Vaimoni on joskus aikamoinen pelle.
Joskus minua ihmetyttää, että miten vaimoni voi olla niin tyhmä kun hän on. Esimerkiksi muutama päivä sitten saunassa hän alkoi nauramaan ja sanoi, että "Jos te miehet synnyttäisitte, niin varmasti teidän peniksenne olisi aika hassun näköinen synnytyksen jälkeen". Kun puhuin asiasta hänen kansaan, niin minulle selvisi, että vaimoni lulee, että jos miehet synnyttäisivät, niin vauva tulisi ulos peniksen läpi virtsaputkea pitkin. Niinpä tietenkin, virtsarakossahan se vauva teillä naisillakin kasvaa ja tulee virtsaputkea pitkin ulos :-D
Kommentit (8)
Virtsaputki on kyllä emätintä lähempänä kuin persäsuoli
mä nauroin kerran niin että tuli pissat housuun kun mies sano, että suhde voi alussa kaatua siihen kun näkee toisen alasti :D satuin pelleilemään alasti olkkarissa
ja joo jos joku näkis mut alasti niin silmät vahingoittuis pahasti.
En voi olla tiedustelematta mikä mahtaa olla luonnollinen synnytyskanava miehille?
Minä olen usein ihmetellyt naisten huumoria noin yleisesti. En sopimattomuuden vuoksi, vaan siksi koska se on monesti niin epähauskaa. Naiset tuntuvat jotenkin liikkuvan paljon yksinkertaisemmalla huumorin tasolla kuin miehet.
Hieman subjektiivinen näkökulma sulla.
Minä olen usein ihmetellyt naisten huumoria noin yleisesti. En sopimattomuuden vuoksi, vaan siksi koska se on monesti niin epähauskaa. Naiset tuntuvat jotenkin liikkuvan paljon yksinkertaisemmalla huumorin tasolla kuin miehet.
Mies pieraisee ja nauraa sille hervottomasti. On siinä enää vaikea yksinkertaisemmaksi pistää.
Miesten emättimen aukkohan olisi tietysti navassa eikä pippelissä.
että hän on mennyt naimisiin sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole huumorintajua.