Mitä teette työksenne yli 3000€/kk tienaavat naiset?
Kommentit (117)
VTM, työkokemusta 2 vuotta. Ei siis ikälisiä.
MMM markkinointi 3150 + ruokaetu +puhelinetu + liikkasetelit. Työkokemus 6 vuotta
Rakennusmestari, AMK ja työkokemusta 8v. Brutto 3800-4000e/kk. Ensi vuonna todennäköisesti vaihdan firmaa, jolloin tulot nousevat.
rahoitusalalla, yo, työkokemusta n. 20 vuotta. Palkka 4200 euroa/kk + vuosittaiset bonukset n. 7000-12000 euroa.
Myymäläpäällikkö. Työkokemusta 2 v. esimiestehtävistä. Kaupanalalla yli 10 v.
Työaika 8-16.
Koulutuksena merkonomi.
FM, tietojenkäsittelytiede, työkokemusta opintojen jälkeen 12 vuotta, titteli "Senior Software Engineer" ja palkkaa tulee 5200 euroa kuussa brutto.
oon tiimissä jossa tehdään konsulttina suurasiakkaille projekteja, ja hommani on usein projektin kaikkia vaiheita tosin testaajat on erikseen, eli usein sekä asiakkaan kanssa yhdessä tehdään määrittelyä, sitten suunnittelen ohjelmistoarkkitehtuurin ja sitten vielä koodaan suurimman osan (koodausvaiheessa apuna voi olla muitakin toki jos iso projekti).
sairaanhoitajien palkat, yli 3000 e. Harva nainen tienaa niin hyvin.
ja arvostan oikeasti hoitajien työtä mutta joskus kun miettii että ne palkat menee verorahoista niin tuntuu häijyltä että saavat yli keskitulon.
Alkupalkkakin aikoinaan oli yli tuon.
KTM, viestintäjohtaja ja työkokemusta 15v.
Työkokemusta valmistumisen jälkeen noin 6 vuotta.
kokki 3900 + lisät
oletpa päässyt hyväpalkkaisiin hommiin :) Mun mies on kokki ja tienaa noin 2000 euroa kuussa bruttona, mutta omapa on vikansa kun ei ole kunnianhimoa vaan pysyttelee erään firman lounasruokalassa vaan...
3 ylituntia ja yli 10v. työkokemusta.
koulutus: ammattikoulu, AMK, työkokemusta muualta kuin opettamisesta runsaasti ( n. 15 v) ja open pedagogiset 1v
oletpa päässyt hyväpalkkaisiin hommiin :) Mun mies on kokki ja tienaa noin 2000 euroa kuussa bruttona, mutta omapa on vikansa kun ei ole kunnianhimoa vaan pysyttelee erään firman lounasruokalassa.
Väärässä maassa...minä Norjassa ja ihan vaatimaton kokki, en minkään hienon ravintolan.
Kouluaste + AMK + maisteri + pedaopinnot + lisensiaatti
2 ikäisiä
Noin 3000e kk, amk koulutus, työkokemus 5 vuotta.
yo-merkonomi, 18 vuotta työkokemusta ja palkka 3500 €
palkkaluokissa kirjastonhoitaja pääsee max 2500€ kuukausituloihin (ja siis edelleen brutto)