Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teinien vauvakuume...

Vierailija
20.06.2012 |

Oottekos huomannu et noiden "14v ja raskaana" tyylisten blogien tultua yhä vaan enemmän esille ja lisääntyvän, on enemmän alkanu teinien keskuudessa olemaanki tämmöstä lapsena raskaaksi tulon havittelua?

Siis ihan sellaista et halutaan se lapsi, laitetaan se muka vahingossa alulle (näin ainakin porukoille tullaan sanomaan) vaikak todellisuudessa aivan suunniteltua hommaa?

Ainakin omiin silmiin asiasta puhutaan esmes noilla teinejä parveilevilla foorumeilla nykyään aika paljon.

esimerkkinä tämä keskustelu, jossa 14v tyttö suunnittelee pistävänsä reikiä kortsuun ja siten huijaavansa poikaa + saavansa lapsen. ja tietysti blogiakin jo suunnittelee asialle.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=1&i=4630286&t=4630286

provokin tuo tietysti voi olla, mut tuntuu et aina vaan enemmän näitä näkyy.

mitäs mieltä olette? Kai tekin äidit muistatte selvittää lapsillenne ajoissa MIKSI ehäisy on tärkeää? ei se ole vain vahinkojen takia, vaan myös siksi että liian nuori ei ala hankkimalla hankkimaan lapsia ja pilaa siten nuoruuttaan jopa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy MTV, niin suosittelen 16 and pregnant, Teen Mom ja Teen Mom 2. Teinipissikset näkee kuinka "hauskaa" sinappikoneen kanssa nuorena...

Vierailija
2/4 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse olen 14 vuotias tyttö jolla on kauhea vauvakuume. haluaisin oman lapsen mutta ongelmana tässä on vain kaksi vähän isompaa problemaa:

-ei poikaystävää

-ikä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni iski vauvakuume jo joskus silloin 13-14-vuotiaana, mutta järkeä oli päässä odotella. Nyt olen 22 ja esikoista odotan. Ongelma onkin siinä, että moni sen ikäinen ei oikeasti tajua, mitä se vauvan saaminen onkaan. Kuvittelee, että vauva on vaan sellanen söpö ihana nukke, jota voi pukea ihaniin söpöihin mekkoihin ja sitä on helppo hoitaa, ja iskä ja äiskä maksaa kyllä kaiken ja vauvan voi jättää niille hoitoon kun haluaa ite lähteä kavereiden kanssa ulos. Jos vanhemmat itse ei ole 14-vuotiaalle pitänyt mitään seksuaalivalistusta jossa selittäisi myös vähän vauvansaannista, niin voi jonkin verran syyttää myös itseään.

Vierailija
4/4 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli 18v, kun lopulta muksun hommasi. Väitti, että lapsi oli saanut alkunsa vahingossa, yksi meidän kaveri olisi kuulemma raiskannut hänet ja hän oli napannut sitten vielä monet e-pillerit siihen päälle. Mutta hän oli vauvakuumeillut jo pidemmän aikaa ja hänellä oli tuolloin huomionhaku kausi päällä. Yhtäkkiä sanoi, että tällä lapsella on 7 eri isämahdollisuutta. Kiinnostus vauvaan katosi aika nopeasti, suunnilleen jo melkein heti synnärillä, kun tuli tieto, että joutuu vaikeiden taustojen takia ensikotiin. Minä kävin usein synnärillä, hoidin vauvaa, pyysin hoitajilta korvikkeet. Kävin usein ensikodissa, hoidin sielläkin vauvan. Lopulta ensikodissa potkittiin kaveri takaisin kotiin ja vauva lähti huostaan.

Aloin jonkun ajan päästä odottaa omaa esikoistani, vähän jälkeen, kun lapsi oli syntynyt, täytin 19v. Eli siis kuulun ns. "teiniäiteihin". Kävin koulun loppuun, kun lapsi oli pieni ja äitiysloma päättynyt. Lapsi oli haluttu, en ole koskaan katunut ja rakkauteni tuota lastani kohtaan kasvaa päivä päivältä vain suuremmaksi, mikäli se on edes mahdollista :)