Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
Minulla oli iso perse mieheksi, joka johtui reilusta ylipainosta. Laihdutin lievään ylipainoon asti ja perse pieneni. Oli edelleen suht pehmeä ja muodokas, mutta sopusuhtainen. Löytyi uusi tyttöystävä, joka kehui peppuani. Tyttöystävä ei ole kasvoiltaan kaunis. Tavallisen ja ehkä persoonallisen näköinen.
Pitäisikö minun nyt alkaa ehdotella tytölle plastiikkakirurgiaa, jotta olisi ulkonäkö optimoitu? Ettei vahingossakaan ole turnoff jatkossa.
Oma ulkonäköni treenattuna on rehellisesti sanottuna komea. Pitäisikö ketjun tavoin alkaa arvostella vähemmän viehättäviä naisia mitä tulee kehon koostumukseen?
En tietenkään tee niin, mutta naisilla ei oikeasti ole varaa arvostella miesten ulkonäköä ketjun tyyliin koska 40v tietämillä pääsääntöisesti menemme ulkonäössä ohi ja kovaa. Se on vain biologiaa.
Olen nainen. Mielestäni miehen iso perse on seksikäs...