Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
Parisen vuotta sitten, työkaveri sitten salarakas ja illalla mieheni.
Silloin kun oltiin iloisia ja pantiin paljon, tapahtui tälläinen kaverille kanssa. Herättiin krapulassa makuukammarissa, kaveri Pate oli jäänyt sohvalle, otettiin tavanmukainen aamupano. Oman himon sain hoidettua, mutta tuleva rouva jäi kaipaamaan panemista. Pate keitteli keittiössä kahvia, kysyin voiko Pate auttaa ja kävin hakemessa hänet. Otti kalsarit pois ja kiipesi sänkyyn kulli pystyssä työsi sisään valmiiksi turvonneeseen pilluun ja alkoivat naimaan. Aamukahvilla oli kolme tyytyväistä krapulaista.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin mökillä kaverini kanssa miesporukan keskellä. Illan mittaan kun alettiin saunoskelut yms niin puheet meni rivoksi ja homma meni siihen eträ sain 3 miestä peräjälkeen. Ensin Yksi pani takaapäin pukuhuoneessa ja laukesi sisään kun toiset odottivat vuoroaan vieressä. Sitten vain ruiskinut penis ulos ja suoraan uusi jäykkä mies sisään ;)). Valuin todella runsaasti tuon jälkeen....
On se naisilla helppoa olla kimpassa mukana. Miehistä hyvin pieni osa pääsee koskaan mukaan ryhmösessioihin. Naisilla yleistäkin että on kahden miehen kanssa ollut kahdet siemenet sisällä
Vierailija kirjoitti:
Kesällä useinkin olen antanut monelle mökiltä tekemäni tanssireissujen jälkeen. Monesti useampi mies iskee ja yllättyykin sitten kun pyydän molemmat mukaan. Pillu on hyvin täytettynä ja hellänä sen jälkeen
Kerro lisää noista ja laukeaako miehet usein sisään??
Vierailija kirjoitti:
Kolmelle Levillä peräjälkeen jossain mökissä after-ski bileiden iltapäiväjatkoilla. Yhden miehistä kanssa oli jotain pikku silmäpeliä ja säätöä vähän, kunnes meni naiskenteluksi. Kun oli hoitanut hommat, niin hänen kaverinsa huuteli kai puolileikillään, onko jo hänen vuoro. Kolmas ei edes kysellyt enää ja tuli vaan päälle vuorollaan.
Mitäs menin :)
rva 42
Miltä tuntui saada useat spermat sisään kuinka täysi olo siitä tulee kun on monet lastit?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pääsee tietämättään usein liukkaille. Työpaikkaromanssia on jatkunut jo vuosia. Naidaan töissä ja sitten syyllisyden tunnoissani kotona annan miehelle, kun mies haluaa. Mies on usein kommentoinut miten ''märkä'' olen. Ei tajua se olevan työkaverini spermaa ja luonnollista jälkimärkyyttä ihanan työkaverin jäljiltä. Mies luulee minun olevan kiihottunut. Onneksi aviomies tykkää panna takaapäin ja tulee nopeasti, niin ei tarvitse olla katsekontaktissa hänen nautiskellessaan.
Miksi siitä syttyis maailmansota ja moraalisaarnat ja haukkuminen jos joku mies kirjottais tekevänsä juuri noin samoin naiselleen. Kiihottavaa kyllä olis jos tuo isorintainen työkaveri antais paljaalla tulla sisään
Vierailija kirjoitti:
kolmea rakastajaa pidin vuoden verran päällekäin ja tottakai välillä kävi niin että kaikki halusivat samana päivänä. Sit mentiin sillä :)
Toisistaan eivät tietäneet, ja yhden heistä kanssa olen nykyään naimisissa.
Miksi mies jolla on monta rakastajaa on kusipää kauhea ihminen mutta naisilla saa olla? Olen itse tästä moraalisaarnaa kuullut ja sanonut vaan että niinhän ne monet naisetkin tekee vaikka väittävät muuta. Jos ketään ei loukkaa ja tekee selväksi seksin seksinä niin mitä värää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin mökillä kaverini kanssa miesporukan keskellä. Illan mittaan kun alettiin saunoskelut yms niin puheet meni rivoksi ja homma meni siihen eträ sain 3 miestä peräjälkeen. Ensin Yksi pani takaapäin pukuhuoneessa ja laukesi sisään kun toiset odottivat vuoroaan vieressä. Sitten vain ruiskinut penis ulos ja suoraan uusi jäykkä mies sisään ;)). Valuin todella runsaasti tuon jälkeen....
On se naisilla helppoa olla kimpassa mukana. Miehistä hyvin pieni osa pääsee koskaan mukaan ryhmösessioihin. Naisilla yleistäkin että on kahden miehen kanssa ollut kahdet siemenet sisällä
Kaksi tai useampi mies panee yhtä naista, helposti useampi mies on pääsee kimpoihin kuin nainen, näin minä tämän ymmärrän. Yleensäkin naiset ovat pidättyväisempiä kuin miehet, taas kokemuksen olen huomannut naisen saa vapautumaan, ei enää pidätä mikään, muuta harvinaista
Mulla on ollut kolme samana lauantaina. Aamulla oma mies, joka meni sitten reissuun. Noin kello 17 salarakas. Illalla baarista isketty random mies, joka oli vatsakas, mutta orkun sain silti. Olin n. 27-v. Nyttemmin en tee tuollaista, mutta oli se ihanaa, rakastan rakastelua.
Miehenä ihailen ja kunnioitan naisia, jotka eivät pihtaa pilluaan. Seksi on nautinto ja siksi kaikkien pitäisi nauttia siitä ilman paheksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pääsee tietämättään usein liukkaille. Työpaikkaromanssia on jatkunut jo vuosia. Naidaan töissä ja sitten syyllisyden tunnoissani kotona annan miehelle, kun mies haluaa. Mies on usein kommentoinut miten ''märkä'' olen. Ei tajua se olevan työkaverini spermaa ja luonnollista jälkimärkyyttä ihanan työkaverin jäljiltä. Mies luulee minun olevan kiihottunut. Onneksi aviomies tykkää panna takaapäin ja tulee nopeasti, niin ei tarvitse olla katsekontaktissa hänen nautiskellessaan.
ei ole kuumempaa sessiota kun seksisessio töissä varatun naisen kanssa jos vielä saa laskea sisään. Joskus aikoinaan oli yhden rouvan kanssa salapeliä ja usein muut meni kahvitauolle niin itse sain suikkaria vessassa ja katsoa kun työkaveri nuoli kullin puhtaaksi spermoista. On naisilla helppoa kun miehiä tulee tarjolle ja voi vaan antaa monelle peräjälkeen. Tietäisitte miten vaikeaa miehen elämässä on saada edes 2 naista samaan aikaan. Ehkä olen hengaillut väärissä porukoissa mutta meidän seurassa olleet naiset ei ole koskaan lämmenneet kimpoille. Usein homma mennyt niin että naisen kaveri on iskenyt oman kaverin ja ovat panneet keskenään mutta ei mitään intoa mihinkään moneen mieheen peräjälkeen. En tiedä missä näitä naisia on jotka antaa monelle ja tykkää saada montaa miestä peräjälkeen ja mistä ihmeestä näin avoimia naisia löytää kuin täällä kerrotaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kolme samana lauantaina. Aamulla oma mies, joka meni sitten reissuun. Noin kello 17 salarakas. Illalla baarista isketty random mies, joka oli vatsakas, mutta orkun sain silti. Olin n. 27-v. Nyttemmin en tee tuollaista, mutta oli se ihanaa, rakastan rakastelua.
saitko monet siemenet sisään vai nielitkö ? ihanan irstasta ja mistä tapasit tuon salarakkaan
Aamulla pikaset miehen kanssa. Äsken töissä. Työkaveri rakastaa jälkiliukkaita. Pimpsa on ihan turvoksissa....ihana tunne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kuntoutuksessa viisi päivää. Koko ajan oli seksi mielessä. Sitten viimeisenä päivänä ennen huoneen luovutusta, vein fysioterapeuttimiehen huoneeseeni. Hän, minua 20 vuotta nuorempi pani minua takaa ja laukesi sisään. Kerkesin vain käydä vessassa pyyhkimässä paperilla, kun piti jo lähteä respaan ja taksilla kotiin. Parin tunnin taksimatkan jälkeen kotona. Mies tuli töistä ja oli kovassa kiimassa. Vei heti makuuhuoneeseen ja pani niin, että vieraan spermat vain litisivät.
viettelit siis sen fyssarin omaan huoneeseesi ? Yleensä juuri amatti-Imiset palvelualalla ei suostu mihinkään seksisessioihin asiakkaiden kanssa
Tässä tapauksessa näin kävi. Ruissalossa olin, tämä 30 v "poika" oli minun henk. koht fyssari. Yksilöajalla huoneessaan käänteli ja hieroi minua moneen malliin. Huomasin silloin, että hänellä seisoo, verkkarit jalassa. Viimeisenä päivänä lähdettiin lounaalta samaan aikaan. Kävelimme samaan suuntaan ja kysyin häneltä, että haluatko tulla panemaan ja sanoin huoneeni numeron. Menin huoneeseen ja parin minuutin päästä poika oli ovella.
Vaimoni oli sovitusti piiskattavana ja pantavana. Tuli sitten kotiin ja kertoi tästä, jonka jälkeen panin häntä.
Kerran baarissa tapasin pari urheilullista nuorta kollia. Lähdettiin mun luo ja ne anto vuoronperään munaa pilluun koko yön useemman tunnin, niillä oli erektiot ja kestävyys ihan omaa luokkaa oman ikäisiin verrattuna. Oli kyllä todella saatu olo sen jälkeen. Molemmilla ihanasti ja sopivan verran muotoutuneet urheilulliset reidet, rintalihakset, käsivarret ja pakarat joista oli kiva pitää kiinni, ahh.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tai useampi mies panee yhtä naista, helposti useampi mies on pääsee kimpoihin kuin nainen, näin minä tämän ymmärrän. Yleensäkin naiset ovat pidättyväisempiä kuin miehet, taas kokemuksen olen huomannut naisen saa vapautumaan
Ehkäpä tuossa tarkoitettiin sellaista kimppaa, jossa on yksi mies ja useampi nainen?
Yhteisön jäsen, aika monta, läpsystä vaihto...
viettelit siis sen fyssarin omaan huoneeseesi ? Yleensä juuri amatti-Imiset palvelualalla ei suostu mihinkään seksisessioihin asiakkaiden kanssa