Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parkkipate-kokemuksia kellään?

Vierailija
20.07.2014 |

Netissä vanhoja keskusteluja. Lävähti sakko, kun kävin nopeasti kaupassa, enkä huomannut parkkikiekko-merkkiä..

Kommentit (190)

Vierailija
121/190 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse itselleni: kuuntelevat. Valvontamaksuni mitätöitiin. Hyvä!

KaaroBoy kirjoitti:

Sain Patelta pysäköintivirhemaksun invapaikalle pysäköinnistä Hakunilan ostarilla.

En todellakaan ollut huomannut ko. paikkaa invapaikaksi. Mitään kylttiä ei ollut, mutta kun peruutin autoni ruudusta pois, niin kyllähän siellä oli joku lähes näkymättömiin kulunut maalaus.

Tein tietty reklamaation, koska invapaikka ei ole mielestäni asianmukaisesti merkitty. Vastaus tuli pikapikaa, mutta se oli pelkkä sapluunaposti; tuskin olivat edes lukeneet mitä kirjoitin. Ja maksettava muka olisi.

Ilmoitin tyytymättömyyteni ja sen, etten todellakaan aio maksaa.

Onko vastaavia kokemuksia? Kuuntelevatko nuo lainkaan "asiakasta" vai olisiko paras vain maksaa 60 euroa ja unohtaa koko asia?

Ja minä siis itse ajoin autoani, enkä halua valehdella jonkun muun olleen ratissa. Vastaan itse teoistani. 

Vierailija
122/190 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain puolestani eilen Parkkipaten maksulapun ikkunaani, perusteena pysäköintikiekon käyttämättä jättäminen. Vitutti hieman valvojan huolimattomuus, sillä autoni tuulilasissa on jo muutaman kuukauden ollut automaattinen (elektroninen) pysäköintikiekko joka on siis aina tuulilasissa ja aina päällä. Peruivat sentään maksulappunsa suhteellisen nopeasti, kun laitoin tulikivenkatkuisen meilin muutaman valokuvan kanssa. Kumman heppoisin perustein ja epäammattimaisesti vaikuttavat heidän valvojansa vaan toimivan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/190 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heillä töissä ja firma on kauhea.

Töissä pitäs olla 6päivää putkeen ja yhden päivän vapaa.

Pakko sakottaa kaikesta mahdollisesta vaikka maalaisjärki sanos muuta.

Jos näkee että kyseessä muuttokuorma niin venataan että ne häipyy ja sakot ikkunaan..

Ihan älytöntä touhua ja työsopimuskin ihan oudon oloinen ja hämärä.

Onneksi olin koeajalla niin pääsin pakoon helpolla mutta kyllä se kauheata oli..

En suosittele työtä tai sitä pihalle pyörimään..sielläkin sakotetaan aika ripeästi vääristä syistä..

Vierailija
124/190 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ala-arvoinen yhtiö ja toimintatapa, kusettaa niin taloyhtiöitä kun sen osakkeenomistajia

Vierailija
125/190 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Eipysäköintiä, sinutko pistettiin tekemään ylitöitä kysymättä sinulta ensin? Vai olivatko nuo 6 peräkkäistä päivää eri kalenteriviikoille jaettu mahdollisesti? Itsekin vuorotyöläisenä joudun yhtenään tekemään pidempiä työputkia, kuin 5 päivää.

Ja tuo toinen mainitsemasi kuulostaa todella oudolta, että äkkiä laputetaan muuttookuormaajat kun selkänsä kääntävät. Oliko tämä ihan työnantajan ohjeistus, että muuttokuormaajat pois pihoilta? Silloinhan työnantaja kehottamaan rikkomaan valvonnan tarkoitusta. Tuollaiset yrityksen sisäiset asiat olisi fiksuinta ottaa puheeksi työnantaja kanssa, eikä kitistä somessa.

Ja noin muuten, ei ole kokemuksia patkkipatesta tai muustakaan pysäköintifirmasta, olen ilmeisesti keskimääräistä suomalaista autonkujettajaa fiksumpi, kun osaan laittaa kiekon ikkunaan ja maksaa lipun maksualueilla. Mene ja tiedä, johtuukohan geeneistä vai asenteesta.

