Kuka ihme Hmm-kirjoittaja tänne oikein on tullut? Jokainen vastaus alkaa otsikolla "Hmm"
Etkö pääse suoraan asiaan vai miksi yniset aina vastauksesi alkuun?
Kommentit (40)
Kaikenlaisia tiukkapipoja sitä löytyy.
mä olen se joka aloittaa aina "no"
Eiks ketään ärsytä se, joka laittaa aina otsikoksi "kulli"?
Jos se Hmm on jonkin kirjoittajan oma juttu ja aloittaa aina tekstinsä samalla tavalla.
Mäkin haluan tunnustaa, että oon joskus johonkin kirjoittanut otsikoksi Hmm.
Olen myös yksi hmmm koska en jaksa kirjottaa muuta otsikkoa. Olen hmmmmrveän pahoillani.. ;)
Eiks ketään ärsytä se, joka laittaa aina otsikoksi "kulli"?
No vähän joo, mutta Kullihan ei oo käynyt täällä viimeaikoina.
aloitukseen noin. Jos jokainen vastaus alkaa noin, meitä on pakko olla muitakin.
Olen viimeinkin löytänyt kaltaiseni!
Minua ärsyttävät ne, jotka laittavat otsikkoon Up
Hmmm. Kirjoittaja varmaankin osoittaa tällä, että ottaa nyt asian niinsanotusti mietittäväkseen.
Mietinnän hedelmät putoilevat tekstiin sitten sen jälkeen.
itse aloitan joskus lauseet näin, mutta kiva nähdä, etten ole ainoa.
aloitin aina lauseet tuolla aikaisemmin, sit menin terapiaan ja hmmm jäi sinne. =D
Joudun käyttämään tuota otsikkoa koska nykyisin otsikkokenttään mahtuu enää niin vähän tekstiä ja jotakin siihen on pakko laittaa.
Eikö hmmm ole kuitenkin ööö:tä parempi?
Up
Toi Up on kyllä myös todella ärsyttävä.
mä ainakin aloitan kommenttini siksi noin kun nuo otsikot jää muistiin tuohon kenttään, enkä halua että mieheni tai joku muu konettamme käyttävä näkee vahingossa aloittamiani juttuja!
se olen minä! se alkuperäinen hmm! olen kirjoittanut niin jo vuosia!
t:hmm
p.s. mistäs tiedät mitä se hmm merkitsee? hihiiiii
p.s.s. hmm
Hm... no tuota, nyt kaikki laittaa hmm.... minun täytyy keksiä joku uusi juttu. :)
Olen myös yksi hmmm koska en jaksa kirjottaa muuta otsikkoa. Olen hmmmmrveän pahoillani.. ;)
En ole palstaillut kuukauteen, mutta hmmm on tavallisin otsikkoni.
En keksi erikseen mitään otsikkoa. Otsikko on joku noista tai sitten yksisanainen vastaus aiheeseen ja perustelut viestissä.
Jos täytyy pikkuasioista ärtyä, ärsyttävää on se, että asian ydin on otsikossa. Sitten jos lainaa toisen tekstiä, täytyy itse copy pastata se kilometrin pituinen otsikko, jotta viesti olisi ymmärrettåvä.
Rakasta häiriköintiä.
Vitun hyvää juhannusta. Koitahan näpytellä ahkeraan kun me muut lähdetään Juhannuksen viettoon.
Oikein yksinäisiä palstailuhetkiä, sehän on sulle suuri nautinto. Et tarvitse muita ihmisiä ympärillesi.
aloitukseen noin. Jos jokainen vastaus alkaa noin, meitä on pakko olla muitakin.
Tunnustan tässä nyt julkisesti käyttäväni molempia. Olenpas nyt nolo.
Kjäh kjäh kjäh.
Vielä huvittavampi on se kirjoittaja, jonka otsikkokentässä lukee aina "otsikko" :)
mä laitan melkein aina hmmmmmm, joskus asdfgh :D
vastailen kyllä tosi harvoin