Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
241/391 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin säälittävää että tullaan tänne pilaamaan näinkin hyvä ketju.

Todellisuutta on et naiset naivat miesten kanssa ja ovat naisten kanssa. Jos on niin hyvä tuuri että joku siitä kertoo ei tarvitse noiden homottelioiden tulla pilaamaan tuollaisilla kirjoituksella niin kun tuo edellinen.

Vierailija
242/391 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä useinkin olen antanut monelle mökiltä tekemäni tanssireissujen jälkeen. Monesti useampi mies iskee ja yllättyykin sitten kun pyydän molemmat mukaan. Pillu on hyvin täytettynä ja hellänä sen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/391 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas "antaneet".  Jospa nainen onkin saanut seksiä!

Vierailija
244/391 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goom-risteilyllä opiskeluaikana saattoi käydä niinkin että risteilyn aikana tuli touhuttua useammankin pojan kanssa. Ei mitään kimppajuttuja ollut kuitenkaan.

Vierailija
245/391 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ”antanut” kahdelle miehelle peräkkäin. Ensin omalle miehelle ja kun hän lähti töihin, tuli rakastaja liukkaille. Se oli hänen unelma, jonka halusin toteuttaa. Halusi tietää pystyykö nuolla pillun jossa on toisen miehen siemenet.

Kiihotti meitä molempia ihan älyttömästi.

Sain todella ihanaa seksiä

246/391 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa vuokranneet mökin , naapurissa noin kahdensadan metrin päässä oli toinen . Otin alasti aurinkoa kun , naapurimökiltä kuului iloista puheensorinaa , kuulostelin että , sieltä ei kuulu kuin miesten ääniä , joku tuli rantaan ja huomasi minut , minä alasti siinä mutta moikkasin kun hänkin . Menin sisään ja sanoin miehelleni että , naapuri mökillä ei taida olla muita kuin nuoria miehiä äänestä päätellen ja olin yhden nähnyt kun rannalla ja ei ollut kuin parikymmentä tai alle . Mieheni sanoi mene rannalle sinäkin mutta , alasti , hiljaisina miestäni , mitähän oikein ajattelet , mieheni siihen , anna vähän pojille katsottavaa . Olen kyllä jo viiskymppinen iso tissinem ja hoikka enkä tupsahtanut . Sanon jos poikia tulee rannalle ja kysyy sinusta niin sanon että , lähdit pyörällä kauppaan joka on noin 5 km päässä . Kun menin rantaan siellä olikin kaksi poikaa uimassa ja ne huomasi minut . Kun tulivat rannalle takaisin niin kysyin , ovatko lähteneet kahdestaan lomailemaan ,toinen pojista sanoi että , heitä on viisi kaverusta ja ovat yhdessä vuokranneet mökin . Sanoin haen Hilton niin voin ottaa aurinkoa tässä , pojat siihen , voiko hekin tulla siihen , sanoin että sopii jos teitä ei haittaa jos olen alasti , hain voltin niin pojatkin ottivat uikkarit pois ja kysyivät olenko yksin , sanoin että , mieheni kanssa mutta , hän lähti kaupalle pyörällä . Pojat siihen että , sitten he uskaltavat tulla viereeni . Kysyin pojilta eikö tyttöystävät tulleet mukaan , pojat siihen , ei ole tällä hetkellä . Kysyin tulisiko ne muutkin pojat kanssa rannalle , yksi pojista lähti hakemaan . Hetken päästä kaikki viisi olivat siinä . Yksi kypsäksi minulta , kun ei ole tissiä puristanut pitkään aikaan . Minä siihen , oletteko täysi ikäisiä ja pojat sanoi at kolme on 18 ja kaksi 19 vuotta , sanoin no saa puristaa ja saa kokeilla alempaakin , no pojathan alkoivat heti kokeilemaan tissejäni ja joku työnsi sormen pilluuni , joka oli jo liukas kiihotuksesta , pojilla alkoi seisomaan , otin kahdesta kiinni ja toisen ohjasin suuhuni . Kysyin sitten haluaako pojat Maija minua , yhteen ääneen pojat sanoivat , haluavat ja niin ensimmäinen työntyi minuun ja kysyi saako laskea sisään , nyökkäsi. Pojathan nussivat nuoruuden innolla ja minähän sain orgasmin jokainen nussi minua vuoronperää , kun kaikki olivat saaneet , sanoin lähteväni mökille , koska mieheni tulee kohta varmaankin mutta sanoin pojille että , saatte nussia minua toisenkin kerran pojat siihen , tule huomenna meidän mökille , sanoin tulevani . Menin mökille mieheni kysyi saitko , minä siihen että , sain mutta en puhunut mitään huomisesta . Ajattelin että ,jollain tavalla menen Salaa ja pojat saavat nussia minua niin paljon kuin haluavat .

Vierailija
247/391 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuonut kapakasta tietämättään narkkarin yökylään,nussimiseksi meni.Ei päästänyt vaimoa altaan koko yönä,laukesi,jatkoi heti uudestaan lukemattomia kertoja aamuun saakka,kalu seisoi koko ajan.Vaimolla loma päivä,ei pystynyt kävelemään kun jalkoväli verillä. Mietti et mikähän aine moista seisokkia teki,mies nussi kuin sekopäinen,kai sitä olikin.Onko muilla vastaavaa sattunut?

