Uskovat, miten kuvailisit sitä kun täytyt Pyhällä Hengellä?
Kommentit (47)
Haluan muistuttaa teitä Pyhän Hengen voimassa rukoilemaan pilkkaajienne puolesta. Älkää tuomitko tai kiihtykö, saatte niin vain enemmän vahinkoa aikaan itsellenne. Kaikella on tarkoituksensa.
Tämä pilkkaaja voi huonosti, hän on katkera ja ahdistunut. Syvällä sisällään hän kaipaa kosketusta. Eukoilkaa hänen puolestaan. Hänenkin aikansa koittaa vielä, Jumala on kärsivällinen.
Siunatkoon teitä kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki.
ajoissa hoitoon sen vuoksi että uskonveljet ja -sisaret eivät tunnista psykoosia profetiasta.
Ongelma on todellinen eikä mitenkään huvittava.
kuin Katainen täyttyy ruotsin kielestä.
Olin itse uskonut Jeesukseen jo useita vuosia, kun sain kokea Jumalan kosketuksen.
Eräässä hengellisessä tilaisuudessa istuin penkissä ja kun puhujankorokkeella oleva mies rukoili ääneen, hän profetoi siitä kuinka kokouksessa on henkilö, jota Jumala tulee koskettamaan parantavalla kädellään. Samalla hetkellä ihmetyksekseni minun sisälläni virtasi lämmin rauha päästä varpaisiin asti. Se tuntui ihanalta ja rakkaudelliselta.
Kun ihmettelin mitä minulle tapahtui ja sen jälkeen puolestani rukoiltiin, suorastaan pulppusin ylistystä ja iloa!
Halusin kertoa kaikille ihanasta elävästä hengestä, jota parempaa ei voi kokea maan päällä! Kokemukseni myötä parannuin sisäisitä haavoistani, jotka olivat aiheuttaneet tuskaa aiemmin. -Mutta ei enää koskaan sen jälkeen.
Ylistys ja kunnia tästä kuuluu Kaikkivaltiaalle Luojallemme ja Hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle, jolla on kaikki valta sekä Taivaassa, että maan päällä.
Ihanaa. Ihanaa. Ja vielä kerran ihanaa.
Ihastuin myös Apostolien tekoihin, jossa kerrotaan Pyhästä Hengestä. Siellä ennustetaan että viimeisinä päivinä Jumala vuodattaa Henkensä kaiken lihan päälle ja nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset enneunia... yms.
"Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
Koin olevani niin täynnä iloa ja rakkautta että välillä mietin kestääkö hento ruumiini sellaista. Se ilo ja rakkaus ja voima ihan tulvi yli. Aloin myös puhua kielillä ja nostin käteni ylistykseen automaattisesti. Koin tämän yksin kotonani erään rukouskokouksen jälkeen, vasta 20 vuotta uskoontulostani.
Koin olevani niin täynnä iloa ja rakkautta että välillä mietin kestääkö hento ruumiini sellaista.
Ja se ei ole pyhä henki millä mä olen täyttynyt sitä ennen...
buddhalaisista valaistuminen.
Ja ateisteilta se, että tajuavat etteivät tarvitse mitään uskontoja.
Olen kokenut tuon. Kerran kävi niin etten meinannut
pystyä kävelemään kirkosta ulosä Kokemus oli niin voimakas.
Koin olevani niin täynnä iloa ja rakkautta että välillä mietin kestääkö hento ruumiini sellaista.
Mulla on tällainen fiilis orgasmin jälkeen. Ja se ei ole pyhä henki millä mä olen täyttynyt sitä ennen...
miljoona kertaa mahtavampaa.
