Onko miehellänne aina vaatekaapissa valmiina
-tiptop kunnossa oleva tumma puku
-silitetty valkoinen paita
-silkkisolmioita
-hyvin killotetut mustat juhlakengät
-mustat sukat
-taskuliina
-kaulaliina
-nahkasormikkaat
-päällystakki
Kommentit (34)
mutta erittäin harvoin tarvitsee pukua, lähinnä jonkun häissä tai hautajaisissa käyttää. It-alalla ei kauheesti puvussa jäykistellä.
koska saattaa yllättäen joutua työssään tilanteeseen, joka vaatii pukuun pukeutumista. Kesällä tai talvella, siksi villaulsteri. Onneksi itse huolehtii vaatteidensa puhtaudesta ja silityksestä.
Exällä ei ollut kaikkea tuota, koska teki toisenlaista työtä.
-tiptop kunnossa oleva tumma puku -silitetty valkoinen paita -silkkisolmioita -hyvin killotetut mustat juhlakengät -mustat sukat -taskuliina -kaulaliina -nahkasormikkaat -päällystakki
Viela lisaksi pesee ja silittaa paitansa koska osaa homman (mielestaan!) paremmin kuin mina. Kaiken lisaksi on viela vaaranvarinen muslimi. Oi tata elamaa!
Siisti mies, joten juhlavaatteita käytettyään laittaa ne taas siististi kaappiin.
Ja minä en ole asiaan myötävaikuttanut millään tavalla, enkä myöskään osallistu tämän arsenaalin ylläpitämiseen.
sen lisäksi sillä on frakki ja kiltti. Harvoin kyllä tarvitsee.
mutta erittäin harvoin tarvitsee pukua, lähinnä jonkun häissä tai hautajaisissa käyttää. It-alalla ei kauheesti puvussa jäykistellä.
Jos mies nyt sattuu moisia tarvitsemaan sen kerran kymmenessä vuodessa, hän käy vuokraamassa.
kiltti.
Ja jonkun tietyn klaanin hame?
Tero
jos tarvii, niin saa naapuriliikkeestä vuokrattua.
Paitsi paidan silittää vasta juuri ennen käyttöä. Käytännössä usein siis aamuisin ennen töihin lähtöä. Mitä itse en ymmärrä, mutta ei se minua haittaa, varsinkaan kun tarvittaessa (lähes aina...) silittää siinä samalla minunkin paitani.
mies on maanviljelijä, joka ei joka päivä pukua tarvitse, mutta siellä kaapissa se on valmiina. Ja vaikka puvun koko on vuosikaudet pysynyt samana, ostetaan uusi riittävän usein, joten ei kannata nyt todeta, että rippipukuako se siellä säilöö.
Vaikkain huushollista löytyy vanha Colt ja Wincester, mutta nämä ovat seinällä ja piiput on muurattu umpeen.
Meille tuo elämäntyyli nyt vaan sattuu sopimaan (itse kuljen myös bootseissa ym.) ja saman henkisiä kavereitakin löytyy eli so what.
Ja kantri musakin kuuluu elämään ja jenkki autot.
Mutta eipä tästä sen enempää, anna kaikkien kukkien kukkia.