putiikinpitäjä menetti asiakkaan
Olin yhdessä kaupassa, katselin tuotteita, myyjä oli lähellä. Mulle tuli puhelu johon oli pakko vastata.
Puhuin muutaman minuutin. Kadulle en mennyt puhumaan, koska putiikki oli todella vilkasliikenteisen kadun varrella.
Myyjä oli takahuoneessa, tuli paikalle ja olin juuri lopettelemassa puhelua kun myyjä sanoi että täällä ei saa puhua puhelimeen.
Kävelin ulos.
Puhuin hiljaa, muita asiakkaita ei ollut.
Kommentit (29)
eihän Manskulla oo muita kuin ketjuliikkeitä..?
Siis en katsonut nimeä, marssin vain sisään.
Ja ulos...
Ei ole manskulla mitään pientä putiikkia. Mutta itse puhuin kerran puhelmessa kassalla samalla kun maksoin, oli kiire ja tärkeä puhelu menossa. Myyjä oli ihan ystävällinen, en nyt tietenkään normaalisti tekisi samaa. Yritin ilmehtii ystävällisesti samalla.
Olen ollut myyjänä itsekin ja ei mua haittasi jos joku lyhyen puhelun puhuisi, varsinkin jos ei ole muita asiakkaita eli ei häiritse ketään.
Kerro se kaupan nimi nyt tai kuvaa tarkemmin mikä putiikki!
Siis missä kohtaa Manskua? Ei keskustassa kuitenkaan, vai? Jotenkin tää juttu ei nyt kuulosta uskottavalta ollenkaan.
Nimeä en muista, mutta hyvin pieni kauppa, jossa kengät sellaisia terveyskenkien näköisiä. Sen optiikkaliikkeen vieressä tai ainakin lähellä.
On tietenkin epäkohteliasta puhua asiakkaana puhelimeen maksutialnteessa, mutta myyjän ei koskaan pitäisi puhua puhelimeen kun palvelee asiakasta.
Jos mä huomasin tuollaista pelleilyä myyjältä, niin jättäisin tavarat kauppaan.
T. Myyjänäkin työskennellyt