Olin itse uskonut Jeesukseen jo useita vuosia, kun sain kokea Jumalan kosketuksen. Eräässä hengellisessä tilaisuudessa istuin penkissä ja kun puhujankorokkeella oleva mies rukoili ääneen, hän profetoi siitä kuinka kokouksessa on henkilö, jota Jumala tulee koskettamaan parantavalla kädellään. Samalla hetkellä ihmetyksekseni minun sisälläni virtasi lämmin rauha päästä varpaisiin asti. Se tuntui ihanalta ja rakkaudelliselta. Kun ihmettelin mitä minulle tapahtui ja sen jälkeen puolestani rukoiltiin, suorastaan pulppusin ylistystä ja iloa! Halusin kertoa kaikille ihanasta elävästä hengestä, jota parempaa ei voi kokea maan päällä! Kokemukseni myötä parannuin sisäisitä haavoistani, jotka olivat aiheuttaneet tuskaa aiemmin. -Mutta ei enää koskaan sen jälkeen. Ylistys ja kunnia tästä kuuluu Kaikkivaltiaalle Luojallemme ja Hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle, jolla on kaikki valta sekä Taivaassa, että maan päällä. Ihanaa. Ihanaa. Ja vielä kerran ihanaa. Ihastuin myös Apostolien tekoihin, jossa kerrotaan Pyhästä Hengestä. Siellä ennustetaan että viimeisinä päivinä Jumala vuodattaa Henkensä kaiken lihan päälle ja nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset enneunia... yms. "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
Piristi iltaani ja rohkaisi.
Onko kokemus samankaltainen orgasmin kanssa?
peräsuolen huuhtelut, painukaa suolle, olen todella vihainen tällaisille vastaajille, ette pilaa kaunista avausta!
menkää muualle sekstailemaan, tämä avaus ei ole sitä!!!!!
peräsuolen huuhtelut, painukaa suolle, olen todella vihainen tällaisille vastaajille, ette pilaa kaunista avausta!
menkää muualle sekstailemaan, tämä avaus ei ole sitä!!!!!
täyttyminen nyt vaan ON niin ihana asia että tunnen tarvetta kertoa siitä kaikille.
Pierun henki kanssasi, siskoseni!
Ei, se ei tunnu samalta kuin orgasmi. Eikä sitä koe ateisti.
Se tuntui, kuin päälleni ois puskenut täysillä valtava voimakas vesiputous. Aloin itkeä ja itkin varmaan tunnin kaikkia elämäni haavoja ja kipuja. Näin koko elämäni, miten Jumala oli ollut kaikessa mukana. Sydämessäni virtasi tuuli, lämpö. Koin täydellisen rakkauden ja armon täyttävän sydämeni.
Nousin lattialta ja minulla oli kevyt olo, rauha. Sisimpäni kivut olivat poissa. Sydämeni oli täynnä rakkautta Jeesukseen. Aloin puhua kielillä.
Varoitan teitä Jeesuksen nimessä, älkää pilkatko Jumalaa tai Pyhää Henkeä.
niistä Jumalan valituista joka pääsee kultakaupunkiin.
niistä Jumalan valituista joka pääsee kultakaupunkiin.
kun lopun ajat tulevat, vai?
Siis ihan kohta. Merkkejähän on näkyvissä, eiköstä?
Jonkinlaista psyykelääkettä suosittelisin teille hengistä täyttyneet.
En tiedä, olenko koskaan täyttynyt Pyhällä Hengellä. Uskon muuten vain, ja vakaasti. Lähinnä siitä tulee rauhallinen olo.
täytyin Pyhällä Hengellä silloin kun tulin uskoon. Kaksi viikkoa siitä silmänräpäyksestä leijuin kuin pilvissä, oli onnellinen epätodellinen olo, ihana rauha.
Sitten tuo "huumaava" olo meni ohi, palaten satunnaisesti. Rakkaus Jeesukseen on säilynyt maallisten murheiden keskelläkin.
Haluaisin ja olen rukoillut kielillä puhumisen armolahjaa, itseni rakentamiseksi. Saisin yksinäni kotona rukoilla kielillä ja vain ylistää Herraa, tuntikaupalla. Sitä sieluni janoaa. Annan kuitenkin ajan näyttää kuinka asia etenee, jos etenee.
Ikuisen rauhan olen joka tapauksessa sydämeeni saanut. Kiitos Jeesus!
Haluan muistuttaa teitä Pyhän Hengen voimassa rukoilemaan pilkkaajienne puolesta. Älkää tuomitko tai kiihtykö, saatte niin vain enemmän vahinkoa aikaan itsellenne. Kaikella on tarkoituksensa.
Tämä pilkkaaja voi huonosti, hän on katkera ja ahdistunut. Syvällä sisällään hän kaipaa kosketusta. Eukoilkaa hänen puolestaan. Hänenkin aikansa koittaa vielä, Jumala on kärsivällinen.
Siunatkoon teitä kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki.