Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makeaa mahan täydeltä mummolassa

Vierailija
19.06.2012 |

Mitä mieltä,olenko minä se nipo tiukkapipo?

Minulla kaksi pientä lasta ja olen huolissani mitä tapahtuu kun he hieman kasvavat. Lasten serkut ovat mummolassa käydessään aina naamat täynnä sipsiä ja karkkia,heille annetaan jano juomaksi sokerilimuja,vaikka olisivat pyytäneet vettä!

Toinen lapsista nyt 6v ja selkeän ylipainoinen, tätä tietysti ihmetellään mummolassa suureen ääneen "että mikähän tuolla lapsella on kun noin lihoaa"!!

Samalla tungetaan donitsia suuhun.

Olen samaa mieltä heidän kanssaan siitä että mummo saakin vähän hemmotella sokerilla mutta joku roti sentään.

Pienet lapset syövät siellä vain eines ruokaa"kun eivät muuta suostu syömään" ja sen lisäksi esillä on aina sipsiä,suklaata,limua,karkkia,pullaa yms.

Pelkään lasteni terveyden vuoksi,käymme heillä usein ja aina yrittävät että eikös tuolle voi jo salmiakkia/suklaata antaa...olisi hauska nähdä ilme,sanokaa jos olen väärässä mutta miksi pilata lasten ruokatottumus vain ilmeen takia?!

En ymmärrä tätä,miten voin välttää tilanteen jossa serkut syövät itsensä kipeäksi ja minä ilkeä äiti en anna omien lasteni vetää pussillista sipsejä.

Lisättäköön että isompi lapseni on nyt 2 vuotias ja pienempi kohta vuoden.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi viettävät paljon aikaa mummolassa, puuttuisin asiaan. Jos sen sijaan käytte kylässä vain silloin tällöin, antaisin asian olla.

Olin itse päivähoidossa mummon luona ja siellä opitut väärät ruokatottumukset (sokeriherkkuja paljon ja joka päivä) seuraavat minua vieläkin. Niistä (ja ylipainosta) on todella vaikea päästä irti.

Vierailija
2/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus että pienille lapsille syötetään esim.sipsejä pussi tolkulla,suolaa rasvaa jne.

Varmasti rakkautta voisi osoittaa paremminkin.

Minunkin pointti tässä hermoilussa liittyy siihen etten halua lapsilleni tuollaisia ruokailu tottumuksia. En halua pilata pienen ihmisen elimistöä kuormittamalla sitä suolalla ja lisä-aineilla,en ole mikään fanaatikko.

Olen antanut itsekin esim.jästki maistiaisia mutten halua antaa vuoden ikäiselle esim.kokonaista jäätelöä,siinä minun ja isovanhempien ero.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä päättävät ne, jotka siellä asuvat. Jos et halua altistaa lastasi isovanhemmille, et päästä lapsia sinne hoitoon ja kärvistelet miehesi uskottomuuden kanssa. Äijähän ei pärjää ilman seksiä eikä seksiä ole kuin silloin, kun lapset on pos kotoa (av-palstan totuuksia).

Jos olisit tyttäreni, nauraisin iloisesti vaatimuksillesi ja sanoisin, että hoidapa tyttö itse lapsesi. Minulla on tässä mukava elämän elettävänä enkä kaltaistasi nipoa siihen vaivaksi ota.

Vierailija
4/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä päättävät ne, jotka siellä asuvat. Jos et halua altistaa lastasi isovanhemmille, et päästä lapsia sinne hoitoon ja kärvistelet miehesi uskottomuuden kanssa. Äijähän ei pärjää ilman seksiä eikä seksiä ole kuin silloin, kun lapset on pos kotoa (av-palstan totuuksia).

Jos olisit tyttäreni, nauraisin iloisesti vaatimuksillesi ja sanoisin, että hoidapa tyttö itse lapsesi. Minulla on tässä mukava elämän elettävänä enkä kaltaistasi nipoa siihen vaivaksi ota.

Ja tyttöhän hoitaa...Olen liian hyvällä tuulella kommentoidakseni sen enempää. Parempaa päivän jatkoa sinulle. ap

Vierailija
5/5 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut paljon allergioita. Mummokin on tottunut ostamaan lapsille hyviä herkkuja kuten vesimelonia, mustikoita, vadelmia ja popcornia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan