Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huusittoko synnyttäessä?

Vierailija
15.06.2012 |

Eläimellistä karjuntaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurihuoneen tuleva tuore äitee senkin edestä. Koko sairaala tiesi tämän naisen tuskan... :) kaikki mulle nyt heti - halusi lääkärin paikalle antamaan lievityksiä, pelastamaan synnytyskivuista muista potilaista viis

Vierailija
22/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huutanut, mutta ähisin ja uikutin.

Huutamista en kiellä, mutta ei se huutamalla muuksi muutu sekään homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurihuoneen tuleva tuore äitee senkin edestä. Koko sairaala tiesi tämän naisen tuskan... :) kaikki mulle nyt heti - halusi lääkärin paikalle antamaan lievityksiä, pelastamaan synnytyskivuista muista potilaista viis

Ihan vittumaisuuttani mä huusin, ei edes sattunut. Ajattelin antaa teille kaikille näytteen keuhkokapasiteetistani ja näköjään onnistuin. Ja hei, jos -MÄ- jotain haluan, ni muiden on ihan turha alkaa siinä vaiheessa vinoilemaan. Kivaa oli, Kiitos vaan Kättäri.

Vierailija
24/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä väliä ole, onko synnyttäjä äänekäs vai hiljainen? keneltä se on pois jos joku huutaa?

Vierailija
25/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murahdin kuin naarasleijona, matala syvä murahdus, ja lapsi syntyi : ). Ääni tuli kuin jonkun alkukantaisen vaiston tuottamana, sain siitä voimaa viimeiseen ponnistukseen.

Vierailija
26/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tajunnut että tässäkin on joku kisa menossa.Ei kai sillä väliä ole, onko synnyttäjä äänekäs vai hiljainen? keneltä se on pois jos joku huutaa?

`

Vierailija
27/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. en huutanut kun olin ihan lamaantunut ja järkyttynyt kivun voimasta. (vauva 3kg)

2. huusin tai karjuin ihan hulluna kivusta ja onneksi oli ilokaasumaski niin ei ihan koko sairaala kuullut ;) (vauva 4kg)

Vierailija
28/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia helpottaa huutaa, toisia olla hiljaa tai ähkiä. Mulla oli hirveän kovat kivut, joillakin kavereilla taas ei juuri mitään paitsi lopussa. Eihän siinä tarvi huutaa jos ei satu. Mun mielestä maailmaan mahtuu karjumista, sairaalasta saa korvatulppia jos häiritsee.

Vierailija
29/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä väliä ole, onko synnyttäjä äänekäs vai hiljainen? keneltä se on pois jos joku huutaa?

minusta ihan mielenkiintoista kuulla muiden synnytyksistä.

Vierailija
30/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia helpottaa huutaa, toisia olla hiljaa tai ähkiä. Mulla oli hirveän kovat kivut, joillakin kavereilla taas ei juuri mitään paitsi lopussa. Eihän siinä tarvi huutaa jos ei satu. Mun mielestä maailmaan mahtuu karjumista, sairaalasta saa korvatulppia jos häiritsee.

Ensin sanot, "Niin, mikä ketäkin helpottaa." ja lopussa toteat, että "Eihän siinä tarvi huutaa jos ei satu.". Vähän ristiraataista. Ja voi kyllä, minua ainakin sattui saakelisti, mutta huutoa ei tullut syystä tai toisesta.

Vierailija
31/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imukuppiin liittyvien juttujen takia. Mulla se imukuppiosuus ei ollut mikään pikku nypsis, vaan kesti reilusti yli puoli tuntia ja kuppi irtosi muutaman kerran. Muuten en kait juuri huutanut.

Mä mumisin avautumisvaiheessa ja kätilö sanoi mulle, ettei kannata huutaa. Mä pidin sitä vähän ihmeellisenä, mutten jaksanut sanoa mitään. Tämä kyseinen kätilö oli muutenkin välillä vähän veemäinen (mulla oli siis kolme vuoroa kätilöitä salissa), mutta loppujen lopuksi ihan mukava, kun meno äityi hurjaksi.

En siis kanna mitään kaunaa, hän oli itsekin raskaana ja jäämässä äitiyslomalla, oli varmaan aika raskasta olla töissä.

Vierailija
32/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen ponnistus kesti 2h joten kyllä siinä huudettua tuli. Toistakin sain ponnistaa ulos melkein saman ajan, joten jälleen huudettiin....

Vierailija
33/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä heitettiin läppää kätilön kaa ja naureskeltiin, sitte taas kiroilin ja sit taas naurettiin.

Hyvä kokemus ja uskon et mua se helpotti et sain huutaa sydämeni pohjasta.:D

Vierailija
34/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikutin pahimpien kipujen aikana molemmissa synnytyksissä.

Vierailija
35/35 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan testi mielessä oli kyllä typerintä hommaa. Ei se huutaminen muutakuin pahentaa asiaa.