Vierailija
126/190 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaaroBoy kirjoitti:

Sain Patelta pysäköintivirhemaksun invapaikalle pysäköinnistä Hakunilan ostarilla.

En todellakaan ollut huomannut ko. paikkaa invapaikaksi. Mitään kylttiä ei ollut, mutta kun peruutin autoni ruudusta pois, niin kyllähän siellä oli joku lähes näkymättömiin kulunut maalaus.

Tein tietty reklamaation, koska invapaikka ei ole mielestäni asianmukaisesti merkitty. Vastaus tuli pikapikaa, mutta se oli pelkkä sapluunaposti; tuskin olivat edes lukeneet mitä kirjoitin. Ja maksettava muka olisi.

Ilmoitin tyytymättömyyteni ja sen, etten todellakaan aio maksaa.

Onko vastaavia kokemuksia? Kuuntelevatko nuo lainkaan "asiakasta" vai olisiko paras vain maksaa 60 euroa ja unohtaa koko asia?

Ja minä siis itse ajoin autoani, enkä halua valehdella jonkun muun olleen ratissa. Vastaan itse teoistani. 

Tuohan on TÄYSI rahastusfirma, ei mitään rajaa. Eivät varmasti vapaaehtoisesti anna mitään anteeksi. Niitten moraali (jota siis ei ole) kestää sakottaa kyllä.

Samalta parkkipaikalta eli Hakunilan ostarilta. HÄRSKEINTÄ IKINÄ.  Käyvät sakottamassa parkkeerauksia kirkonmenojen, konfirmaatioiden ja hautajaisten aikana (kirkko vieressä). Harva lähtee autoa siirtämään, jos vaikka konfirmaatio kestää yli tunnin.

Terveysasemalla ja kirjastossa tuolla on pakko käydä, muuten ostan aina ostokset muualta.  

Vierailija
127/190 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköinti on osa autoilua kirjoitti:

Nimim. Eipysäköintiä, sinutko pistettiin tekemään ylitöitä kysymättä sinulta ensin? Vai olivatko nuo 6 peräkkäistä päivää eri kalenteriviikoille jaettu mahdollisesti? Itsekin vuorotyöläisenä joudun yhtenään tekemään pidempiä työputkia, kuin 5 päivää.

Ja tuo toinen mainitsemasi kuulostaa todella oudolta, että äkkiä laputetaan muuttookuormaajat kun selkänsä kääntävät. Oliko tämä ihan työnantajan ohjeistus, että muuttokuormaajat pois pihoilta? Silloinhan työnantaja kehottamaan rikkomaan valvonnan tarkoitusta. Tuollaiset yrityksen sisäiset asiat olisi fiksuinta ottaa puheeksi työnantaja kanssa, eikä kitistä somessa.

Ja noin muuten, ei ole kokemuksia patkkipatesta tai muustakaan pysäköintifirmasta, olen ilmeisesti keskimääräistä suomalaista autonkujettajaa fiksumpi, kun osaan laittaa kiekon ikkunaan ja maksaa lipun maksualueilla. Mene ja tiedä, johtuukohan geeneistä vai asenteesta.

Tai sitten vaan olet itsekin parkkipaavo.

Tässä vielä muistin virkistämiseksi kaikille uusille ketjua lukeville: Parkkipaten ja KTC-Finlandin takana ovat samat vastuuhenkilöt. KTC-finland ei ole nimestään huolimatta kansainvälisen suuryrityksen haarakonttori, vaan parin parkkipaavon ikioma pikkufirma. KTC-finland tunnetaan aiheettomien perintälaskujen lähettäjänä ja yleisesti harhauttamisena koetun numeropalvelubisneksen taustalta.

Googlettamalla löytyy paljon lisätietoa Parkkipaten vastuuhenkilöistä ja heidän bisneksistään.

Vierailija
128/190 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kokemusta. Sain sakon omalta pihalta. Paikalleni oli pysäköinyt ulkopuolinen. Jouduin pysäköimään vieraspaikalle. Ei kun pamahti sakko eikä tietenkään reklamaatio mennyt läpi. Raha syö kaiken järjen!

Vierailija
129/190 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä (kerrostalo) oli pari vuotta Pate valvomassa kun pienen sisäpihan parkkipaikat oli jatkuvasti viety, asukkaat eivät itse päässeet paikoilleen. Toimivat hyvin eikä asukkailla ollut valittamista. Tosin käyttö loppui kun äskettäin hankittiin portti, joten enää asukkaat ja huoltoyhtiö pääsee sisäpihaan. Viranomaiset toki myös.

Vierailija
130/190 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on nihkeetä saada vastauksia ParkkiPate firmalta vaikka laittaa sähköpostia kuinka. Itse ajattelin tutustua tähän toimintaan Myllypurossa ja saada muutaman kuvan tästä pika sakotus touhusta. Ei ehdi huonojalkainen ukko hakea parkkilippua automaatista,kun Pate on jo iskenyt.Kaikki pysäköijät kun eivät  mahdu parkkiautomaatin viereen.

Vierailija
131/190 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisten pysäköintivalvontafirmojen sakkoja ei tarvitse maksaa. Eikä niiden valvomilla parkkipaikoilla oikeasti tarvitse noudattaa pysäköintisääntöjä eli esimerkiksi käyttää parkkikiekkoja.

Vierailija
132/190 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaten omistajilla ja toimihenkilöillä on taustallaan vakavia rikostuomioita, mm. törkeä rattijuopumus,  kavallus, huumausainerikoksia ja törkeää liikenneturvallisuuden vaarantamista eli voidaan hyvin ajatella että kyse on rikollisjärjestöstä.

Vierailija
133/190 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa eilen tuli parkkisakko hallussani olevaan autoon Tikkurilan Elexian pihalla,vaikka Elexinia ei omista tai hallinoi kyseistä aluetta, poikani tyttöystävä ajoi eilen autoani. Lisäksi Parkkipaten:n henkilö vaurioitti autoni automaattista pyyhinjärjestelmää ( pyyhin pysähtyy nyt keskeĺle lasia). ( ps. Vähän kallis pysäköinti, n.500€)

Vierailija
134/190 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipate sakottaa vaikka parkman käytössä ja täysin oikein ajastettu.

Muuttavat rekistetunnuksen yhden kirjaimen ja näin yrittävät saada viattomat maksamaan rahaa heille.

Vierailija
135/190 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisesti kiertävät ja sakottavat. Itsekin sain pikkupitäjässä sakot, kun parkkikiekko unohtui lähes tyhjällä parkkiksella. Myönnän rikokseni.

Vierailija
136/190 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkovat lakia, minkä ehtivät. Koko johto rikollisia.

Vierailija
137/190 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yksityiselle parkkialueelle autoni matkan ajaksi perjantaista sunnuntaihin. Palatessani matkalta tuulilasissa oli KOLME Parkkipaten sakkolappua! Yksi jokaiselle päivälle!! Onneksi ei ollut parin viikon reissu.

Vierailija
138/190 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ParkkiPate Oy/KTC Finland Oy on saanut värvättyä agentin liikenteen turvallisuusvirasto Trafin sisälle.  Minulla on ollut pitkään salaiset osoitetiedot julkisissa rekistereissä, mutta silti yksityinen yhtiö KTC Finland lähettää autoni rekisteritietoihin merkittyä osoitetta hyväksikäyttäen kotiini maksumuistutuksia.  Taitaa tulla asiaa eduskunnan oikeusasiamiehelle.

Vierailija
139/190 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää maksako kyseisen firman laskuja. Eivät ole vieläkään oikeutettuja kyseiseen toimintaan. Ainoastaan virallinen valtion virkamies pystyy laskuttamaan siviilihenkilöitä. Viekää vaikka mieluummin rosikseen, jossa saatte peruttua "laskunne". Mitä enemmän jengi maksaa kyseiselle firmalle niin sitä röyhkeämmiksi tulevat.

Vierailija
140/190 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule hankaluuksia eikä tarvitse maksaa kun pysäköi oikein. Sen ei pitäisi olla normaalijärkiselle ajokortin omistajalle liian vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi