Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
Ois unelma pitkästä aikaa tavata sellainen oikeasti himokas ja rento nainen joka haluaa usein montaa miestä peräkkäin. On upeaa kun nainen ottaa suihin samalla kun toinen mies panee vieressä kunnes laukeaa ja näet spermaa valuvan pillun kun tulee oma vuoro nousta päälle :))
Kolmelle Levillä peräjälkeen jossain mökissä after-ski bileiden iltapäiväjatkoilla. Yhden miehistä kanssa oli jotain pikku silmäpeliä ja säätöä vähän, kunnes meni naiskenteluksi. Kun oli hoitanut hommat, niin hänen kaverinsa huuteli kai puolileikillään, onko jo hänen vuoro. Kolmas ei edes kysellyt enää ja tuli vaan päälle vuorollaan.
Mitäs menin :)
rva 42
Oltiin miehen ja kahden hänen kaverinsa kanssa parin päivän purjehdusretkellä. Toisena iltana viinipäissäni uskalsin suostua pitkien vonkailuiden jälkeen kimppanaiseksi. Annoin kaikkien panna siinä veneen kannella lämpimässä kesäyössä.
Ensikokemus kimpasta
Miksei olisi monekin kanssa. niinhän miehetkin tekevät ihan aina, eikä siitä edes mainita. Naiset ottavat nautintoa (toivottavasti,,,) ja se siitä.
Antaneet? Ja miehetkö sitten ottavat? Tähän sisältyy outo sanoma, että vain miehet saavat, ja naiset saavat ainoastaan paljon ja ilkeitä haukkumasanoja, eivät mitään muuta. Näinkö?
Eka Kimppa kolmen nuoren miehen kanssa, eikä mitää pika juttua. Nautintoa ja hyvää oloa ihan selvin päin mutta kiimassa.
Kaksi aivan ihanan näköistä kaverusta. Jutut meni seksiin, ja toinen kysyi ihan suoraan että olenko ollut koskaa kahden miehen kans. Sanoin että en, mutta usein ajatuksissa miettinyt millaista se olis.
Tilaisuus tuli ja kokeilin.
Ihanaa eteenkin kun toisella oli hillittömän suuri. Toinen vei taivaisiin ja toinen tyydytti.
Tehkää naiset mitä tahdotte - niinhän miehet ovat aina tehneet!!
Se tilanne on jo jotakin ihan älytöntä. Minulla ainakin oli vaikeutta jo silloin kun piti pikkuhousut riisua, hävetti kun levitti jalkoja ja mies alkoi tuleen sisään ja toinen katsoi toimitusta ihan vierestä ja jopa kosketteli mun pillua. Ei kestänyt kun hetki kun sain orkun ja sitäkin mietin miltä näytän siinä voihkivana ja kiimaisena. Aika karkasi kun poika sanoi että siemenet tulee.
Sain toisen orkun vaikka oman miehen kans orkku on harvinaista. Siinä vauhdissa toinen tuli päälleni ja alkoi tehdä nainti liikkeitä, mutta eihän se mennyt sinne kun takapuoleni heilui omaa tahtia kun orkku ravisteli. Yritin rauhoittaa itseäni kun yli innoksas mies yrittiseivästää minut isolla siittimellään.
Keuhkot tyhjenty ilmasta kun se toinen mies auttoi kaveriaan ja laittoi pelin kohdalleen ja osuihan se reikääni.
Ja se taisi kuuluakkin sen verranse teki kipeää kun se työntyi sisään. Onneksi oli liukkarit sisässä. Litinä kuului kun siitin meni sisään. Olin taivaissa ja pyysin vaan lisää.
Se oli kun huumetta.. Tunsin kun jalat vapisivat tahdottomana.. Se jännä polte.. Se tunne kun tunsin että saisin kohta siemenet,, halusin lisääja lisää sitten vaan haukoin henkeä ja yritin pitää siitintä sisälläni niin syvällä kun se vaan pystyy olemaan. Tunsin kuinka mies tyhjensi siemenet.
Olimme vielä useammassa asennossa, tuplassakin mutta se ei ollut niin kiihkeää vaikka siemeniäkin tuli vielä paljonkin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin miehen ja kahden hänen kaverinsa kanssa parin päivän purjehdusretkellä. Toisena iltana viinipäissäni uskalsin suostua pitkien vonkailuiden jälkeen kimppanaiseksi. Annoin kaikkien panna siinä veneen kannella lämpimässä kesäyössä.
Ensikokemus kimpasta
Tuo on kuin omasta fantasiastani. Purjevene, kolme meitä miehiä ja.... Minut saisi kutsua tuollaiselle reissulle joskus 😛
Missä nussitte,ehkä mun vaimo,etelä suomi.
Onko miehiä, jotka panneet ties ketä ja peräkanaa...no on.
Voih.. Saisimpa minäkin kokeilla
jossain mökillä millaista olisi jos useampi komea mies haluis panna minua. Saisi kokeilla kilpailua pillustani.
tää menee ehkä samaan saagaan osittain.
Tapahtui 5 vuotta sitten iskelmäfestareilla. Sain asuntoautooni pari selvästi nuorempaa urosta, ja ilta päättyi niin että sain molemmilta kavereilta suuseksiä ja minä annoin niille. Varsin aktia ei tapahtunut. Oma ukko kiipesi autoon joskus aamuyöntunteina niin tukkatäynnä että ei varmaan kyennyt antamaan kenellekkään mitään
Voisiko nainen kertoa kuinka paljon pillua voi siementää että tulee täyteen halu saada lisää.
Tai pillu on niin kipeä että nainti halu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Voih.. Saisimpa minäkin kokeilla
jossain mökillä millaista olisi jos useampi komea mies haluis panna minua. Saisi kokeilla kilpailua pillustani.
Ei mikään ongelma. Tosin komeita et saa, mutta miehiä nyt kumminkin. Täällä Lapissa kilpaillaan miehistä, ei pilluista. Pilluista kilpailu on etelän ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nainen kertoa kuinka paljon pillua voi siementää että tulee täyteen halu saada lisää.
Tai pillu on niin kipeä että nainti halu loppuu.
Ei tartte edes naida. Kun näkee sinut, niin halut loppuu siihen. Varsinkin jos avaat vielä suusi, niin viimeistään silloin.
Milloin homolta loppuu halut ottaa siemenet suuhun? Osaatko siihen vastata? On sun osaamisalueellasi.
Kaks kertaa olen tehnyt niin, että olen nuolettanut itseni toisella miehellä ja nainut sen jälkeen toista.
Aivan hiton kiihottavaa odottaa vuoroa että ensimmäinen laukeaa ensin sisään ja tuntee edellisen spermat kun työntyy sisään. Kun kuuluu tuo "seuraava" niin kiihottas