Vierailija
248/391 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAISITKO MULLEKKIN.   PUH.0451136575 MAUNO

Vierailija
249/391 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme peräkkäistä on ollut suurin määrä miehiä, jotka on olleet paikalla samaan aikaan. Kolmannen kanssa oli jo aika jyystämistä. Kovalla käytöllä paikat turtuu ja sen jälkeen ei enää ole niin väliä sillä, että kuinka monta miestä tai kertaa saa.

Vierailija
250/391 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kolme eri miestä vuorokauden aikana. Nää on näitä, mitä voi muistella kiikkustuolissa. Eka kävi moikkaamassa ennen iltavuoron alkua, toisen luo menin töistä illalla ja kolmas seuraavana aamuna. Jokaisen kanssa tulin ja vitsi, että oli omasta olossa ektravärinää, kun tiesi tästä miesten tietämättä.

Vierailija
251/391 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijasta tjiit .

Oltiin levillä juhlimassa ,ja alettiin olla jo juhla tunnelmissa. Mua tuli hakeen vanhempi rouva.

Päälle kolmekyt, silloin näytti vanhalta.

Esitteli ihan pokkana ,että lähetään heidän mökille jatkoille. Sanoin että on muutama kaveri mukana.

Ei hätkähtänyt siitä,vaan sanoi että ota mukaan.

Meno oli hurjaa,kiima ja testosteroni sekoittui.

Ensin pikkuisen ujosteltiin ja hänen mies pikkaisen häiritsi,loppujen lopuksi se alkoi kiihottamaan.

Pantiin kun kanit,kokeiltiin kaikkea.

Paljaintaan pilluun,onneksi kellään ei ollut tauteja.

Itse kävin jälkeen päin nauttimassa kotimaisesta rouvasta.

Vierailija
252/391 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, mut on mulla ollut joskus viikonlopun aikana kolme eri naista. Nykyään oon joskus ollut vieraissa päivällä, palannut kotiin, illalla vielä vaimon kanssa. Kyllä nuori vielä jaksaa. Viimevuosien panoja, yhden tinder panon kanssa muutama tunti sängyssä ja 7 kertaa lastit lensi, sitten loppui aika touhuta kun vaimo odotti kotona. Yhden panon kanssa yksi kerta ja tiineeksi. Vaimolle ei kyllä kestäis kertoo. M37v

Vierailija
253/391 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään peräjälkeen? Ei ne vuoroaan oo ollu oottamassa tai ees tienneet mistään muista mutta kolme miestä ja neljä kertaa vuorokaudessa. Ensimmäinen ja viimeinen kerta saman kanssa, välissä kaks muuta

Vierailija
254/391 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä useinkin olen antanut monelle mökiltä tekemäni tanssireissujen jälkeen. Monesti useampi mies iskee ja yllättyykin sitten kun pyydän molemmat mukaan. Pillu on hyvin täytettynä ja hellänä sen jälkeen

Kerro lisää noista tanssireissuista ovatko miehet panneet vuorotellen ja molemmat lauenneet sisään myös jälkiliukkaille??

Vierailija
255/391 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kolme eri miestä vuorokauden aikana. Nää on näitä, mitä voi muistella kiikkustuolissa. Eka kävi moikkaamassa ennen iltavuoron alkua, toisen luo menin töistä illalla ja kolmas seuraavana aamuna. Jokaisen kanssa tulin ja vitsi, että oli omasta olossa ektravärinää, kun tiesi tästä miesten tietämättä.

Kävi moikkaamassa ja yks kaks menikin panemiseksi vai miten?? Oliko edellisen siemenet sisällä vielä jossain välissä??

Vierailija
256/391 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin vaan tavata näitä naisia jotka antaa monelle miehelle kerralla ja ja haluaa saada rasvat sisään. Yleensä se tilanne on mennyt niin että jos on nainen tai kaksi tullut porukan kanssa jatkoille niin on valinneet ottaneet vain yhden miehen pumppaamaan eikä ole muut kiinnostaneet. Ei ole vastaan sattunut yhtä avoimen seksuaalisia mitä täällä osa vastaajista. Ei voi kuin olla kateellinen niille miehille jotka on vuoroaan saaneet odottas. Kertokaa lisää

Itsekkin tavannut paljon näitä naisia jotka ei tykkää antaa monelle

Vierailija
257/391 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voisin tulla kolmanneksi panemaan vaimoasi puh.0451136575 mauno.

Vierailija
258/391 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä antamisestapuhuminen ikinä lopu? Ikäänkuin ei saisi koskaan mitään, antas vaan. No voihan se ollakkin näiden miesten kanssa...jää saamatta.

Vierailija
259/391 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tämä antamisestapuhuminen ikinä lopu? Ikäänkuin ei saisi koskaan mitään, antas vaan. No voihan se ollakkin näiden miesten kanssa...jää saamatta.

Sulla ainakin.

Vierailija
260/391 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä et uskalla toteuttaa soita 0451136575 mauno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi