L'oreal Nude Magique BB cream
Minkälaisia kokemuksia teillä on tuosta?
Itselläni oli testeripaketti, ja onko mahdollista että mulla jäi leukaluun kohdalle tuosta ihan hirveät rajat? Mitä tein väärin?
Muuten mun mielestä huipputuote, olen käyttänyt tuota meikkivoiteen sijaan, päälle vaan sipaisu aurinkopuuteria ja kesämeikki on valmis :)
Kommentit (32)
Tuosta on ymmärtääkseni kaksi sävyä, kumpaa käytit? Nimittäin minullekkin se tummempi oli ihan liian tumma, mutta se vaaleampi on omaan ihooni just hyvä. Tykkään kovasti, ei tule liian pakkeloitu lopputulos, vaan luonnollisen kuultava.
jos ei ole meikkiä. Liika pesu ei ole hyväksi.
testasin ja samantien kauppaan :)
On kyllä ihan huipputuote!
Et ole häivyttänyt voidetta kunnolla, tai sitten se on sinulle väärän väristä. Jos siis rajoja jää.
Ihan hyvä sävyttävä kosteusvoidehan tuo on, mutta en tajua miksi sitä markkinoidaan bb-voiteena.
Leivitättekö tuotteen sormin, siis samaan tyyliin kun meikkivoiteen?
Pitääkö tuo pestä illalla pois, onko tuo siis rasvan tyylistä?
Anteeksi tyhmät kysymykseni, mutta en oikein ole perehtynyt tähän...
Jossa oli testeri välissä. Putelissa lukee Fair skin tone ja testerissä on medium. Ihme ettei Suomessa jaeta vaaleita testereitä, kun tuo vaalea oli minullekin parempi, vaikka olen suomalaiseksi aika tumma.
Tästä on aika ristiriitaista tietoa, kun osaa puhuu siitä kevyenä meikkivoiteena ja osa väriä antavana kosteusvoiteena...
Joka iltahan kasvot pitää putsata,oli sit meikkiä tai ei!
Komps.
Ne jotka kyseli, että pitääkö se putsata, niin pitää. Varmaan kuiten tarkottivat, että pitääkö putsata samalla tavalla kuin meikit, vaikka käyttäis koko päivän aikana vaan tuota...
Mitä mieltä olette muuten noista sävyistä? Mikä sen vaaleimman sävyn nimi on?
Jotenki tuntuu hirveän tummilta, ainakin mun iholla.
nää BB:t eroaa sävyttävästä päivävoiteesta?
Missään ei sanota selvästi, että mikä se vaalein sävy on, ja mikä tummin.
Mulla luki testeripakkauksessa että medium, ja se oli mun iholle vähän liian tumma, löytyykö tuosta siis vielä vaaleampaa sävyä?
Tyttöni iholle tuo medium oli liian vaalea (hänellä on luonnostaan vähän tummepi iho) niin minkä niminen on mediumista seuraava sävy?
Kiitos :)
nää BB:t eroaa sävyttävästä päivävoiteesta?
Muistuttaa enemmän meikkivoidetta.
eli se vaaleampi. Hitusen liian tumma sekin. Ihan ok tuote. Ostin mainoksen uhrina, kun lapsi "varasti" garnierin BB-voiteeni. Kyllähän tämä ihoa tasoittaa.
Joka iltahan kasvot pitää putsata,oli sit meikkiä tai ei!
Itselläni ihon kunto parani huomattavasti kun vähensin putsaamiset kahdesta kerrasta yhteen kertaan päivässä. Se sattuuko se kerta illalle vai aamulle niin on ihan kiinni päivästä.
Olin yhdessä vaiheessa kuukauden pesemättä naamaani pesuaineella o.O "Pesin" sitä vain apteekin rasvalla.
Nyt kun on lämmin ja iho rasvoittuu hieman enemmän niin pesen hyvin miedolla vähän salisyylihappoa sisältävällä pesuaineella kerran päivässä, tosin salilla jos käyn niin pesen vain pienellä tipalla suihkusaippuaa.
ja ennen kans pesin kaksi kertaa päivässä. Ihmettelin kun iho vaan kuivu ja kuivu, ja sitten tajusin että vesihän kuivattaa ihoa ihan hirveästi. Itse pesen vain iltaisin meikit pois puhdistusmaidolla ja lopuksi pyyhkäisen kasvovedellä. Ennen nukkumaan menoa kunnon rasvaus ja that's it!
en mä tuota kyllä naamaan jättäis, koska niitä on niin paljon sitä pigmenttiä. Laitoin sitä silleen tasaisesti naamaan ja illalla saunoessa se piti oikein hangata pois rätillä ja rättiin jäi kunnon värit siitä. Sama kun pesin kädet voiteen levityksen jälkeen, jäi vielä pyyhkeeseenkin väriä vaikka yritin pestä kunnolla saippualla.
Kokeilin juuri näytepakkauksesta ja jestas miten iho tasoittui eikä mulla edes ole ns huono iho, finnejä, koloja tms.
Onko tuota vaalemapaa kuin tämä medium?
Oli kyllä erikoisen tuntuista ja näköistä, harmaanvalkoista hieman karheaa nestettä..
Hmmmm, ostaisko vaiko ei..tätä ennen ollut kokeilussa Garnierin BB-voide se vaaleampi ja silti liian tumma sekin enkä oikein muutenkaan vakuuttunut siitä, hieman liian värivoidemainen ja en ikinä ole värivoiteita käyttänyt.