L'oreal Nude Magique BB cream
Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta?
Itselläni oli testeripaketti, ja onko mahdollista että mulla jäi leukaluun kohdalle tuosta ihan hirveät rajat? Mitä tein väärin?
Muuten mun mielestä huipputuote, olen käyttänyt tuota meikkivoiteen sijaan, päälle vaan sipaisu aurinkopuuteria ja kesämeikki on valmis :)
Kommentit (32)
Kysymys yksi: mistä sitä saa ? en ole nähnyt missään
Kysymys kaksi: mikä siis on vaaleimman sävyn nimi ?
Se on useimmista liikkeistä myyty loppuun ja toimittajalla on vaikeuksia lähetyksissä. Varma tieto.
Tämä voide sopii paremmin seka/rasvaiselle/normaali-ihoiselle. Kuivalle iholle käyttäisin tuota garnierin tuotetta koska on täyteläisempää.
ostin eilen tuota kokeeksi cittarissa käydessäni teidän suosituksesta, onhan muuten ihmeainetta! Käytän aina mineraalipohjia (inhoan meikkivoiteita) mutta ajattelin että kokeilen tätä nyt sitten kesäpohjana. Olen aivan hämmästynyt miten upean ihon tuolla saa, aivan virheettömän! Mulla on tuo tummempi medium, mutta käyn hakemassa vielä sen vaaleamman talvea varten. Kiitos vaan teille! :D
Mulla on se, on hyvä ja sävyjä on enemmän. Mietin vain, että jos tää halvempi BB ois yhtä hyvä niin toki siiryisin tähän kun tuo loppuu ;)
Mulla on myynnissä kyseiset tuotteet sävyissä:medium skin tone ja fair skin tone.
Käyttämättömiä.
Haluaako joku ostaa?
Postikulut on 0,75e 2.luokassa.
Laittakaa sähköpostilla viestiä:ellali@suomi24.fi
Itse sain myös näytepakkauksen lehden välissä, mutta se sävy oli minulle ihan liian tumma. Citymarketista ostin sen vaaleamman sävyn ja se on hyvä.
Mulla on myös Garnierin BB-voide, mutta L'orealin on mielestäni hieman peittävämpi, olematta kuitenkaan raskas.
testasin eilen hämeenlinnan prismassa ja molemmat oli liian tummia mulle. Toi on epäselvästi ilmoitettu kumpi noista on vaaleampi...
siis tämä on aivan mahtava voide! olen 13.v ja meikki pysyi kokopäivän täydellisen mattapintaisena!eikä meikkiä tarvinnut miettiä päivän mittaa vaa elää täysillä!:D tässä pikku vinkki: levitä sopiva määrä L'oreal Nude Magique BB creamia ja L'orealin Nude Magigue puuteria sievä määrä kasvoillesi ja tulos: täydellinen!(: ps.häivytä rajat kunnolla ja paras meikki voiteen sävyn valinta paikka ei ole ranne tai kämmen selkä vaan kaula,johon auringon vaikutus näkyy vähiten ja ihosi oikean sävyn saa näin helpommin selville ,joka auttaa meikkivoiteen ja puuterin valinnan.meikki hyllyillä on olemassa kaksi eri sävyä:tumma medium skin ja vaalea:lihgt skin(: (jos ihmettelettä mite 13 tietää meikkaamisest näi paljo,niin olen ns.maskeeraja mm..kesä teattereihin jossa äitini näyttelee) ja saan paljon vinkkejä ammatti meikkaajilta(; vinkkejä saa pyytä!!!(:
Siis peittäkö tuo ihon virheitä? Vähän, paljon, ei ollenkaan..?
Kysymys yksi: mistä sitä saa ? en ole nähnyt missään
Kysymys kaksi: mikä siis on vaaleimman sävyn nimi ?