Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
261/391 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tämä antamisestapuhuminen ikinä lopu? Ikäänkuin ei saisi koskaan mitään, antas vaan. No voihan se ollakkin näiden miesten kanssa...jää saamatta.

Sulla ainakin.

Varmaan sun kanssasi niin käviskin. Onneksi valitsen sellaisen miehen, joka osaa ja todellakin antaa MINULLE!

Vierailija
262/391 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä seksibileissä taisin hoidella 4 miestä peräjälkeen, ja yhteensä 6 sen viikonlopun aikana. Tosin jos aloituksen kysymys viittaa yhdyntään, niin en ole varma lukumääristä. Osan hoitelin suulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/391 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai meitä. Itselläni muutaman talven takaa hiihtoreissulta Leviltä vähän 'puolitahattomasti tähän lipsahtanut' kokemus tällaisesta. En osaa sanoa mikä tunne päällimmäisenä jäi mieleen: kihotus, nolotus vai morkkis....ehkä se kiihotus kuitenkin voittaa enimmäkseen, kun joskus vieläkin sitä suristellessani itsekseni pyörittelen mielessäni salaa.

aikuinenrva

Vierailija
264/391 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin abiristeilyllä ja siellä 7 pojan kanssa. Olen itse 46v. Miehen kanssa oltiin matkassa. Tinder päälle ja jos ei osumia niin sitten baarista. Mieskin nai välillä. Ei mitään ryhmäjuttuja. Kävin vain kaksi kertaa suihkussa. Abipojat ihanan viattomia vielä ;)

Vierailija
265/391 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nuorempana annoin parin tunnin sisällä paljaalla ensin työpaikan pomolle, sitten autokoulun ohjaajalle ja kotona lopulta aviomiehelle, joka ei tajunnut polkevansa toisten miesten liukkailla. Minä puolestani en tajunnut käydä testeissä, mutta oireiden tultua selvisi, että pomolla oli hoitamaton syfilis joka tarttui sitten minun kauttani kaikkiin.

Kun mieheni tuli hämmentyneenä testeistä, syytin häntä uskottomuudesta, otin eron ja puolet omaisuudesta ;-)

NAPPI OTSAAN.

Vierailija
266/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisit mulle.naisin hulluna. puh. 0451136575 mauno.

Vierailija
267/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitpa joskus minullekkin.puh. 0451136575, mauno

Vierailija
268/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno nyt on lääkkeitesi aika muista otta ne kiltisti.

Vierailija
269/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan postauksista on keksittyjä ja miehen kirjoittamia..?

Anyways, en pystyis panemaan naista jota on hetki aiemmin joka muu pannut ilman kumia. Jotenkin iljettää.

Vierailija
270/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, ihan kuin miehiäkin. Kaikki peräkanaa, just kuin miehetkin.

Vierailija
271/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anyways, en pystyis panemaan naista jota on hetki aiemmin joka muu pannut ilman kumia. Jotenkin iljettää.

Keksittyjä on osa, tosielämän seksimaailmassa tapahtuu jos jotain. Joskus nuorena menin kaverin luokse ja sen tyttöystävä makasi sohvalla filtin alla. Kaveri kysyi panisinko sitä, se on vetänyt jo kaksi varvia eikä mimmi ole saanut tarpeeksi, totta kai sanoin ja tytön pylly nousi ylös ja alettiin paneen.

Vierailija
272/391 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksittyjä on osa, tosielämän seksimaailmassa tapahtuu jos jotain. Joskus nuorena menin kaverin luokse ja sen tyttöystävä makasi sohvalla filtin alla. Kaveri kysyi panisinko sitä, se on vetänyt jo kaksi varvia eikä mimmi ole saanut tarpeeksi, totta kai sanoin ja tytön pylly nousi ylös ja alettiin paneen.

Ja tämä tarina on tosi

Vierailija
273/391 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nainen kertoa kuinka paljon pillua voi siementää että tulee täyteen halu saada lisää.

Tai pillu on niin kipeä että nainti halu loppuu.

Eipä ole halut loppuneet,sen pitänyt huolen sperma pillussa.

Ainakin mulla halut vaan lisääntyy,ja luonnollinen liukkari pitää huolen ettei kipeydy.

Ja himot pitää huolen että saa kaiken aikaa.

