Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
On kai meitä. Itselläni muutaman talven takaa hiihtoreissulta Leviltä vähän 'puolitahattomasti tähän lipsahtanut' kokemus tällaisesta. En osaa sanoa mikä tunne päällimmäisenä jäi mieleen: kihotus, nolotus vai morkkis....ehkä se kiihotus kuitenkin voittaa enimmäkseen, kun joskus vieläkin sitä suristellessani itsekseni pyörittelen mielessäni salaa.
aikuinenrva
Carpe Diem. Tilaisuuksiin kannattaa toki tarttua. Kerro toki lisää.
Juu naiset antautuu, "lipashtaa" ja mies tarttuu hetkeen ja ottaa ja saa. Voihan näitä ikuisia idioottimaisuuksia.
Ja siis nainen ei saa mitään..
En ole monelle antanut samana iltana, mutta kolme eri miestä pani minua yhden tanssireissun aikana.
Ai antanut?Miksi nainen muka antaa, ja mies sitten niinkuin saa vai?
Eli Nainenn ei yleisen mielipiteen mukaan saa mitään, ja varmaan usein näin onkin.
Pitkät tanssit jos et samana iltana antanut.
Vierailija kirjoitti:
Eli Nainenn ei yleisen mielipiteen mukaan saa mitään, ja varmaan usein näin onkin.
Uli uli ja vali vali. Nainen saa munaa sekä orkun, jos itse osallistuu sen hankintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli ja vali vali. Nainen saa munaa sekä orkun, jos itse osallistuu sen hankintaan.
Menetö siis naisen luo ja kysyt, annatko? ja miten se nainen osallistuu, jo ukko hyppää päällle ja alkaa vaan panna? Kyllähän te saatte kun vaan panette.
Epämiellyttävä mies ja vastaus eritoten, jos ei mies osaa niin ei osaa vaikka kuinka osallistuis nainen.
Ei ollut tapaistani, mutta opiskeluaikana erään luennon jälkeen keskellä päivää päädyin luennoilta erään mukavan pojan kanssa kämpilleni ja iloisesti sänkyyn.
Olimme juuri tulleet suihkusta, pelkät pyyhkeet ympärillämme, kun poikaystäväni pölähti paikalle. Ja se oli jo niin vakavaa, että hänellä oli avaimet.
Siinä sitten silmiteltiin, mutta todettiin, että elämäähän tämä, ihmiskoetta koko elämä, pienellä otoksella.
Eikä poikaystäväni, nykyinen mieheni siitä myrskyä nostanut. Kun kahden jäätiin, jatkettiin samalla aiheella mutta uudella kokoonpanolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetö siis naisen luo ja kysyt, annatko? ja miten se nainen osallistuu, jo ukko hyppää päällle ja alkaa vaan panna? Kyllähän te saatte kun vaan panette.
Epämiellyttävä mies ja vastaus eritoten, jos ei mies osaa niin ei osaa vaikka kuinka osallistuis nainen.
On taas jutut aikas sakeita.
Gb illoissa en laske enää kuinka monen kanssa nykyään olen. Mitä useamman kanssa, sitä suurempi hurmio. Kaverini valvoo avustajana kortsut vieressä. Ei täällä maalla kotipuolessa sentään näin riettaasti. Lauantaina miehet.. nappaan teidät. Nähdään kartanolla.
En tiedä olenko hurjempi kuin moni muu nainen , mutta osaan ottaa ilon irti gangeissä. 50 menee rikki seuraavallakin kerralla. Nymfoksi tunnustaudun. Iloa tavalliseen arkiseen elämään.
Olin kuntoutuksessa viisi päivää. Koko ajan oli seksi mielessä. Sitten viimeisenä päivänä ennen huoneen luovutusta, vein fysioterapeuttimiehen huoneeseeni. Hän, minua 20 vuotta nuorempi pani minua takaa ja laukesi sisään. Kerkesin vain käydä vessassa pyyhkimässä paperilla, kun piti jo lähteä respaan ja taksilla kotiin. Parin tunnin taksimatkan jälkeen kotona. Mies tuli töistä ja oli kovassa kiimassa. Vei heti makuuhuoneeseen ja pani niin, että vieraan spermat vain litisivät.
Olen 53 vuotias nainen ja olimme mieheni kanssa viime kesänä lomailemassa yhdessä mökissä ja naapuri mökissä oli 4 24 - 31 vuotiaat miehet , tutustuimme ja illankuluessa kun otimme alkoholia niin miehet halusivat naida minua ja niin siinä ilta vierähti kun jokainen nai minua ja sitä jatkui kolme vuorokautta . En ole koskaan aiemmin saanut niin paljon kullia kuin silloin .. Oma mies ja nämä 4 miestä naivat minua joka päivä ainakin kolme kertaa j. Kyllä pilluni oli kipeä 2 - 3 päivää sen jälkeen ja mieheni paljasti että , oli antanut potenssi lääkettä joka resepti oli hänellä ja mukana oli paketti .
Parisen viikkoa sitten olin kolmen eri miehen kanssa 3 tunnin sisällä. Ensimmäisen sylissä ratsastin hänen autonsa takapenkillä, toiselle levitin reiteni hänen toimistonsa sohvalla ja kolmannelle tämän parisängyssä.
Onhan noita tullut tavattua muutamia kimppailujen yhteydssä :)
En antanut, mutta muutaman kerran olen nussinut kahta miestä peräjälkeen se. välissä oli max 10min. Ja kerran yksi kaveri nuoli mulle orgasmin, mutta kaipasin vielä kunnon panoa, ja nussinkin toista miestä nousematta välillä sängystä.
XU:n bileissä Himoksella tulee niin paljon, että ei niitä tule edes laskettua. Olisko 6-7 yhtäaikaa ja sit porukaa tulee ja menee.
Pitäisikö siinä olla jotain ihmeellistä? Eiköhän aika monellakin ole joskus tilanne mennyt siihen että niitä miehiä nyt vaan sattuu kasaantumaan lyhyelle ajalle, jopa samalle päivälle, useampikin. Tuntuu hyvälle, miksi ei tuntuisi, harrastetaan sitä useampi kerta päivässä samankin miehen kanssa seksiä päivän aikana, ei siinä nyt suurta eroa ole siihen että se on eri mies joka kerta