parkkipate-kokemuksia kellään?
Netissä vanhoja keskusteluja. Lävähti sakko, kun kävin nopeasti kaupassa, enkä huomannut parkkikiekko-merkkiä..
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Meidän yhtiössä yksityisvalvonta toimii tehokkaasti ja jämptisti. Enää ei seiso ruosteiset ajosta poistetut romukasat viemästä niiden paikkaa, jotka sitä oikeasti tarvitsevat. Naapurin rouva nuo yleensä soittaa paikalle, kun joku katsoo oikeudekseen pysäköidä miten sattuu tai ilman pysäköintilupaa.
Hyi v mikä oksettava vasikka ja kyyläävä läjä pazkaa.
Eipysäköintiä kirjoitti:
Olin heillä töissä ja firma on kauhea.
Töissä pitäs olla 6päivää putkeen ja yhden päivän vapaa.
Pakko sakottaa kaikesta mahdollisesta vaikka maalaisjärki sanos muuta.
Jos näkee että kyseessä muuttokuorma niin venataan että ne häipyy ja sakot ikkunaan..
Ihan älytöntä touhua ja työsopimuskin ihan oudon oloinen ja hämärä.
Onneksi olin koeajalla niin pääsin pakoon helpolla mutta kyllä se kauheata oli..
En suosittele työtä tai sitä pihalle pyörimään..sielläkin sakotetaan aika ripeästi vääristä syistä..
Noiden autoille on hyvä antaa sakkopalautetta. Kerrankos ne nyt vahingossa avaimet raapii kylkeä ohikävellessä ja peili ahtaassa välissä repsahtaa.
Kerttu ja lapset kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että ParkkiPate Oy/KTC Finland Oy on saanut värvättyä agentin liikenteen turvallisuusvirasto Trafin sisälle. Minulla on ollut pitkään salaiset osoitetiedot julkisissa rekistereissä, mutta silti yksityinen yhtiö KTC Finland lähettää autoni rekisteritietoihin merkittyä osoitetta hyväksikäyttäen kotiini maksumuistutuksia. Taitaa tulla asiaa eduskunnan oikeusasiamiehelle.
Tee poliisille tutkintapyyntö Trafista tietosuojarikoksesta.
Parkkipate on firma, jolle yksityiset yritykset maksavat siitä, että ne valvovat pihojaan. Itse sain sakot kun hain kauppaan tilatun paketin. Kauppa perui sakkoni. Valtion parkkipirkot eivät kuulemma saa sakottaa yksityisille alueille, joten siksi palkataan Parkkipate, jos esim. autoja pidetään yötäpäivää jonkun kaupan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:38"]
Sitten laitoinkin rekisteritiedot autosta salaiseksi eivätkä pysty selvittämään auton omistajaa joten maksuja ei tarvitse maksella.Eli sinulla oli joku hyvä peruste miksi haluat salaiset tiedot?
Ei ole mitää syytä, miksi mitään viranomaistietoja pitäisi noille saaztafirmoille antaa.
Auton omistajaa ei voi merkitä salaiseksi. Sen saa aina rekisterinumeron perusteella. Mutta osoitetiedot voi laittaa salaisiksi.
Eikai paten valvojat siirrä kiekkoja väärään aikaan saadakseen sakkoperusteita? Samasta paikasta on tullu 2x sakko kiekon etuaikaan asettamisesta patelta, mutta ei koskaan muualta tai kaupungilta. Ja joo, auton ovet on jääneet auki, kun edellisessä menivät automaattisesti lukkoon.
Uudessa asunnossa valvoo parkkipate parkkipaikkoja. Onpa kiva. Noh, unohdin ensimmäisen kerran lupalapun, laitoin reklamaation (ERITTÄIN ystävällisessä muodossa) jäi sakko voimaan. Otan selvää ja teen kaikkeni että kyseinen lafka lähtee tästä taloyhtiöstä ja kaikista seuraavista mahdollisista. Ei ihme että heidän maineensa on mitä on.
Automaattiparkkimittari on aika hyvä hankinta. Puolen parkkisakon hinnalla varmistat, ettet koskaan joudu maksamaan tai näkemään vaivaa parkkikiekon unohtamisesta.
Aina olen kiistänyt yksityisten maksuvaatimukset, mutta vaivaahan siitä on.
Aina kun näkyy auto tyhjillään niin työnnän banaanin pakoputkeen.
Eli sinulla oli joku hyvä peruste miksi haluat salaiset tiedot?
Ei ole mitää syytä, miksi mitään viranomaistietoja pitäisi noille saaztafirmoille antaa.