Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako haastavan, vilkkaan taaperon kanssa harkita toista lasta?? Miten sitä selviää???

Vierailija
16.06.2012 |

Ihan todella, en tajua miten ihmiset selviävät pikkuvauvan kanssa, kun vilkas (lue täystuho) esikoinen on siinä jaloissa mukana. Miten vauvan tarpeisiin pystyy mitenkään vastaamaan, kun täytyy mennä koko ajan esikoisen perässä? Esikoinen olisi kuopuksen syntyessä vähän yli 3 v jos tulisin nyt raskaaksi ja kaikki menisi hyvin. Tuntuu aivan mahdottomalta jaksaa. Mutta isokaan ikäero ei tunnu kivalta, sitten kaikki alkaa taas aivan alusta jotenkin.

Mutta kertokaa kokeneet, miten käytännössä VILKKAAN taaperon kanssa voi hoitaa vauvaa? Miten ulkoilut (taapero karkaa, juoksee kadulle jne., vain aidattu puisto on rauhallinen leikkipaikka). Kotona ei viihdy kovin kauaa, kun alkaa vinkuna ja tuhoaminen - miten ihmeessä siinä vauvaa voisi hoitaa.

Nyt olen ihan poikki iltaisin, kun saan lapsen nukkumaan, tuntuu käsittämättömältä, että pystyisin hoitamaan vauvankin vielä siinä sivussa.

Kertokaa nyt mulle, miten se homma oikein hoidetaan????

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan sama asia, mutta pärjäähän kaksostenkin kanssa :) mulla pojat täytti just 6v, ovat erittäin ehtiviä ja vilkkaita miehiä ja välillä on tuntunut, että ihan oikeasti sekoan ja en vaan jaksa, mutta kaikesta selviää :)

toisella pojista on puheen kehityksen viivästymä (tunnettiin ennen dysfasiana).

Syntyivät keskosina, molemmat leikattiin suoliston kehittymättömyyden vuoksi ennen 6kk:n ikää, kummallakin oli koliikki, lähtivät kävelemään 10kk iässä, nukkuivat kokonaiset yön 2,5-vuotiaina, ovat todellakin vilkkaita (mutta kilttejä) ja lasten isän kanssa suhde karahti karille kolme vuotta sitten. Eli on tässä ollut kaikkea, mutta se on vaan elämää ja kaikesta selviää :)

Vierailija
22/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla