Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
Kerran kauan sitten seminaariviikonlopun aikana 6 miestä, kolmea nain ja kahdelta otin suihin. Yksi sai vain käsihoidon, tosin illallisella pöytäliinan peitossa. Alkoholilla oli asiaan vaikutusta, kuten myös sillä että silloinen mieheni ja kiinni sivusuhteesta. Pian vaihdoin miestä ja työpaikkaa. N52
Todella kuumaa luettavaa nämä kokemukset. Harvassa on naiset jotka rennosti suhtautuu seksiin ja tykkää antaa monelle tai haluaa monet spermat peräkkäin
Kolmea miestä olen saanut ja heistä kahta tuplana kolmannen ollesss vaihtopelaajana. Suurempi määrä ei kiinnosta, mutta kolmessa on juuri sopivasti ohjelmaa. Sellaisen käsittelyn jälkeen voi elää jonkin aikaa taas siveästi. N 36
Mä en oo ikinä ollu ku yhden miehen kanssa kerrallaan, en oo ees halunnu. Mutta ku ikää tulee ja halut kasvaa eikä niille vaan löydy vastetta lupauksista ja yrityksistä huolimatta oon alkanut miettii jos kokeilis kahden miehen kanssa. Jos löytäisi sopivat. Tietyin ehdoin. Esim ei kaks päällä vaan vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kauan sitten seminaariviikonlopun aikana 6 miestä, kolmea nain ja kahdelta otin suihin. Yksi sai vain käsihoidon, tosin illallisella pöytäliinan peitossa. Alkoholilla oli asiaan vaikutusta, kuten myös sillä että silloinen mieheni ja kiinni sivusuhteesta. Pian vaihdoin miestä ja työpaikkaa. N52
Tiesikö miehet toisistaan? Oliko katsomassa ja odottamassa vuoroaan?
Joo kyllä niitä on. Tässä vieressä yksi krapulainen makaa ja koittaa saada elämän syrjästä taas kiinni. Mikä tässä joulunajassa onkin kun täytyy saada ja antaa😅
Maattiin sohvalla silloisen tyttöystävän kanssa, tulevan rouvan, krapulassa, sillälailla peräkkäin ja odottelin krapulapanoa. Siinä köllötellessä jotenkin sain hänet paljastamaan nuoruuden seksikokemuksiaan, tämä on suosikki: Hänen kaverit lähtivät himaa ja jäi parin tuntemattoman kaverin kanssa baariin odottamaan bussia. Kaverit houkuttelivat hänet mukaa ja lähti. Alkoivat panemaan ja toinen kundi odotti vuoroaan, eka sai pantua riittävästi, toinen jatkoi ja neiti oli tyytyväinen saatuaan kunnolla. Parikymppisenä oli määrä laatua tärkeempää. M52
Mitä väliä, enkä anna ikinä. Rakastelen jos haluan, en anna.
Exä hoiteli aikoinaan kimppabileissä useampia. Kerran taisi olla kuusi peräkkäin, mukaanlukien minä. Kivaa oli. Samoihin aikoihin oma fb, jolla oli pari muutakin itseni lisäksi kertoi kerran naidessamme tavanneensa molemmat muut edellisenä iltana. Eli ihan suoraan on päässyt kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kolmea miestä olen saanut ja heistä kahta tuplana kolmannen ollesss vaihtopelaajana. Suurempi määrä ei kiinnosta, mutta kolmessa on juuri sopivasti ohjelmaa. Sellaisen käsittelyn jälkeen voi elää jonkin aikaa taas siveästi. N 36
Mieti kun olisit mies ja kolmen naisen saaminen on käytännössä kuin lottovoitto. Harvalla käy koskaan elämässä vaikka tilaisuuksia olis. Usein naiset ovat siinä hetkessä jänistäneet ja ei halua saman miehen kanssa touhuta kun " kaveri " juuri touhunnut sen kans. Miehet kyllä porukassa nai ja hoitaa naista mielellään mutta naiset ei tahdo innostua ja kavereilla ihan samaa kokemusta. Harvassa on rohkeat ja rempseät
Joskus nuorena flikkana tuli oltua kolmen miehen kanssa. Olin pillu levällään kun miehet pani, eka kun tuli sisääni, niin toinen oli heti valmiina ja kolmas sitä mukaa. Ja eka mies pystyi toiseen kierrokseen ja pani peppuun.
