkui käsiseksin jälkeen vielä ensimmäisellä kerrallani ilman kondomia. Tapailukumppani oli ihan liekeissä siitä, miten olin reagoinut hänen kaveriltaan saamaani käsittelyyn ja halusi vielä hänen luokseen palattuamme panna kaksi kertaa ennen paluutani kesätyöpaikkakunnalle. Niistä toinen kerta tuntui jo vähän ikävältä, sillä tapailukumppanilla oli kookas penis ja hän käytti aina kondomia. Päättelin tuon viikonlopun perusteella, että kaksi miestä on ehdottomasti maksimimäärä eikä sen suurempaa määrää ole tullut edes kokeiltua. N52
Vierailija kirjoitti:
Kerran baarissa tapasin pari urheilullista nuorta kollia. Lähdettiin mun luo ja ne anto vuoronperään munaa pilluun koko yön useemman tunnin, niillä oli erektiot ja kestävyys ihan omaa luokkaa oman ikäisiin verrattuna. Oli kyllä todella saatu olo sen jälkeen. Molemmilla ihanasti ja sopivan verran muotoutuneet urheilulliset reidet, rintalihakset, käsivarret ja pakarat joista oli kiva pitää kiinni, ahh.
N43
Minä en ole ikinä saanut kahta kerralla/peräkkäin, mutta minulla on tällä hetkellä suhde 12 v nuorempaan mieheen joka pystyy yksinkin painamaan kymmenen kertaa vajaa vuorokauden treffien aikana. Kykenee panemaan pari, joskus kolme kertaa putkeenkin. 30+ eikä ole edes erityisen urheilullinen, mutta sänkykestävyys aivan tajuton.
Fantasiani. Olen kolmen miehen kanssa mökillä, joista yksi oli ex poikaystäväni. Ilmassa on sähköä ja seksin tuntua jo ennen kuin mitään tapahtuu. Sitten, istuessani sohvalla, yksi miehistä tulee lattialle jalkojeni väliin, riisui housuni, ja alkoi nuolemaan kahden muun miehen katsellessa. Kiihottavaa katsella niitä kahta muuta miestä, ja nähdä heidän nousevan kiimansa ja housuissa paisuvat kalut. Nuolijamies olisi valmis panemaan heti perään, mutta tartunkin exäni käteen, ja sanon hänelle, että pane mua. Nuolija vaikuttaa vähän katkeralta, että hänen suuseksillä valmistelemansa nainen poimi toisen miehen. Kolmas kaveri riisui housujansa, ja oli valmiina hyppäämään pukille seuraavaksi. Exäni lauettua kolmas on jo kalu ojossa tulossa päälleni, mutta työnnän häntä alaspäin näyttäen selvästi, että nyt haluan vikkelän kielen kovan kalun sijasta. Kaverin ilme muuttuu yllätyksestä, ja ei vaikuta mitenkään innokkaalta nuolemaan exäni spermasta valuvaa pilluani, mutta antaa periksi vetäessäni hänen päänsä levällään olevien jalkojeni väliin. Varovaisten lipaisujen jälkeen toinen nuolija osoittauukin ihanaksi kielimieheksi ja saa minut kiemurtelemaan nautinnosta. Lähestyessäni orgasmia, näen kuinka ensimäinen nuolijani masturboi vimmatusti. Sillä hetkellä kun masturboijan sperma lentää hänen itsensä päälle, minä laukean toisen nuolijan suuhun. Kun katson exääni, hän hymyilee minulle. Minä hymyilen takaisin, erittäin tyydytettynä kolmen miehen jälkeen.
Kerran 16 V ollessani isoveljen kaverit pyysi saunaan ja antoivat lonkeroa, niillä oli meillä bileet 80 luvun lopussa. Oli ihanan makuista ja tulin humalaan ja sitten se vaan siitä luonnollisesti eteni ensin suuteluihin kaikkien kanssa kun jokainen halusi opettaa miten suudellaan ja lopuksi kävi niin että sitten jokainen halusi opettaa myös miten rakastellaan. Kellään ei ollut kondomia joten pelotti jälkeen päin tuliko raskaaksi. Onneksi en tullut. Näin reilu 30 vuotta jälkeen päin ajateltuna , kaunis muisto . Kaikki oli kivoja ja tehtiin se porukalla. No , nyt tottakai kaikkia kiinnostaa monta niitä kavereita oli, niitä oli 4.
KaksoisRAISKAUS... olivat laittaneet jotain mun juomaan ja tämä tapahtui sitten. Ihan inhottavaa ja MUISTAN VIELÄKIN mutta en tiedä edes nimiä... Toinen oli lekuriksi opiskeleva ja toinen oikeustieteelliseen pyrkivä. Mahdollisesti joku tietää ketä nämä olivat. En ole koskaan kertonut kenellekään mutta nyt tuntuu siltä, että olisi pitänyt. Mutta kenelle? Aika vaikeaa kun ovat niin vieraita että ei nimeä edes tiedä. Olin mennyt yhteen pubiin etsimään yhtä tyyppiä johon en ollut saanut yhteyttä viikkoon... Nämä tiesivät että olen tämän 'tuttuni' tuttu...
Koska raiskauksesta tullut vai onks aina ollut yleisen syytteen alainen????
Eilen illalla eka pano. Tänään tähän asti neljä. Kaksi vielä on tulossa. Sitten riittää. Huomenba aamupäivällä kaksi. Ha sit kohti kotia. Keikkareissussa.
Olen pariinkin otteeseen pannut kahden eri miehen kanssa samana päivänä. Sinkku kun olen, niin vakipanoja on ollut päivällä, sitten illalla on ollut treffit, jotka ovat päättyneet myös panemiseen. On aika rietasta panna, kun mies ei aavista mitään, että olen ollut jo toisen miehen tyydytettävänä pari tuntia aiemmin. Kondomia tietty kaikkien kanssa, niin ei taudit leviä ja suihku väliin.
Kolme nuorta miestä ,baari illan jälkeen.
Oli tarkoitus vaan yhden kans olla ,mutta pikkuisen siideri laittoi hintoihin.
Se vain meni sitten joukko Panoksi.
Kaverit heitti rundia jalkojen välissä,en päässyt edes nousemaan ylös.
Pikkuisen oli arkana seuraavana päivänä,eikä tarvi enää haaveilla. On tietoa.
3 miestä tuosta vaan ... on se naisilla helppoa kun miettii että miehenä tuskin ikinä elämässä pääsee 3 naisen pilluun peräjälkeen tai saa 3 naista imemään munaa vuorotellen. Aika masentava ajatus kun tuntuu ettei niitäkään naisia ole täälläpäin ketkä haluaa montaa miestä peräkkäin tai antavat yhtaikaa. kertokaa lisää kokemuksia missä moni mies lauennut peräjälkeen sisään. Monetko spermat olette nielleet vuorotellen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama vakituinen seksiseuralainen mutta yleensä pidän sopivan välin tapaamisissa. Eräs ilta olin ajelemassa yhden näistä luo, pysähdyin tankkaamaan apsille. Siellä sattui samaan aikaan toinen näistä ja päädyimme harrastamaan seksiä autossa. Kävin pesulla vessassa ja ajelin sen toisen luo. Ei paljoa nukuttu koko yönä. Siitä jatkoin iltapäivällä matkaa ystäväni luo, oltiin lähdössä illan viettoon. Sieltä lähti mukaan eräs mies ja hänenkin kanssa valvottiin aamuun asti..
Aavistuksen meinasi morkkista tehdä mutta ajattelin sitten että mitäpä sitä, sain hyvää seksiä yllinkyllin.
Nämä kaikki edelleen remmissä. Välillä sattuu samalle päivälle parikin. Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen.
Täällä siis avoimesti naisia jotka panee montaa miestä päivässä mutta myös osa niistä moralisoi kun mies panee montaa naista päivässä. Miehelle on todella hankala saada peräjälkeen koska naiset ei ole niin seksi mielessä aina kuin miehet
Vierailija kirjoitti:
Ois unelma pitkästä aikaa tavata sellainen oikeasti himokas ja rento nainen joka haluaa usein montaa miestä peräkkäin. On upeaa kun nainen ottaa suihin samalla kun toinen mies panee vieressä kunnes laukeaa ja näet spermaa valuvan pillun kun tulee oma vuoro nousta päälle :))
Voi kun ei ole pitkään pitkään aikaan päässyt jälkiliukkaille panemaan. Ensinnäkin on unelma ja todella kiihottava sellainen nainen joka tykkää antaa monelle. Usein rempseitä ja hauskoja avoimia seksin suhteen. Muistan kun nuorempana yksi 40v rouva halusi nuoren miehen spermat sisään että miehensä saa älyttömät kiksit siitä. Siitä sitten oli erikoinen tilanne kun hänen mies meni toiseen huoneeseen ja rouva sanoi että pumppaa kunnolla sisään. Siinä laukesin todella nopeasti tilanne kiihotti jo
Eilen illalla viimeksi. Meillä piti olla Ed viikonloppuna tapaaminen,mutta menkat estivät. Pojat olivat iltalomilla ,as auto oli hyvä paikka. Haimme pojat sotkun edestä,ja mieheni ajoi suojaukseen paikkaan.
Kaksi nuorta miestä tyydyttivät itsensä.
Molemmat kävivät päällä kolme kertaa.
Aika hyvin noin lyhyessä aikaa. Tosin ekat oli molemmilla nopeat.
vaimo aikoinaan bileissä hoiteli neljä miestä peräjälkeen. valitteli kyllä että oli paikat arkana mutta pääsin silti liukkaille
Nuorena miehenä olin kolmantena suihinottoja tarjoavalle naiselle. Nainen oli hädin tuskin saanut nieltyä edellistä lastia kun hän jo imaisi kaluni suuhunsa. Tiedän, että minun jälkeen oli vielä ainakin kaksi kaveria jotka tallettivat omat lastinsa ko. naisen suun kautta vatsaan. Eli ainakin viidelle miehelle antoi, tosin vain suuta, mutta kai tuokin lasketaan siihen, että "antoi peräjälkeen monelle". Nainen (oikeastaan tyttö, 17v) oli erään ryhmälle ns. groupie, ja tunnettiin estottomuudestaan suihinottoihin.