Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
Oonkohan ainoo joka tykkää miehellä isosta ja pyöreestä pyllystä?
Siis sellainen mies, joka näyttää takaapäin tältä, eli naiselliselta.
Mun lukiossa yhdellä jätkällä oli tosi naisellinen iso perse ja lantio ja se käytti ihan kamalia farkkuja aina, tais olla niitä ysärimammafarkkuja, porkkanamallisia, kun perse ei olis mahtunu muihin. Kun oli ekat kirjoitukset, kävelin ylämäkeä lukiolle hirveän jännittyneenä ja tää isoperse pyöräili musta ohi perse keikkuen ilmassa puolelta toiselle ihan mun edessä ja noh, multa tuli oksennusta suuhun. Ei kannata tuijottaa isoja miesperseitä kun jännittää.
Panin kerran vitun läskiperseistä tyyppiä. Se oli tosi lahna, makas vaan selällään. Nyt jälkikäteen mietin, et onkohan sen perse niin raskas, ettei se sit jaksa pökkiä ite.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:54"]
Hoho! Voi teitä lapsukaisia. Kun elätte vielä muutama kymmenen vuotta lisää, niin tajuatte maailmassa olevan paljon arvokkaampia asioita kuin ruuminosien kokoerot ja yleiset trendit.
[/quote]
Kyllä varmasti olemme tämän jo tajunneet. Ei kukaan sanonutkaan, että tämä on maailman isoin ongelma. Mutta se vaan on turn off, ei voi mitään. Kai sen saa sanoa ääneen, vai eikö saa...
Normaaleja naisia kiinnostaa ihan muut paikat miehessä kuin karvainen persevako.
Jos aloittaja olisi ollut mies ja kysymys olisi naisen liian läskistä takamuksesta, häntä kutsuttaisiin pinnalliseksi kusipääksi..
Huomenta ! Nyt vasta huomasin keskustelun. Olen kokenut samaa kuin ap. Ymmärrän sen pahan olon, joka siitä tulee. Nyt pelkkä ajatuskin oksettaa ! Päärynälantio miehellä on niin TURN OFF :(((
Monesti oon tavannut ensin hyvintreenatun näköisen kundin...edestäpäin... Yhtäkkiä näen takaapäin...niin missä V-muoto ??? EI ole...ISOn perseen takia. Mielenkiinto laskee alle sekunnista 100 % nollaan prosenttiin... Bye bye..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:44"]Oikeasti, kasvakaa jo aikuisiksi :)
Jos minä löytäisin isoperseisen miehen, joka olisi muuten hyvä match, en varmaan huomaisi enää sitä persusta parin viikon seurustelun jälkeen. Taidan olla melko romantikko.
[/quote]
Mieheni oli juuri tämmöinen löytö. Paitsi ettei se peppu häirinnyt yhtään edes aluksi, se on ihana ja söpö ja sitä on mukava pussata:) Toisella pojallamme on ihan samanlainen. Kauneus taitaa todellakin olla katsojan silmässä. Minustta kukaan vastaantuleva ihminen ei ole viehättävä, en ole yhtään kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä. Juttuun kun pääsee, voi toinen alkaa näyttään hyvältä, jos on mukava ja hauska.
Mutta jätä homma sikseen. Varmasti on naisia, jotka eivät mitään muuta kuin ihastele tämän miehen peppua. Eikö jokainen ansaitse tulla täysin hyväksytyksi sellaisena kun on? Se, että piti aloittaa aihe kivan midhen pienestä epäkohdasta, kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa.
[/quote]
Se, että sinusta iso miesbeba on suukoteltavan ihana, ei tee sinusta yhtään sen hienompaa tai syvällisempää ihmistä kuin ap.
valtava perse muuten mukavalla miehellä on muuten paha juttu, paljon pahempi kuin hörökorvat tai iso nenä!!! tapailin aikoinaan hetken miestä jolla oli valtava, naismainen takapuoli. miehen kävely oli perseen takia jotenkin keinuvaa ja sitten se perspuoli oli jotenkin vielä ruttuinenkin, kuin mummolla hyi saakeli.. :X
pakko myöntää, että perse oli yksi syy miksi suhteemme ei kehittynyt pidemmälle
Yleensähän miehellä rasva kertyy helposti vatsaan, koska adrenaliini. Naisilla taas tyypillisesti peppuun/reisiin, koska estrogeeni. Onkohan näillä rasva jättipeppu miehillä sitten normimiestä suurempi estrogeenin tuotanto? Ovatko järjestäin feminiinisempiäkin?
Mielestäni lihaksikas hockeypersaus on paras, ei sellainen luiseva nahkaperäkään oo hot...
Feminiinejä ainakin... Monelle tulee ensivaikutelma, että on homo..
Tulipa ikävä exäni isoa peppua <3 Kävi toki salillakin, mutta vartalonmalli muuten ns. persjalkainen.
Nykyinen mies exää 10 vuotta vanhempi, ja vaikka aktiivisesti liikkuukin, on valitettavasti sellainen vanhan miehen peppu, mikä muuten niin komeassa miehessä on melko turn off.
No, minä en onneksi valitse miehiäni pepun perusteella, ihan sama, jos muuten on hyvä mies.
86... Juttujesi perusteella oot persaukinen pääkopassasi !
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:40"]
Tulipa ikävä exäni isoa peppua <3 Kävi toki salillakin, mutta vartalonmalli muuten ns. persjalkainen.
Nykyinen mies exää 10 vuotta vanhempi, ja vaikka aktiivisesti liikkuukin, on valitettavasti sellainen vanhan miehen peppu, mikä muuten niin komeassa miehessä on melko turn off.
No, minä en onneksi valitse miehiäni pepun perusteella, ihan sama, jos muuten on hyvä mies.
[/quote]
Tuli vielä mieleen lisätä, että tämän exän peppu oli kaiken lisäksi hyvin karvainen, mahtaisi nämä miesten ulkonäön arvostelijat olla kauhuissaan sen nähdessään! :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:51"]
mua häiritsisi kans, toinen mikä on niin jos miehellä on iso suu ja leveät huulet...(tuo häiritsee myös naisissa)
[/quote]
Yhdellä entisellä "ystävällä" oli todella iso suu ja huulet. Erittäin kuuma mies kyseessä ja kaikki muukin isokokoista, ihan pituudesta ja käsien + jalkojen koosta varustukseen, mutta nuo huulet oli suudellessa melko yök.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:43"]
86... Juttujesi perusteella oot persaukinen pääkopassasi !
[/quote]
Hahaa, kiitos! Haluaisitko avata hieman lisää, miksi? Tuo "persjalkainen" oli muuten ihan miehen itsensä käyttämä termi, ei minun.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:13"]
http://pbs.twimg.com/media/BB5zmPiCcAAqG_H.jpg:large tämmönenkö?
[/quote]
Eikö tuo oo just semmonen jääkiekkoilijan pylly?