Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ihan oikeasti maustaa pihvinsä lihaliemikuutiolla?

Vierailija
16.06.2012 |

Aikamoinen huumorpläjäys se mainos, jossa "kokki" hieroo lihaliemikuutiota pihviin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt noin vuosia. Parempaa maustamistaktiikkaa saa hakea, eikä silti löydä. Kannattaa kokeilla, niin sunkin ennakkoluulot hälvenee!

Vierailija
2/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä moisia lisäainekuutioita missään vaan teen liemeen itse kun tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemikuutio maistuu ihan hirveelle, kauhee ajatus pilata hyvä pihvi sillä aromivahvennemössöllä.

Vierailija
4/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö myös aromisuolaa?

Vierailija
5/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandee noudattaa mainoksen neuvoja...

Vierailija
6/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se mainos huvittaa minuakin, joku roti sentään ruuanlaitossakin :)

Vierailija
7/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä käytän noita liemikuutioita (lähinnä kasvisliemikuutioita) aika monessa ruuassa ja musta ne on hyviä. Ainoa, mihin käytän ihan LIHAliemikuutiota on nimenomaan tuo pihvin maustaminen, ja musta sillä tavalla tulee parhaat pihvit ikinä!

2

Vierailija
8/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että hyvältähän se saattais maistua, kyllä mä toisinaan käytän kuutioita jossain ruoissa, mutta olen kyllä vähentänyt reilusti.

Mutta luulen tosiaan, ettei kukaan ammattikokki käyttäisi jossain pihvin maustamisessa. Vaikka näkeehän tota "kurjissa kuppiloissakin" kaikenlaista.

Vierailija
9/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit voi ostaa saman tien jossain kaupan marinadiliemessä lillunutta valmispihviä.

Vierailija
10/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään näytä herkulliselta. Ei varmaan kukaan itseään kunnioitettava ammattikokki tee tuollaista.

Vierailija
11/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitti "itseään kunnioittava" ammattikokki...

Vierailija
12/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudutettua sisäfilettä :

Aikamoinen huumorpläjäys se mainos, jossa "kokki" hieroo lihaliemikuutiota pihviin.

Vierailija
13/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudutettua sisäfilettä :

vai oliko se joku hyttysen file??

Vierailija
14/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne ei siinä Japanissa ja KIinassa kuole sankoin joukoin?

Meillä maustetaan pihvit vain pippurilla ja suolalla, mutta muuten käytän lihaliemikuutioita melkein kaikkeen ruokaan. Lihaliemijauhetta aina kun muistan sitä ostaa. En todellakaan ala keitellä mitään fondeja luista.

Vierailija
16/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan "perusmerkeiltä", eikä juurikaan kalliimpia. Nytkin minulla on Touch of taste lihaliemikuutioita, joissa ei ole lisättyjä aromivahventeita, ei väriaineita eikä kovetettua rasvaa.

Vierailija
17/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ihmetyttää, miksi lisätty natriumglutamaatti on paha, mutta esimerkiksi aasialaisessa ruoassa luonnostaan oleva natriumglutamaatti on hyvä. Ette kai lisää suolaakaan, vaan syötte vain ruokia, joissa on luonnostaan suolaa?

Vierailija
18/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se kokki hinkuttaa sormillaan sitä lihaa silmät puolittain ummessa, yöks!!!

Vierailija
19/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuvat palstalaisten mielestä olevan varsinaista myrkkyä..

Minun kuutioni ovat 100 % luonnon aineksista, ei väriaineita, ei aromivahventeita, ei säilöntäaineita eikä sitä natriumglutamaattia. Ja ovat ihan kaupan peruskuutioita, ei bio-merkittyä.

Pihveihin en kuutioita käytä, mutta muuten ovat melkein päivittäin mukana kokkauksessa.

Terkuin Keski-Euroopasta

Vierailija
20/30 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tätä lihaliemikuutiolla maustamista, ova tvarmasti niiä, jotka sekoittavat sipulikeittoa jauhelihapihveihin.

Liha- ja kasvisliemikuutioita tai -jauhetta on jo vuosia saanut ilman natriumglutamattia. Sen voi tarkistaa ainesosista. Hieman hintavampia tosin ovat.