Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että mua ärsyttää, kun tapailemani mies ei

Vierailija
22.06.2012 |

vastaa puhelimeen, eikä edes ole soittanut takaisin. Heti rupeaa epäilyttämään, että mitäköhän oikein puuhailee....argh!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole edes alkanut ja sä jo myrkytät sen (siis suhteen).

Vierailija
2/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä sen myrkytän?

Kauheinta mitä mä suhteessa tiedän on mustasukkaisuus ja toisen epäileminen.

Vierailija
5/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että selkäni takana pelehditään. Ja ihmettelen ettei vastaa, kun on itse ollut meistä se haluavampi osapuoli. ap

Vierailija
6/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovastikin kiinnosti.No, onneksi meressä on paljon kaloja. Kannattaako sanoa eron syyksi, että koska ei vastaa puhelimeen, niin tää on nyt tässä? ap

Vierailija
7/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovastikin kiinnosti.No, onneksi meressä on paljon kaloja. Kannattaako sanoa eron syyksi, että koska ei vastaa puhelimeen, niin tää on nyt tässä? ap

Ilman muuta eroa. Koska mies ei ole 24/7 puhelimella leikkiva Facebook-riippuvainen teini, se on takuuvarmasti jatkuvasti huorissa ja vieraissa!!! Oikeesti, jotkut Ihmiset nyt ei vaan diggaa jatkuvasti puhelimella leikkimisest.

Vierailija
8/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olishan se kohteliasta soittaa takaisin ja kertoa miksei pystynyt vastaamaan. Varsinkin jos muka minusta pitää, olenkin sitä jo alkanut epäilemään. ap

Vierailija
9/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika kauhealta. =)

Vierailija
10/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiinnostunut, jos ei vastaa tai laita viestiä.

Vierailija
11/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten sukujussia viettämässä, niin tai kavereiden kanssa saunomassa???

Minäkin olen vainoharhainen toisinaan, kuvittelen kumppanistani vaikka mitä, mutta en sentään ihan tuolle tasolle ole päässyt ;-)

Toivottavasti et ole yli kahta kertaa yrittänyt soittaa, rupee muuten toista ahdistaan jos jatkuvasti soittaa rämpyttää =)

Vierailija
12/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiinnostunut, jos ei vastaa tai laita viestiä.

Anna sille sentään joku asiallinen AIKA siihen vastaamiseen. Jos on jussia juhlimassa niin kuka siellä koko ajan puhelinta vahtaa, oikeasti! Jos ei huomisiltaan mennessä oo soitellu, niin panikoidaan sitten.

Kuinka tuore suhteenne on?

Vierailija
13/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sanonut että on ihmeempiä suunnitelmia illalle. ap

Vierailija
14/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä miestä 7 kertaa. Tiedän missä hän milloinkin on, ollaan yhteydessä monta kertaa päivän aikana. Toi kuullostaa musta vähän huonolta. Vai mikä fiilis sulla on?

Vierailija
15/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako omaan intuitioon luottaa, vai ottaa asia puheeksi ja ehkä nolata itseni?ap

Vierailija
16/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ilmeisesti ole kuitenkaan sopineet mitään seurustelusta, vai? Vaikea tilanne. Toisaalta jos ette ole sopineet niin ei hän sinulle tietenkään ole mitenkään tilivelvollinen. Huomaat kyllä varmasti lähipäivien aikana, mitä hän haluaa/tuntee. Koita olla kärsivällinen, vaikka se onkin tosi vaikeeta, tiedän. Millä "tasolla" teidän suhde on?

Vierailija
17/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin todella ärsyttävä se suhteen alkuvaihe, kun saa olla kuin tulisilla hiilillä että tykkääkö se varmasti vaiko ei.

Itse olen omassa suhteessani vasta ihan hitusen pitemmällä, kun ollaan tapailtu vasta kolmisen kuukautta. Tässä kun on ihastunut niiiiiiiiiiin pohjanmaan kautta niin saa olla kieli keskellä suuta ettei innostu liikaa ja saa toista ahdistumaan liialla kontaktin- ja tapaamisentarpeella. Tosin meilläkin se on niin että toinen osapuoli soittaa enemmän. Mutta minä varmaankin haluaisin tavata enemmän. En halua kuitenkaan estää toiselta koko muuta elämää, joten yritän hillitä tapaamishalukkuuttani.

Vaan ei tätä ihanaa hullaantumisen vaihetta kyllä poiskaan vaihtaisi! Minulle tämä suhde on kolahtanut oikeastaan enemmän kuin mikään muu suhde koskaan. En tiedä, miten tämä onnistutaan ryssimään (yritystä on ollut), toivon ettei mitenkään.

Lykkyä tykö sinullekin. Tosiaan jos soittoa ei kuulu huomisiltaan mennessä, ollaan sitten yhdessä huolissaan jooko.

Vierailija
18/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako omaan intuitioon luottaa, vai ottaa asia puheeksi ja ehkä nolata itseni?ap

Ei välttämättä kannata luottaa intuitioon. Katsos kun sinun pelkosi ruokkivat nyt sitä intuitiota, ei niinkään oikea vaisto.

Voihan asian ottaa puheeksi, mutta ei missään tapauksessa puhelimessa eikä niinkuin "asioikseen". Jotenkin sen voi ujuttaa johonkin väliin sillai huolettomasti että niijjoo, vieläkö minä olen vapaa tapailemaan muita =) No ei ihan noinkaan, mutta jotenkin luontevasti puolihuolimatta, leikillään. Muutenhan se ahdistaa.

Vierailija
19/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen käsittänyt että mies niin ajattelee. On suunnitellut meille kaikenlaista ohjelmaa loman ajalle yms. Itse taas en katso seurustelevani, mutta olisi silti kiva saada vastaus, tai edes tekstari, miksei ole soittanut takaisin. ap

Vierailija
20/49 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole puhuneet yhtään, mitä juhannuksena teette?