Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
Englantilaisessa kirjassa, jonka suomennos oli nimeltään Spermakilpailu, kerrottiin kyselytutkimuksesta, kuinka moni nainen oli ollut saman vuorokauden sisällä kahden eri miehen kanssa. Muistaakseni noin puolet.
Spermakilpailun takia evoluutio on suosinut terskan kehittymistä männän kaltaiseksi. Uudemmissa tutkimuksissa on todettu terskan pumppaavan pois n. 90 % edellisen miehen spermasta, joten jälkimmäisellä miehellä on aivan ylivoimainen todennäköisyys hedelmöittää, juuri terskan mäntämäisyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus nuorena naisena osallistunut suuseksihaasteeseen. Otin kolmelta mieheltä suihin, heillä tosin ei ollut pokkaa jäädä katsomaan kun kaverilla seisoo =), ja sen jälkeen minä sain suuseksiä kaikilta. Viimeisen kohdalla alkoi pillu olla jokseenkin herkkä, joten jouduin ohjeistamaan kundia paljon olemaan hellä. Sain kaksi orkkua, yksi ei vain saanut sellaista otetta aiheeseen että olisin lauennut.
Minä sain haasteen kun vaimo tuli saunasta ystävänsä kanssa hiprakassa, menivät alastomana sänkyyn ja vaimo määräsi minun nuolemaan ystävän pillua, kun oli kehunut minua. Nuolin orgun hänelle ja sai kiitosta. Sen jälkeen vaimo sai osuutensa, mutteivat antaneet panna. Myöhemmin olen pannut ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus nuorena naisena osallistunut suuseksihaasteeseen. Otin kolmelta mieheltä suihin, heillä tosin ei ollut pokkaa jäädä katsomaan kun kaverilla seisoo =), ja sen jälkeen minä sain suuseksiä kaikilta. Viimeisen kohdalla alkoi pillu olla jokseenkin herkkä, joten jouduin ohjeistamaan kundia paljon olemaan hellä. Sain kaksi orkkua, yksi ei vain saanut sellaista otetta aiheeseen että olisin lauennut.
Minä sain haasteen kun vaimo tuli saunasta ystävänsä kanssa hiprakassa, menivät alastomana sänkyyn ja vaimo määräsi minun nuolemaan ystävän pillua, kun oli kehunut minua. Nuolin orgun hänelle ja sai kiitosta. Sen jälkeen vaimo sai osuutensa, mutteivat antaneet panna. Myöhemmin olen pannut ystävää.
Luvalla vai ilman käynyt vieraissa
Vierailija kirjoitti:
3 miestä tuosta vaan ... on se naisilla helppoa kun miettii että miehenä tuskin ikinä elämässä pääsee 3 naisen pilluun peräjälkeen tai saa 3 naista imemään munaa vuorotellen. Aika masentava ajatus kun tuntuu ettei niitäkään naisia ole täälläpäin ketkä haluaa montaa miestä peräkkäin tai antavat yhtaikaa. kertokaa lisää kokemuksia missä moni mies lauennut peräjälkeen sisään. Monetko spermat olette nielleet vuorotellen?
Mulla on 51 ikävuoteen mennessä kokemusta kahdesta eri pillusta. Siis 32v siitä kun poikuus meni. En usko, että tarvitsee koskaan ottaa toisen käden sormia avuksi laskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 miestä tuosta vaan ... on se naisilla helppoa kun miettii että miehenä tuskin ikinä elämässä pääsee 3 naisen pilluun peräjälkeen tai saa 3 naista imemään munaa vuorotellen. Aika masentava ajatus kun tuntuu ettei niitäkään naisia ole täälläpäin ketkä haluaa montaa miestä peräkkäin tai antavat yhtaikaa. kertokaa lisää kokemuksia missä moni mies lauennut peräjälkeen sisään. Monetko spermat olette nielleet vuorotellen?
Mulla on 51 ikävuoteen mennessä kokemusta kahdesta eri pillusta. Siis 32v siitä kun poikuus meni. En usko, että tarvitsee koskaan ottaa toisen käden sormia avuksi laskuihin.
Mulla meni poikuus 13-veenä, ja 15-veenä putosin laskuista. Toki hähmänen käsitys oli viel sillo, mutta tarkkaa lukumäärää en muistanut. Nykää noita pilluja on koettu satoja, ikää 33v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpais ja kiihottais tuossa tilanteessa nuolla vierasta. Harmi kun se ystävä ei antanut edes suuhoitoa kiitokseksi
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko että joku miehistä laukeaa nopeammin tai muuten erilailla kun odottaa vuoroaan ja imet toista. Nielitkö vielä lastit?
Vuosia sitten kun tapasin tulevan rouvan baarissa ja mentiin hänen luokseen panemaan ja nukkumaan. Hän kertoi vahingossa viime yöstään, oli ollut toinen kundi ja olivat aamullakin vetäneet kunnon naimiset. Minua nauratti kovasti ja alettiin seurusteleen. M54
Englantilaisessa kirjassa selostettiin tutkimusta, kuinka moni sisko oli ollut yhdynnässä vähintään kahden miehen kanssa saman vuorokauden aikana. Muistaakseni puolet sisarista.
Kokeellisessa tutkimuksessa oli täytetty emätin sellaisella määrällä tekospermaa, joka keskimäärin tulee yhdessä siemensyöksyssä. Sen jälkeen oli peniksenmuotoisella dildolla pumpattu aika, jonka keskimäärin yhdyntä kestää. Havaittiin peniksen olevan siinnä määrin mäntämäinen, että se pumppaa entisestä spermasta pois 90 % (!).
Siis mitä mäntämäisempi penis on, sitä suurempi todennäköisyys on JÄLKIMMÄISELLÄ miehellä tulla isäksi ja saada geeninsä populaation. Tämän tuloksena evoluutio on suosinut mäntämäisyyttä, eli terskan muotoilua.
Jos miehillä olisi pitempi väli yhdynnöissä, efekti kuivuisi siihen, että edellisen sperma olisi jo kerennyt hedelmöittää. Siitä, että evoluutio on suosinut terskan muotoutumista mäntämäiseen suuntaan, tiedämme että tiheät yhdynnät eri miesten kanssa ovat olleet normaaleja, jo edellisten lajien kehittyessä ja jatkunut ihmisen kehityksessä. Kynis.mi
Kimppaseksiä loppukesän mökkiviikonlopun kruununa. Miehiä oli vain kaksi, poikaystävä ja vakituinen vieras, mutta seksikertoja oli useampia. En pysynyt laskuissa. Eniten saan irti siitä kun saan miehiä vuorotellen. Varsinkin vieras jaksaa monta kertaa ja kerta kerran jälkeen oma orgasmini tuntuu tulevan helpommin ja nopeammin. N28
Up kertokaa lisää kokemuksia. Harvoin tulee kohdalle naisia jotka haluaa monet spermat vuorotellen tai varsinkaan hoitaa monta miestä. Todella kiihottava ketju
Oi on se naisilla helppoa saada kimppaseksiä kun näitä lukee. Miehenä on turha toivo ja vastaa isoa lottovoittoa että kahta naista saa. Teininä 2 kertaa olen ollut 2 naisen kanssa ja aikuisena kerran 20 vuoden aikana. En tajua miksi niin monet naiset on olleet estoisia asian suhteen kun on mökkibileet tms ollut ja yhtä naista on pantu vuorotellen niin toinen nainen on poistunut heti tilanteesta. Myöskin kun naisen kaveria on pannut ei ole kimppa kiinnostanut. Usein näin
M38
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama vakituinen seksiseuralainen mutta yleensä pidän sopivan välin tapaamisissa. Eräs ilta olin ajelemassa yhden näistä luo, pysähdyin tankkaamaan apsille. Siellä sattui samaan aikaan toinen näistä ja päädyimme harrastamaan seksiä autossa. Kävin pesulla vessassa ja ajelin sen toisen luo. Ei paljoa nukuttu koko yönä. Siitä jatkoin iltapäivällä matkaa ystäväni luo, oltiin lähdössä illan viettoon. Sieltä lähti mukaan eräs mies ja hänenkin kanssa valvottiin aamuun asti..
Aavistuksen meinasi morkkista tehdä mutta ajattelin sitten että mitäpä sitä, sain hyvää seksiä yllinkyllin.
Nämä kaikki edelleen remmissä. Välillä sattuu samalle päivälle parikin. Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen.
Todella kiihottavaa kun olet siemenet sisällä pesemässä paikkoja ja suunittelet seuraavan miehen lypsyä. Moniko mies onkaan huomannut jälkiliukkaat. Syvälle kun laukeaa niin kyllä sen spermalitinän perällä huomaa
Vierailija kirjoitti:
Pidämme ryhmäseksistä ja doggingista.
Suurimmillaan kimpussani on ollut kymmenkunta miestä.
Tästä joku närkästyy, mutta seksuaalisuus on ihmisillä erilaista.
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo vanha nainen, siis 51 v. En ole vapaa. ja olen ajatellut, että nyt ei ole enään mitään väliä kenen kanssa panee. Raskaaksi en tule, mies ei noteeraa tuota mitenkään. Joten niin...
Oletko pannut nuoria miehiä viime viikkoina?? Mulla tuore seksisuhde 54 v naisen kanssa ja olen 31 v. itse. Hän on todella märkä ja niin kiimainen. Sain viimeksi katsoa kun hän hoiteli käsillä ja suulla minut kieli pitkällä ja spermat huulilla nuoli vielä puhtaaksi. Tämmöistä en ole ikinä saanut oman ikäisten kanssa kokea..
Ihmisillä sairas mielikuvitus. Ei nämä jutut ole totta mutta joku typerys voi niihin uskoa : )
Kyllä, mutta huomaa että vain ja ainoastaan Chad-miehille!
Te maksamakkaran väriset minikikkelit jäätte armotta vetämään omaan käteen.
Oletteko muuten tulleet ajatelleeksi miten monta kertaa se oma käsi on homman hoitanut? Varmasti veisi voiton kenestä tahansa naisesta! Olkaa ylpeitä!
Monta miestä peräkkäin on parasta mitä nainen voi saada.