Vierailija
274/391 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh kuinka ihhana somelainen muijat kerto tääla uuh ihhana pano tarina uuh! Alka talainen uuh kova somelainen mies uuh ihhana rasvattu runkku uuh!

Vierailija
275/391 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme peräkkäistä on ollut suurin määrä miehiä, jotka on olleet paikalla samaan aikaan. Kolmannen kanssa oli jo aika jyystämistä. Kovalla käytöllä paikat turtuu ja sen jälkeen ei enää ole niin väliä sillä, että kuinka monta miestä tai kertaa saa.

Kertokaa lisää näitä tositarinoita. Nuo ylilaudan satuilijat ja maunot voi mennä metsään pilaamasta hyvää ketjua. Kuvitelkaa naiset että miehenä ette saisi ikinä montaa naista peräjälkeen ellei oikeasti tuuri ole kuin lotossa.Miltä tuntuisi kun ei kimppaseksiäkään saisi millään aikaiseksi ja puutteessa joutus olemaan.  Valtaosa miehistä ei kimppaan koskaan pääse

Vierailija
276/391 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tuli kotiin aamuyöllä kovassakännissä ja tuli viereen selin nukkumaan. Aloin hieromaan pyllyä niin litinä kuulu heti pimpistä, vedin siltä housut alas,niin se heräs ja kysy että "kuka nyt"kerroin niin totesi että " kolmaskin vielä",en kestänyt kauan ku laukesin. Oli se niin kiihottavaa. Myöhemmin tuli kyllä vähän morkkis.

Vierailija
277/391 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama vakituinen seksiseuralainen mutta yleensä pidän sopivan välin tapaamisissa. Eräs ilta olin ajelemassa yhden näistä luo, pysähdyin tankkaamaan apsille. Siellä sattui samaan aikaan toinen näistä ja päädyimme harrastamaan seksiä autossa. Kävin pesulla vessassa ja ajelin sen toisen luo. Ei paljoa nukuttu koko yönä. Siitä jatkoin iltapäivällä matkaa ystäväni luo, oltiin lähdössä illan viettoon. Sieltä lähti mukaan eräs mies ja hänenkin kanssa valvottiin aamuun asti..

Aavistuksen meinasi morkkista tehdä mutta ajattelin sitten että mitäpä sitä, sain hyvää seksiä yllinkyllin.

Nämä kaikki edelleen remmissä. Välillä sattuu samalle päivälle parikin. Kaikkea ei voi suunnitella etukäteen.

Vierailija
278/391 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä saksaan laivalla. Olimme cuckold mieheni kanssa vuokranneet swiitin. Olen pieni ja hoikka 44 v. nainen. Aikaisemmilla kerroilla oli laivalta löytynyt yleensä yksi vieras mies seuraamme. Mutta erällä viime kerralla laivalle oli lähtenyt tuollainen urheiluseuran nuorisojengi. Menivät pelaamaan jalkapalloa Saksaan. Tuskin laiva ehti lähteä Helsingistä, kun mieheni oli houkutellut kaksi potkupalloilijaa swiittiimme. Helsinki ei vielä ollut jäänyt horisonttiin, kun nuo kaverukset olivat naineet minua. Pojat pyysivät, että saavat ottaa kuvan muistoksi itsestään ja minusta. Minä istuin soffalla alusvaateisillani ja punaiset korkkarit jalassa. Ja pojat ilkosillaan kahta puolta. Mieheni otti kuvan siten, että kasvoni ei siinä näkynyt. Pojille hän ehdotti, että nämä lähettäisivät kuvan kavereileen ja sanoisivat, että jos haluatte tulla Milfia panemaan, niinheiltä saa hytin numeron. Ennen Saksaa mua oli pantu 9 kertaa.

Vierailija
279/391 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidämme ryhmäseksistä ja doggingista.

Suurimmillaan kimpussani on ollut kymmenkunta miestä.

Tästä joku närkästyy, mutta seksuaalisuus on ihmisillä erilaista.

Olisipa sun laisia naisia enemmän. Olis kiva olla yksi noista kymmenestä.

Vierailija
280/391 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo vanha nainen, siis 51 v. En ole vapaa. ja olen ajatellut, että nyt ei ole enään mitään väliä kenen kanssa panee. Raskaaksi en tule, mies ei noteeraa tuota mitenkään. Joten niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän