Mitä teette työksenne yli 3000€/kk tienaavat naiset?
Kommentit (117)
Olen business analyst eräässä pankissa.
En asu Suomessa.
Olen business analyst eräässä pankissa.
En asu Suomessa.
Kymmenen vuotta.
Keskeneräiset AMK-opinnot ihan muulta alalta eli viimeisin valmis tutkinto YO. Lisäksi projektinhallinnasta IPMA-C. Suunnitelmissa IPMA-B:n suoritus.
Alalla 12 vuotta.
VTM, tutkija (valtio), 3500 euroa, 5 vuotta
Peruskoulu ja kesken jäänyt amis. Samassa talossa 15 vuotta. Nettona 3600e.
Kuukausitulot brutto 5 000 - 7 000 euroa.
En asu Suomessa (tosin asuinpaikka ei tässä työssä tuloihin vaikuta).
Korkeakoulututkinto ja tämän alan työkokemusta 6 vuotta.
Ja teen sairaanhoitajan töitä nyt. Kuukausipalkka lisineen 3050e
FM, tietojenkäsittelytiede, työkokemusta opintojen jälkeen 12 vuotta, titteli "Senior Software Engineer" ja palkkaa tulee 5200 euroa kuussa brutto.
Olen projektipäällikkö pienessä firmassa...
matkailualan koulutus,tradenomi. Ei erillistä koulutusta tälle alalle joka ei liity matkailuun mitenkään.
matkailualan koulutus,tradenomi. Ei erillistä koulutusta tälle alalle joka ei liity matkailuun mitenkään.
3000-5000e Netto kk, Peruskoulu.
Teen luovaa työtä, osittain kirjoittamista, osittain eräänlaista käsityötä tai taidetta. Takana ammattiopinnot 3 v, mutta ei tälle alalle. Sitten työkokemusta muutama vuosi sieltä sun täältä, kotiäitiyttä 10 vuotta ja nyt yrittäjyyttä 5 v.
Viime vuoden keskiansio nettona oli n. 4000 e, nyt on tulot reippaassa nousussa. Töitä teen eniten syksystä kevääseen, eli jopa sen 8 t päivässä. Lomaa pidän 10 viikkoa vuodessa, juhannukselta jään kesälomalle. Näin alkukesällä teen 4-5 t töitä päivässä. Tää riittää mulle, en viitsi uhrata enempää aikaani työlle, vaikka siitä kovasti pidänkin. Elämässä vaan on niin paljon kaikkea muutakin ihanaa :)
Työkokemusta kohta 10v (peruspalkka nousee tuolloin jonkun verran), 4500e brutto kuussa.
yläkoulussa ja opintoina tietysti yliopistossa erkkapedan opinnot (maisteri). Työkokemusta on 6 vuotta, muttei tällä kunnallisella alalla tuo työkokemus ihan järisyttävästi palkkaan vaikuta. Niin ja kuukausipalkka on jotain 3800 e.