Lue keskustelun säännöt.
Katuisinko kolmatta? Olen haaveillut kolmannesta lapsesta jo parisen vuotta.
19.06.2012 |
Ja nyt pillerit jätetty pois. Kuitenkin minuun iski pelko, että jaksanko sittenkään. Vielä en ole raskaana, kondomia käytetty. Tässä vaan on niin monta asiaa ajateltava, että parempi varmaan unohtaa kolmas lapsi. En haluaisi katua lapsen hankintaa!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
asia, joka on kuulunut ihmisenä olemiseen, perheen perustaminen, asetetaan kyseenalaiseksi. Siinä, että perheeseen syntyy 4-5 lasta, ei ole mitään erikoista. Hankalaksi asian tekee toki yhteiskunnan painostus suorittamiseen ja sen tällaisenaan ylläpitämiseen, mutta se on paljon luonnollisempaa, kuin esim kahden lapsen hankkiminen.
Nykyään ihminen tarvitsee aikaa itselleen, aikaa nauttia itsekseen, aikaa laittaa asiat järjestykseen, aikaa harrastaa, aikaa parisuhteelleen. En ole ollenkaan niin varma, että tämä johtaa onnelliseen lopputulokseen.
T: Akateeminen nainen, vaimo, äiti kolmelle