Ja joskus treffasin kolmea eri miestä päivän aikana ja kaikkien kanssa pantiin. Huolelliset pesut välillä ja kukaan ei tiennyt mitään että pari tuntia sitten oli edellinen muna kyntänyt...
MInulla oli yksi työmatka ainakin minulle hurja! Kotona aamupäivällä seksiä oman mieheni kanssa. Illalla oli jo eri kaupungissa salatreffit, ja vieras mies sitten minun hotellihuoneessa yön yli - kiihkeää seksiä useaan kertaa... Samalla viikolla vaihtui vielä kaupunki, siellä iltajuhlat josta sitten vielä kolmaskin eri mies sille viikolle.... Tästä sen verran aikaa, että nyt voi jo hymylläkin muistella. Kukaan näistä ei ole enää kuvioissa - miehen kanssa erottu sittemmin, toista miestä kyllä vielä tapasin pari kertaakin salaisesti, kolmatta en koskaan ole tavannut tai pitänyt yhteyttä.
Onko MIEHIÄ JOTKA ON ANTANUT MONELLE.
Onneksi on ehkäisy. Miehet voi myös steriloida niin ei tule niitä elatusmaksuvauvoja. Yksityiset sairaalat streiloi nykyajan välineillä helposti ja nopeasti. Ei vaikuta seksiin.
No ei nyt mitään kimppakivajuttuja sentään mutta onhan sitä nuoruudessa tullut elettyä sen verran vauhdikkaasti että aina ei ennättänyt edes vaatteita päälle pukemaan edellisen jäljiltä kun oli jo seuraava mies sänkyyn tulossa.
Vierailija kirjoitti:
MInulla oli yksi työmatka ainakin minulle hurja! Kotona aamupäivällä seksiä oman mieheni kanssa. Illalla oli jo eri kaupungissa salatreffit, ja vieras mies sitten minun hotellihuoneessa yön yli - kiihkeää seksiä useaan kertaa... Samalla viikolla vaihtui vielä kaupunki, siellä iltajuhlat josta sitten vielä kolmaskin eri mies sille viikolle.... Tästä sen verran aikaa, että nyt voi jo hymylläkin muistella. Kukaan näistä ei ole enää kuvioissa - miehen kanssa erottu sittemmin, toista miestä kyllä vielä tapasin pari kertaakin salaisesti, kolmatta en koskaan ole tavannut tai pitänyt yhteyttä.
Tuommoisille naisille on oma nimityskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisille naisille on oma nimityskin.
Arvaa mitä? Tuo pelkästään hauska muisto, hyvä suhde entiseen miehenkin, olen onnellinen ja tyytyväinen että elämää on eletty. Sinunlaisesi moraalinvartija varmaan saa sitten Pietarin kanssa taivaanportilla palkinnon moraalinvartioinnista. Ainut ero näissä on, että minun hyvät uistot ovat TOTTA, sinun palkinto pyhältä Pietarilta on uskomus ja ehkä vaan TARUA.
Lällällääläää
Kyllähän sitä edelleen vähän jo varttuneemmallakin iällä tulee välillä niin villi olo, kun joku miestuttava ottaa yhteyttä ja haluaa tavata - tiedämme kyllä molemmat, millaisista tapaamisista on kyse.
Tuntien itseni ja eksponentiaalisesti seksin aikana kasvavan kiimani otan ekojen treffien sopimisen jälkeen heti yhteyttä johonkuhun toiseen miestuttavaan, ja pääsääntöisesti treffit onnistuvat nopeallakin aikataululla. Otan yhteyden vielä kolmanteen miestuttavaan, jolloin minulla onkin sitten vähintään kolmet seksitreffit 3-5 tunnin sisään.
Rakastan estottomia, älykkäitä, huoliteltuja miehiä elämässäni, jotka eivät ota biologisten tarpeiden tyydyttämistä liian vakavasti vaan tekevät mielellään kumppaneilleen hyvää ja saavat siitä hyvää myös itselleen. Eivätpä ne ole nuo meidän vartalomme iloisesta ja vapaasta seksitottumuksistamme kuluneet, päin vastoin, olemme oppineet hyviksi rakastajiksi. N50+