Mua ei nukuta, ukko baarissa, tyttö nukkumassa ja mulla viiniä, haluatko kysyä jotain?ev
Kommentit (16)
Meillä on pienet lapset hoidossa, voin juoda vaikka tonkan viiniä ja nukkua pitkälle päivään. Jutteletko kanssani iloisia juttuja vai kaadatko suuren murheen syliini? Otan vastaan kaiken, mulla on tosi hyvä mieli ja voin olla sulle kaveri illan verran.
enempää, maananataina olis muuten turhan rankka päivä töissä, kun muutenkin on rankkaa. En mä kenenkään niskaan kaada mitään, elän vain kuten pystyn ja olen tyytyväinen siitä mitä mulla nyt on, huomisesta en tiedä. ap
Missä kunnossa se tulee kotiin, mitä luulet?
Mies ulkomaanreissulla, mummi halusi 11-, ja 12-vuotiaamme luokseen.
Kävin itsekseni Hulluilla Päivillä, ostin hyvää ruokaa, viiniä ja muutaman elokuvan (paljon muutakin, mutta en sellaista, mikä liittyisi illanviettooni).
Katsoin elokuvat, päihdyin rieslingini kanssa, nautin yksinäisyydestä. Aika kivaa.
paitsi mua väsyttää... Ukko lähti baariin ja minä vitutuspäissäni oon juonu pari lasillista viiniä. :)
mikähän siinä on että vaikka miestään rakastaa, on silti aivan todella hiemoa olla ihan itsekseenkin välillä. ap
paitsi mua väsyttää... Ukko lähti baariin ja minä vitutuspäissäni oon juonu pari lasillista viiniä. :)
mies viettämässä saunailtaa, lapset nukkumassa (8v ja 8kk). Tiedän, että pitäisi mennä nukkumaan, koska joutuu kuitenkin heräilemään yöllä tuon vauvan kanssa, mutta ei huvita. Ihana ilta on ollut, lapset meni aikaisin nukkumaan ja oon saanu lukea kirjan loppuun ja surffailla rauhassa.
Ai niin, piti ap:lta jotain kysyä... Miksi sua ei nukuta?
mies viettämässä saunailtaa, lapset nukkumassa (8v ja 8kk). Tiedän, että pitäisi mennä nukkumaan, koska joutuu kuitenkin heräilemään yöllä tuon vauvan kanssa, mutta ei huvita. Ihana ilta on ollut, lapset meni aikaisin nukkumaan ja oon saanu lukea kirjan loppuun ja surffailla rauhassa.
Ai niin, piti ap:lta jotain kysyä... Miksi sua ei nukuta?
Söin ja söin vähän lisää, juttelin muksun kanssa. Mutta nyt alkaa kyllä viini jo painaa silmiä kiinni, huomenna saa nukkua yli kymmeneen ja pyöritellä taas pari koneellista pyykkiä. Vuorotyöläisen elämää. ap
mikähän siinä on että vaikka miestään rakastaa, on silti aivan todella hiemoa olla ihan itsekseenkin välillä. ap
Tavallaan olen tähän tottunutkin, mies on paljon matkoillaan, mutta mulla on kuitenkin aina lapset vastuullani. Nyt poikkeuksellisesti olen ihan yksin, mikä tuntuu tosi hyvältä. Rakastan mäkin miestäni, mutta tuntuu huojentavalta olla välillä ihan yksin, olla puhumatta, toimimatta diplomaattina kenenkään välillä, olematta se aikuinen, tai ylipäänsä välittää kenestäkään muusta kuin itsestäni, käyttää aikansa niin kuin hyvältä tuntuu.
Haen lapset huomenna vasta kasilta, miehen sen jälkeen lentokentältä, joten mulla on myös koko huominen itselleni.
Meillä on pienet lapset hoidossa, voin juoda vaikka tonkan viiniä ja nukkua pitkälle päivään. Jutteletko kanssani iloisia juttuja vai kaadatko suuren murheen syliini? Otan vastaan kaiken, mulla on tosi hyvä mieli ja voin olla sulle kaveri illan verran.
Missä kunnossa se tulee kotiin, mitä luulet?
paljonko tulee yleensä viiniä litkittyä?