Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:02"]
Jos aloittaja olisi ollut mies ja kysymys olisi naisen liian läskistä takamuksesta, häntä kutsuttaisiin pinnalliseksi kusipääksi..
[/quote]
Öh sitähän on kutsuttu montakin kertaa tässä keskustelussa?
Ennen ajattelin just näin että hyi teitä pinnallisia.
Nyt ajattelen niin, että tämmöset turn offit kertoo ehkä jotain biologista, semmosta että toi EI oo ideaali kumppani lisääntymisen kannalta. Iso perse miehellä esim. voi kertoa estrogenin korkeasta tasosta (kun lisääntymisen kannalta tarvittais ennemminki testosteronia).
Lisäks vielä ulkonäkö voi periytyä, eli ajattelehan sitä että sulle syntyy vielä kolme isoperseistä poikaa.
Ihan hyvin päärynävartaloinen mieskin voi pärjätä. Huippukokkina huutelee "loskat suuhun" ja käskee ottamaan puolivartalokuvia tai poseeraa sivuttain. :)
Onko esim. tämä liian iso peppu?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:45"]
Onko esim. tämä liian iso peppu?
[/quote]
Hyi hemmetti, en tiedä, mutta tollanen miesten peppuilu ja pyllynsä tyrkyttäminen jotenkin etoo :D
Kyllä todellakin treenatulla, harteikkaalla ja lihaksikkaalla voi olla kaunis pieni pyoreä pylly ! Käyn salilla ja olen jo ottanut yhden lisävuoden salille...ihan vaan että saan katsoa ihania pieniä lihaksikkaita pyllyjä. Ja MIKÄ V-muoto !!!
Minultakin loppui kiinnostus muuten potentiaalista naista kohtaan, koska nainen oli niin pienirintainen eli lauta. Ilmeisesti rintaliivit olivat antaneet vaikutelman että olisi suht normaalit tissit. Liian miehekäs piirre, pitää olla jotain josta napata kiinni.
Leveäperseisiä suomalaisia miehiä on joka paikassa... Valitettavasti !
Huomenta ! Koetan raahata perseeni töihin..:(
Leveät isot perseet ovat ällöttäviä tosiaan...yhdyn ap..
Vähän ohi aiheen, mutta olin taannoin Kreikassa komennuksella puoli vuotta ja missään muualla en ole nähnyt niin paljon "naisperseisiä" miehiä.
AV manipuloi mun mieltä. Olin ostoksilla prismassa ja ekaa kertaa elämässäni kyyläsin miesten peput etsien sieltä näitä naispeppuja. :P
Mun äiti sanoi, ettei pidä isokokoisista miehistä, kun miettii aina, miten isoja paskapökäleitä ne tekee. Kiva. Toin sitten sellaisen vähän lyhyemmän näytille.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:35"]156..löytyikö ?
[/quote] Uskon nähneeni yhden. Oli muuten ihan laihahko normivartalo, mutta naispepulla. En tosiaan ollut edes tietoinen tällaisesta ilmiöstä ennen tätä ketjua.
Kyllä sellaiset asiat herättävät huomion...:(((
ISO/LEVEÄ perse miehellä on todella inhottavaa...EI mitään seksikästä...HYI !!!
Ei auta, vaikka ois muuten treenannut. ISO perse vie kaikki seksihalut ja positiiviset ajatukset ko miehestä.
HYI SAATANA !!!