Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne haluavat?

Vierailija
02.12.2023 |

Omani ei koskaan pyydä mitään saati ehdota. Mennään sillä vaniljalla. Toivoisin häneltä aloitteita ja olen sen sanonutkin. Kuinka teillä muilla?

En siis pyydä kertomaan sitä, että näin meillä on hyvä, vaan sitä, mitä miehet pyytävät ja miten reagoitte.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perusjuttuja: suikkaria syvälle nieluun, sormia omaan peppuunsa, peppuseksiä. Tuon erikoisempia ei ole vielä saanut ääneen sanotuksi.

Vierailija
2/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mitä mieheni on pyytänyt, on että ajaisin posliiniksi. Mitään muuta ei koskaan ehdota. Seksi on aika yksitoikkoista, kaksi asentoa. Niin ja reagoin ajamalla posliiniksi, mutta en tykännyt siitä, kasvatin karvat takaisin. Ollaan molemmat varmaan tyytymättömiä, mies siihen, että ei saa posliinia ja minä siihen, että mies ei keksi ehdottaa mitään muuta kuin että voisin ajella karvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, jos teitä vanilja kyllästyttää niin miksi odottelette miehen ehdotuksia vaihteluksi?

Nainen voi olla ihan aktiivinen toimija sängyssä ja sänkyehdotuksissa, ei tarvitse möllöttää passiivisena odottamassa että mies aina ohjailee tapahtumia.

Vierailija
4/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn ihan arjen keskellä, miten äijä mut haluais ulkonäöltä ja asenteella. Haluan roolipelata. Ostaisin asuja ja leikkisin kyllä. Arjen seassa tuo pikkukysely kiihottaa ja jos vastauksen saan, niin toteutan. Kakkonen  on lipsahtaen tullut ja siitä tosiaan saa orkut. Toinen oli ruokaöljy. Siis kaadella mun päälle. Muodokkaana naisena varmaan tuon toteutan, mutta kylppärissä varmaan.

Vierailija
5/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi että minulla olisi jotain seksikästä asua päällä.

Tykkää kun hoitelen kielellä hänen peppuaan (ja niin tykkään minäkin) eli tätä toisinaan ihan itse pyytää

Muuten ei ole kovin innokas ehdottelija. Itselläni olisi kokeilunhalua vaikka mille.

Vierailija
6/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi että minulla olisi jotain seksikästä asua päällä.

Tykkää kun hoitelen kielellä hänen peppuaan (ja niin tykkään minäkin) eli tätä toisinaan ihan itse pyytää

Muuten ei ole kovin innokas ehdottelija. Itselläni olisi kokeilunhalua vaikka mille.

Aina voi ehdotella. Ei siinä kun ruvetaan hommiin. Ja seksikkäät asut on huikeita.

Vierailija
7/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vaan odotatte ja odotatte, että jotain tapahtuisi. Ettekö saa saa suutanne auki ja osaa kertoa mitä haluatte. Voi hyvä luoja sentään teidän kanssanne. Ei ihme, että seksi on kaavoihin kangistunutta ja väljähtynyttä.

Vierailija
8/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan totta. Meillä tehdään kaikkia seksi juttuja ja hyvin toimii. Molemmat tietää mistä pidetään. Keskustelu taidot pitää olla kunnossa.

Vierailija
9/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te vaan odotatte ja odotatte, että jotain tapahtuisi. Ettekö saa saa suutanne auki ja osaa kertoa mitä haluatte. Voi hyvä luoja sentään teidän kanssanne. Ei ihme, että seksi on kaavoihin kangistunutta ja väljähtynyttä.

On ehdotettu, miehen vastaus: suuseksi ei oo oikein mun juttu, peppuseksi ei kiihota, takaapäin ei tunnu hyvältä, seksikkäät alusvaatteet ei sytytä. Olen koittanut kysyä, että mikä sitten sytyttäisi, mutta mies ei tiedä itsekään. Paitsi että posliini sytyttää. Olen aloitteellinen siis kyllä ja ehdottanut varmasti kaikkea.

10/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se ap odotti, että se mies saa suunsa auki. Onko se sun mielestä VAIN naisen tehtävä? Miten se pääsi kangistumaan kaavoihin? Haluaako miehet väljähtynyttä seksiä? 

Nainen voi ehdottaa ja kertoa mitä haluaa, mutta voiko mies tehdä joskus saman? 

Ei meilläkään mies ehdota tai pyydä ylipäätään seksiä saatika jotain muuta siihen liittyvää. Siihen nähden ap:lla on asiat ihan ok jos se mies kuitenkin haluaa ja ehdottaa edes niitä asuja ja jotain seksihommiakin. 

N47

Vierailija
11/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma liitossa on se, että nainen haluaa päättää kaikesta, mutta ei tee koskaan aloitteita. Lopulta mies kyllästyy torjuntaan ja nainen siihen, ettei mies tee aloitteita.Tuntuuko tutulta?

Vierailija
12/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma liitossa on se, että nainen haluaa päättää kaikesta, mutta ei tee koskaan aloitteita. Lopulta mies kyllästyy torjuntaan ja nainen siihen, ettei mies tee aloitteita.Tuntuuko tutulta?

Tuntuu. Nainen olettaa minun tietävän mitä hän haluaa ja sitten mököttää jos en tajuinnut. "Sitä kaikkea olisi kuulema saatavilla, mutta et osaa". No, en ole ajatustelukija. Jos olisin, estäisin maailmansodat ja kaiken pahuuden.

Vierailija
13/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottelen: Jotain muitakin asentoja kuin se ainainen takaapäin, että nainen olisi alasti seksin aikana, suuseksiä molemmin puolin, että istuisi naamalleni nuoltavaksi, lelujen käyttöä (mm. penisjatke, satisfyer), seksiasujen käyttöä, alapääkarvoituksen ajamista tai edes siistimistä, anaaliseksi, pyllyn nuolenta niin että minä suoritan sen nuolennan, pidempiaikaista seksiä niin että sisältäisi useampia laukeamisia kummaltakin, seksiä vaikkapa keskellä päivää jos se ihme joskus tapahtuu että olemme kahdestaan kotona.

Mitä noista toteutetaan: pyllyä saan joskus pikaisesti nuolla ennen pillupanoa. Ennen lapsia nuo kaikki oli kuvioissa.. M42

Vierailija
14/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdotettu, miehen vastaus: suuseksi ei oo oikein mun juttu, peppuseksi ei kiihota, takaapäin ei tunnu hyvältä, seksikkäät alusvaatteet ei sytytä. Olen koittanut kysyä, että mikä sitten sytyttäisi, mutta mies ei tiedä itsekään. Paitsi että posliini sytyttää. Olen aloitteellinen siis kyllä ja ehdottanut varmasti kaikkea.

Eli mies kyllä tietää ja on kertonut mikä sytyttää (posliini), mutta vastaus ei sinulle kelpaa.

Vierailija
15/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehdotellut kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Olen saanut torjuntoja ja "ei"tä niin paljon että ottaa todellakin jo itsetunnolle.

Eli ei se aina niin mene ettei nainen ehdottelisi.

T pyllyn nuolija tuolta ylempää.

Vierailija
16/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa, että pieren hänen kulliinsa anaaliseksin aikana ja että pieren spermat lautaselle. Ollaan toteutettu monesti.

17/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei seksiä ainakaan. 

Vierailija
18/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn ihan arjen keskellä, miten äijä mut haluais ulkonäöltä ja asenteella. Haluan roolipelata. Ostaisin asuja ja leikkisin kyllä. Arjen seassa tuo pikkukysely kiihottaa ja jos vastauksen saan, niin toteutan. Kakkonen  on lipsahtaen tullut ja siitä tosiaan saa orkut. Toinen oli ruokaöljy. Siis kaadella mun päälle. Muodokkaana naisena varmaan tuon toteutan, mutta kylppärissä varmaan.

Tuohon öljyn vinkinä muovi lakanat sänkyyn kulä liukuu =) . Tai jos ei halua liukua niin sitten vanhat lakanat vielää päälee niin on kun normi sänky . Tuo on kyllä aivan mahtavaa kun toteutaa toisen toiveita iso PEUKKU

19/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset eivät siis halua toteuttaa mitään, mikä olisi miehen mieleen. Ei yllätys. Muuten "meillä tehdään vaikka mitä".

Haluaisi, mutta miehen mieleen olevia asioita on vaikea selvittää ja toteuttaa, koska nainen ei osaa lukea ajatuksia. Voisi jopa miehelle ehdottaa, mutta kun ei tiedä mitä ehdottaa. Asiat voi tehdä myös vaikeammin. 

N47

Vierailija
20/111 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset eivät siis halua toteuttaa mitään, mikä olisi miehen mieleen. Ei yllätys. Muuten "meillä tehdään vaikka mitä".

Haluaisi, mutta miehen mieleen olevia asioita on vaikea selvittää ja toteuttaa, koska nainen ei osaa lukea ajatuksia. Voisi jopa miehelle ehdottaa, mutta kun ei tiedä mitä ehdottaa. Asiat voi tehdä myös vaikeammin. 

N47

Fica, mitä pudottaisit ennen kuin seksi on alkanutkaan sekaan keskusteluun?

En tiedä olenko itse ymmärtänyt ketjun väärin, mutta haluaisin

-pakaroiden levittelyä (kakkonen saa myös avautua)

-pitkää seksiä, kiusoittavaa niin, että ei tule heti

-kakkosen puristelua kullin ympärillä

-molemmin puolin suuseksiä, että kuolaa on todella riittämiin

-pissaleikkejä, joista en tässä kerro tarkemmin

- kun nuolen ja kieletän takamusta, niin toivon naisen ottavat suihin kakkosesta

-toivon että pukeudut muuhun kuin henkkamaukan mukaseksikkäsiin hörhelöihin. ole latexalistettuni

Miten fica esimerkiksi näet nämä toiveet vastenmielisiksi tai miten soveltaisit ne elämääsi siinä sen kaiken ohessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan