Kyll on nihkeetä nykyään tori.fi:ssä
Oon vuosia käynyt tori.fi-kauppaa. Nyt viime kuukaudet on ollut vaikeaa saada tavaraa kaupaksi. Kyselyjä tulee tosi paljon vähemmän kuin esim. 1-2 vuotta sitten. Ja tavara mulla on kuitenkin hyvin samantyyppistä kuin aikaisemminkin. Onko teillä samoja kokemuksia?
Kommentit (43)
Ai, itselläni taas on niin, etä kyselyjä tulee toki paljon, mutta se onkin sitten eri juttu onko ne ihan oikeasti ostoksilla. Moni huomaakin yhtäkkiä, että onkin jo ehtinyt ryypätä rahansa tms. ja sitten tiedustelevat, että olisiko mahdollista, että postittaisin kohteen omalla kustannuksellani tai antaisinko alennusta, tai olisiko mahdollista maksaa joskus myöhemmin tai olisiko mahdollista maksaa tämä 19 euron ostos jaettuna osiin seuraavien kuuden kuukauden aikana....
Jep. Uusi pari sataa maksanut tuote pitäis saada pilkkahintaan ostettua.
Vierailija wrote:
Olen huomannut saman. Aikaisemmin, kun laittoi hyväkuntoisen merkkituotteen myyntiin, tuli nopeasti paljon kyselyjä ja tavara oli yleen parin päivän sisällä myyty.
Nykyäänhän ne taitaa ryöstää aitoja tai aidonnäköisiä merkkituotteita toisten ihmisten päältä ja sitten myyvät niitä eteenpäin, jossain.... missä lie sitten myyvätkään. Ja sitten näiltä ostajilta ryöstetään nämä merkki- tai "merkki"vaatteet päältä ja myydään taas seuraavalle uhrille... missä lie sitten myyvätkään.
Pyydätkö myös samaa hintaa kuin 1-2 vuotta sitten?
Vierailija wrote:
Tottakai. Vai miksi on alunperin ostettu pari sataa maksanut, eikä sitä ole käytetty?
Vierailija wrote:
Ihmiset ostaa käytettyjä että saisi halvemmalla kuin kaupasta.
Vierailija wrote:
Pyydätkö myös samaa hintaa kuin 1-2 vuotta sitten?
Onneksi on myös näitä keräilyaarteita, joiden arvo vain kasvaa vuosien kuluessa : )
Myin uutta merkkipuhelinta. Tuli paljon tarjouksia, jotka oli monta sataa euroa alle pyyntihinnan. Sain kyllä lopulta suht’ sen summan, mitä olin pyytänytkin.
Muutamankin kerran joku hermostunut, kun en suostunut postiennakolla myymään.
Ap, hintapyyntösi on liian korkea. Simple as that.
Minäkin joitakin kertoja myynyt hintavaa puhelinta. Tarjottiin monta sataa euroa alle pyyntihinnan ja kysymyksiä tuli, toisinko puhelimen toiseen kaupunkiin, joka oli 200-250 km:n päässä.
Vierailija wrote:
Myin uutta merkkipuhelinta. Tuli paljon tarjouksia, jotka oli monta sataa euroa alle pyyntihinnan. Sain kyllä lopulta suht’ sen summan, mitä olin pyytänytkin.
Myin käytettyä merkkipuhelinta. Tuli paljon tarjouksia monta kymmentä euroa alle pyyntihinnan.
Iphone 8, mulla oli hinta 120e, pahin tarjoaja vonkasi viidellä kympillä. Haukkui tietty eka miten vanha ja kurja luuri on ja voi maksaa 50e jos tuon keskustaan nähtäväksi.
Sain lopulta 120e, mutta monta kertaa meinasi mennä kierrätykseen jo luuri. Sellaisia ostosäätäjiä että.
voi voi etkö saa varastetuista likaisista kaupan hintaa tai yli.
Jos ei meinaa mennä järkevään hintaan kaupaksi, en myy. Saatan laittaa joksikin aikaa ilmoituksen poiskin ja yrittää myöhemmin uudestaan.
Akat yrittää myydä jotain uutena 100€ maksavaa pasketta käytettynä 80€:lla. Kumma kun ei kauppa käy.
Vierailija wrote:
Akat yrittää myydä jotain uutena 100€ maksavaa pasketta käytettynä 80€:lla. Kumma kun ei kauppa käy.
Tämähän se.
Vierailija wrote:
Harmittaako kun luulet olevasi joku huutokauppakeisari ja sun "tarjoan puolet" tarjoukset jää "left on read"
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Harmittaako kun luulet olevasi joku huutokauppakeisari ja sun "tarjoan puolet" tarjoukset jää "left on read"
Ei.
Olen huomannut saman. Aikaisemmin, kun laittoi hyväkuntoisen merkkituotteen myyntiin, tuli nopeasti paljon kyselyjä ja tavara oli yleen parin päivän sisällä myyty.