Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

helvetinmoinen kiista miehen kanssa

Vierailija
06.05.2012 |

miehellä fb-kuvana kuva, jossa kaulailee yhtä exäänsä. (nainen ei näy kuvassa, mutta jokainen kyllä huomannut, etten ole minä)

Perusteena kuvavalintaan, että on kuulema miehestä itsestään hyvä kuva, siis hän omaan kuvaansa tyytyväinen.

minua kuitenkin loukkaa ko. kuva ja mies itsekin sanoi, ettei haluasi minusta vastaavaa, paitsi jos on tosi hyvä kuva.

Nyt toivon, että ajattelette omalta kohdaltanne, että olisiko teille ok?

Itse poistin kiukuspäissäni profiilistani miehen parisuhteessa- kohdasta, kun kiukutti se kuva...

ja joo, ollaan ihan aikuisia ja oikeassa suhteessa, jos joku tätä nyt epäilee koomisen aiheen vuoksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt katsomassa. Eli ei voisi vähempää joku kuva kiinnostaa!

Vierailija
2/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii kun saa su mustasukkaiseksi



järkevä mies ei edes ajattelisi tuollaisen kuvan laittamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii kun saa su mustasukkaiseksi järkevä mies ei edes ajattelisi tuollaisen kuvan laittamista


noin sanoin miehellekin, mutta hänen mielestään paras kuva siitä itsestään ja siksi siinä. Niin ja minä olen hölmö... ja loukkaa muuten siksikin perkeleesti, että kuvan toinen osapuoli on myös miehen fb-kaveri...

Vierailija
4/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatte yhteiskuvan missä SINÄ kaulailet häntä!!!

Vierailija
5/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä, ajattelmaton, lapsellinen ja huonokäytöksinen mies sulla. Yäköttävä, toivottavasti en häntä tunne, häpeäisin silmät päästäni.



Nyt kamera käteen ja uutta kuvaa ottamaan, niin kauan, että on hyvä kuva.

Vierailija
6/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mulla on hallussa kaikki miehen tunnukset niin pankkiin faceen jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mulla on hallussa kaikki miehen tunnukset niin pankkiin faceen jne..


Millaisia tallukoita teidän äijät on ja millaisia itse olette, jos joku valokuva saa teidät noin ärhäköiksi? Olette rumia ja lihavia ja pelkäätte, että mies lähtee?

Vierailija
8/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poistit tuon parisuhdestatuksesi.

Mielestäni ei ole mitään nolompaaa kuin se että "Matti ja Maija ovat parisuhteessa" "maija on sinkku" "Maija on parisuhteessa Matin kanssa" x 1000



Lapsellinen olet tuossa kohtaa, mutta minäkin sanoisin että kuva tai akka vaihtoon, ihan itse saa valita. Tampio äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mulla on hallussa kaikki miehen tunnukset niin pankkiin faceen jne..

Millaisia tallukoita teidän äijät on ja millaisia itse olette, jos joku valokuva saa teidät noin ärhäköiksi? Olette rumia ja lihavia ja pelkäätte, että mies lähtee?


tässä kuva-asiassa kyse on melko loukkaavasta käytöksestä minua kohtaan. Jos isnulle asia olisi ok, niin sitten on. mun nyt vaan on vaikea hyväksyä sitä ja harmittaa, kun mies on niin typerä ja ehdoin tahdoin tekee sellaista mikä aiheuttaa minulle mielipahaa.

Enkä pelkää, että mies mihinkään lähtee... hassusti kärjistit.

AP

Vierailija
10/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti. Mua ottaa jo nyt päähän, kun tiedän, että miehen eksällä on facebookissa kuvia miehestä ja lapsista. Sairas ämmä kun pitää eksän kuvia esillä.



Ymmärrän tavallaan kyllä miehesi logiikan, mun mies on aivan samanlainen. Ei todellakaan vastaavassa tilanteessa tajuaisi, että tuollainen kuva voisi minua loukata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ihmettele reaktiotasi. Vaihtoon. Kuva tai mies. Osottaisi edes jotain kunnioitusta sinua kohtaan, törppö!

Vierailija
12/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla kuvia itsestäsi eksän kanssa minkä voisit laittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo mies, jos sen mielestä toi on okei... Muakin suututtaisi.

Vierailija
14/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin todellakin, mutta mieheni ei kyllä tekisikään tuollaista...Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin todellakin, mutta mieheni ei kyllä tekisikään tuollaista...Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?


puoltoista vuotta ja silti nyt teki noin :(

Ap

Vierailija
16/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miestäsi on alkanut vanha suola janottaa. Sori toi kliseinen sanonta.

Vierailija
17/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies piti seurusteluaikanamme profiilikuvanaan pitkään kuvaa, jonka oli ottanut häneen ihastunut nainen. Se oli hyvä kuva miehestäni, mutta mua häiritsi, koska mies hymyili siinä kuvaajassa tietysti sille kuvaajanaiselle... (joo, lapsellista ärsyyntyä tuosta, mutta silti!)



Mä juttelin tosta miehen kanssa, eikä hän tajunnut, mikä mua ärsytti. Hän ei ollut ollut suhteessa naiseen eikä kiinnostunut hänestä sillä tavalla.



Otin sitten miehestäni liudan hyviä kuvia ja laitoin hänet valitsemaan niistä itselleen mieluisen :D

1

Vierailija
18/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnattomasti. Mua ottaa jo nyt päähän, kun tiedän, että miehen eksällä on facebookissa kuvia miehestä ja lapsista. Sairas ämmä kun pitää eksän kuvia esillä. Ymmärrän tavallaan kyllä miehesi logiikan, mun mies on aivan samanlainen. Ei todellakaan vastaavassa tilanteessa tajuaisi, että tuollainen kuva voisi minua loukata.

Oletan, että mies on kuitenkin niiden lasten isä?

Mulla on ainakin facessa kuvia myös lapsen isästä ja lapsestamme, vaikka olemme molemmat ihan uusissa suhteissa. Ei tunnu haittaavan mun miestä eikä eksän avokkia.

Noh, ehkä mä olen sitten sairas ämmä...

Missään nimessä meistä ei kyllä ole mitään yhteispotrettia / halailukuvia tms... sellaiset katosivat "julkilevityksestä", kun ero tuli.

Vierailija
19/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..todella lapsellista suuttua tuollaisesta! Tuossa kun ei ollut kyse etes exästä.

Vierailija
20/20 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 6.5.2012 20:37 (20/22)

Mä NIIN ymmärrän sua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan