Mitä teette työksenne yli 3000€/kk tienaavat naiset?
Kommentit (117)
Teen kotoa käsin ulkomaiselle firmalle lähinnä front-end developement juttuja, kiinteällä kuukausipalkalla, mutten palkkalistalla. Joten periaatteessa yrittäjä siis. Palkka vaihtelee hiukan valuuttakurssien mukaan.
Tätä ennen freelancerina, aika lailla samoihin lukemiin pääsin, mutta enemmällä työmäärällä.
Koulutuksena peruskoulu ja kolmannella kesken jätetty kuvataidelukio :)
Normaali työaika 8-15.45 + 2 päivystystä/kk. Lisäksi tulospalkkaa, jota ei tuossa 8200€ vielä ole.
työkokemusta noin pari vuotta. Paljon ylitunteja...
työssä, yksityinen vastaanotto, ja osallistuu leikkauksiin, silloin ainakin kun on päivystys
ikää 35 v, palkka pyöreesti 5600 e/kk, alalla 8 vuotta
isossa järjestössä töissä, vakituinen työsuhde ja palkka n. 3500. Ikää 25, koulutukseltaan VTM.
Itse olen 35, sama koulutus (ja koulussa olin PALJON häntä lahjakkaampi, arvosanojen keskiarvo huimasti parempi ym.) ja palkkani on 2800. Vakituinen työsuhde. En halua kertoa tarkkaa alaa( Suomessa vain vähän alan yrityksiä), mutta työni on semivastuullista, esimiestyötä, markkinointia, esiintymistä ym. Työajat välillä todella rankkoja, vapaita saa tosin pitää hiljaisempina aikoina. Pidän itseäni onnekkaana,häntä suorastaan hannuhanhena :)
Ja teen sairaanhoitajan töitä nyt. Kuukausipalkka lisineen 3050e
Virka-ajan työ 6000 eur/kk. Jos päivystän, siitä maksetaan erikseen.
Koulutus terveystieteen maisteri ja filosofian maisteri.
Palkka n. 6200 e/kk. Työvuosia takana kahdeksan.
sairaanhoitajien palkat, yli 3000 e. Harva nainen tienaa niin hyvin.
ja arvostan oikeasti hoitajien työtä mutta joskus kun miettii että ne palkat menee verorahoista niin tuntuu häijyltä että saavat yli keskitulon.
Saisivat maksaa vielä tonnin lisää, koska tämä työ on todella raskasta. 42000e vuosituolot, mutta bonuksena kolmivuorotyö ja aina juhannukset ja joulut töissä. Saatikka että kirjaimellisesti vastaat koko ajan 27 ihmisen hengestä.
VTM, tutkija (valtio), 3500 euroa, 5 vuotta
Mikset ole jo tohtori?
VTM, tutkija (valtio), 3500 euroa, 5 vuotta
todennäköisesti töissä esim. jossain ministeriössä tai Tilastokeskuksessa tai vastaavassa "selvityksiä" tarvitsevassa valtion laitoksessa (ehkä VTT?), missä väikkärin tekeminen ei ole itsestäänselvyys, vaikka toimiikin tutkijana (toki noissakin tehdään väikkäreitä).
Itse olen tutkijana yliopistolla, tohtorintutkinto ja työkokemusta tutkijantyöstä 8 vuotta, bruttopalkka n. 3400 e.
keskiansio kk kun vuositulot jaetaan. Olen 3-vuoroa tekevä sairaanhoitaja. Työkokemusta 19 vuotta
tienaan bruttona 2200 e kuussa, nettona käteen 1600-1700 e....eipä juhlita!!!!Palkka työn vaativuuteen ja kiireeseen jne nähden sanoisinko että surkea!!!
Opintoja takana yliopistossa 9 vuotta, opinnot jatkuvat edelleen (suoritan myös toista erityispätevyyttä). Yksityisellä puolella, töissä nykyisessä 6 kuukautta. Netto kuukaudesta riippuen 3400-4100e.
Bruttopalkka 4200e/kk, ammattikoulututkinto ja ikää alle 30 v ;)
maisteri, kokemusta alle 5 vuotta, brutto 3200
3500 e/kk. Yksi "ikälisä", muutamia ylityötunteja. Opetusta 26 h/vko.