Onko muita vähän yli parikymppisiä, joilla ei poika/tyttökaveria?
Kommentit (54)
Poikani, valmistuu pian KTM.
Ei ole koskaan seurustellut vakavasti. Lukioaikana oli jotain lyhyitä naisvirityksiä ja RUK-tanssiaisissa oli daami. Muuten vain opiskelee ja kilpaurheilee. Toivottavasti työelämään siirtyessä älyäisi alkaa katsella ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti heitä on paljonkin.
Poikani 22v. Hänellä on muita kiinnostuksen kohteita kuin seurustelu. Osaa kyllä olla luonteva kaveri naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan seurustellut vakavasti. Lukioaikana oli jotain lyhyitä naisvirityksiä ja RUK-tanssiaisissa oli daami. Muuten vain opiskelee ja kilpaurheilee. Toivottavasti työelämään siirtyessä älyäisi alkaa katsella ympärilleen.
Pojallasi pysyy varmasti imuri ja riskiharja kädessä.
Mitä ajattelet että naisilla on hänelle tarjota? Nykynaisissa on sellainen ongelma, että ne aina vievät enemmän kuin tuovat parisuhteeseen. Miksi pojan pitäisi siis katsella ympärilleen? Miksi pojan pitäisi palvoa vulvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet että naisilla on hänelle tarjota? Nykynaisissa on sellainen ongelma, että ne aina vievät enemmän kuin tuovat parisuhteeseen. Miksi pojan pitäisi siis katsella ympärilleen? Miksi pojan pitäisi palvoa vulvaa?
Pysyy imuri ja tiskiharja käsissä ja osaa laittaa ruokaa.
Voihan se toki olla, että irtonumerot ovat siis parempi kuin kestotilaus.
Itselläni näin kolmekymppisenä kiinnostuksen kohteet ovat moottoripyöräily, videopelit ja juhliminen. Nais kavereita on mutta parisuhdetta en tarvitse tällä hetkellä.
Olen 38 vuotias mies eli hieman yli parikymppinen. Kertaakaan ei ole ollut oikeaa tyttökaveria.
Opiskelijakuopukseni. Kulkevat enemmän isolla porukalla, hänellä on paljon hyviä ystäviä.
Opiskelut ja työnteko vie enimmillään 14h päivässä, 1 vapailta ja 1 vapaapäivä viikossa. Ymmärrän ettei jaksa seurustella tällä hetkellä.
Sama on ollut sisarillaan. Pariutuneet vasta +/- 30v kun ovat ensin rakentaneet oman elämänsä kuntoon, on asunnot ja työt kohdallaan.
Olen kannustanutkin heitä tähän, nauttimaan itsenäisyydestä ja omasta elämästä kun siihen nykyään on paremmat mahdollisuudet kuin mun nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani 22v. Hänellä on muita kiinnostuksen kohteita kuin seurustelu. Osaa kyllä olla luonteva kaveri naisten kanssa.
Kaappihomo. Tai no, luuletko että nuorimies tilittää mutsilleen seksielämäänsä, oli se millaista hyvänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomo. Tai no, luuletko että nuorimies tilittää mutsilleen seksielämäänsä, oli se millaista hyvänsä?
Usko tai älä, tiedän hänen asioistaan enemmän kuin tässä kerron. Ne eivät kuulu muille.
Itse kuukauden päälle 30v (M) ja täysin kokematon.
En ole koskaan kenessäkään herättänyt mielenkiintoa, että olisi edes treffeille päässyt. Ei matchejä deittisovelluksissa, "ei kiitoksia" tai "painu v*ttuun" tosielämässä jne.
Ehkä sitten joskus tai sitten ei koskaan. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pojat tykkää pojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuolla katsella ympärille tarkoitettiin katsella muista maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, tiedän hänen asioistaan enemmän kuin tässä kerron. Ne eivät kuulu muille.
Usko tai älä, mutta poikasi ei kerro sinulle kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijakuopukseni. Kulkevat enemmän isolla porukalla, hänellä on paljon hyviä ystäviä.
Opiskelut ja työnteko vie enimmillään 14h päivässä, 1 vapailta ja 1 vapaapäivä viikossa. Ymmärrän ettei jaksa seurustella tällä hetkellä.
Sama on ollut sisarillaan. Pariutuneet vasta +/- 30v kun ovat ensin rakentaneet oman elämänsä kuntoon, on asunnot ja työt kohdallaan.
Olen kannustanutkin heitä tähän, nauttimaan itsenäisyydestä ja omasta elämästä kun siihen nykyään on paremmat mahdollisuudet kuin mun nuoruudessani.
Itsenäisyydestä vai itsekkyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Itse kuukauden päälle 30v (M) ja täysin kokematon.
En ole koskaan kenessäkään herättänyt mielenkiintoa, että olisi edes treffeille päässyt. Ei matchejä deittisovelluksissa, "ei kiitoksia" tai "painu v*ttuun" tosielämässä jne.
Ehkä sitten joskus tai sitten ei koskaan. En tiedä.
"hei sun pitää rakentaa itsenäisyyttä eli paljon rahaa ja mittava ura. lisäksi hommaa pari koiraa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys vaatii muita ihmisiä ympärille. Eivät nuo omaa elämäänsä muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys vaatii muita ihmisiä ympärille. Eivät nuo omaa elämäänsä muille.
Itsekäs ei mieti kuin itseään. Epäitsekäs antaa muille.
Ei ollut silloin eikä ole vielä näin yli nelikymppisenäkään. Vetää välillä melko alakuloiseksi kun näkee miten monella sovinistisellä retkulla ei ole pienitäkään ongelmaa hurmata naisia. Työpaikallakin saa kuunnella juttuja jotka aiheuttaisi samantien eron jos näiden miesten naiset kuulisi.
En ihmettele yhtään jois joku mies oikeasti katkeroituu siihen ettei pääse parisuhteeseen koskaan, kun kaiken maailman siatkin pääsee.
Sinä tarvitset työpaikan, vakituiset tulot ja sijoitussalkun, et kumppania. Katso sitä sitten 15 vuoden päästä.