Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millähän sitä sais jotain energiaa ja iloa elämään?

Vierailija
23.11.2005 |

mä istun vaan netissä, lapset hoitaa toisiaan, ruokaa ei tule, itse syön vaan karkkia, lapset muroja, kaikki ahistaa ja työasioita en saa tehtyä. Onneks olen yrittäjä niin että osuu vaan omaan nilkkaan :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipähän tarvi tuntea olevansa ainut luuseri maailmassa.

Huokaus.

Vierailija
2/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin saavani tästä ketjusta vinkkejä ihan samaan ongelmaan, mutta löytykin vaan kohtalotovereita lauma.. auttaiskohan joku luontaistuote? tää on oikeesti ihan kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-liikunta, menkää kaikki parin tunnin lenkille niin eiköhän se siitä.

-seksi, kunnon panon jälkeen sitä on kun toinen ihminen.

- kaikki hommat narikkaan ja lattialle lasten kanssa lhöämään. Kaikki tyytyväisiä.

-Ja kaikkein paras! Tehkää kaikki tämä ja mielummin useemman kerran viikossa. Eiköhän se siitä.

Vielä:

-matka

-uusi harrastus

-ostoskierros

-itsensä hemmottelu

jne.

ALKAKAA TEKEE, ÄLKÄÄ RUIKUTTAKO.

Vierailija
4/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti itselleni ainakin tulee hyvä, lämmin olo kun hiljalleen alkaa virittäytyä jouluiseen tunnelmaan. Ja lasten odotus ja hillitön ilo on tarttuvaa.

Vierailija
5/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein suunnitelman, ihan paperille, viikoksi kerrallaan. Se sisälsi ruokalistan sekä päivän päätyön, esim. ma leipominen, ti silitys, ke pyykkipäivä, to siivous... lisäksi kirjoitin ylös, että ulkoilua on ohjelmassa joka päivä kaksi tuntia, illalla laitan lapset ajoissa nukkumaan, että heräävät aamulla varhain ja ehdimme tehdä kaikki työt. Sitten aloitin yhden uuden harrastuksen ja nyt mulla on kehkeytynyt tästä harrastuksesta osa-aikainen työ. Eli mulle auttoi ennalta suunniteltu säännöllinen elämä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala toteuttamaan haavettasi, vaikka siihen menisi vuosia. Näin minä tein ja kummasti olen saanut uutta potkua elämääni. Unelma ei siis vielä ole toteutunut, mutta olen alkanut " tekemään työtä" , että se vielä joskus toteutuisi! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi