Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
37. Tuohon HOMOuteen kyllä uskon.. Hyvin veistelty..;)
Kääk! Kuva, en oo sellaista ikinä nähnyt.
Mulle on käynyt samallalailla. Mukava mies ja minusta kiinnostunut. Mutta se peppu - totaali turn off. Mies ihmetteli, miksi en lämmennyt ystävyyttä pidemälle. En tietenkään sanonut miksi. Itseäkin harmitti. Hyvä mies olisi ollut.
Miks homoja kiinnoistais jos naiset ei tykkää niiden perseist?
Mun tapauksella on iso NAAMA :(
Mites sellainen litteä ja ryppyinen laihaperse...?
http://m.phys.org/_news182530670.html
Vähän kuten tämä? Päärynämallinen kroppa on se avainsana. Vaikka hoikistuisi normaalimittoihin, takamus ja reidet on silti paksut ja lihaisat.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:13"]
Hyvä keskusteluketju :) Asiaa !
[/quote]
Mun mielestä tää ketju on lapsellinen, pinnallinen ja typerä.
Mut suurin osa tällä palstalla on juuri sellaisia, niin eikai muuta voi odottaakaan...
Hoho! Voi teitä lapsukaisia. Kun elätte vielä muutama kymmenen vuotta lisää, niin tajuatte maailmassa olevan paljon arvokkaampia asioita kuin ruuminosien kokoerot ja yleiset trendit.
Loukkaahan se...mutta niillä on mentävä, jotka Luoja loi..
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:54"]Hoho! Voi teitä lapsukaisia. Kun elätte vielä muutama kymmenen vuotta lisää, niin tajuatte maailmassa olevan paljon arvokkaampia asioita kuin ruuminosien kokoerot ja yleiset trendit.
[/quote]
Ei nuorena, kun kroppaa löytyy ja ryppyjä ei, jaksa välittää sisäisestä kauneudesta. Sitä kerkee sit vanhempana.
Suomalaisia naisia kun katselee ostarilla niin parikymppisenä ehkä vielä vähän ylikin osa naisista on hoikkia ja muodot näkyy, mutta 90%:sti yli 25-vuotiaat suomalaiset naiset on alakerrastaan rasvaa kerryttäneitä. Ja pahimmassa tapauksessa vieläpä lyhyt jalkaisia.
Tulipa mieleen, että olen muuten sittenkin nähnyt (ainakin kerran) isopeppuisen miehen. Näin ruokakaupassa miehen, jolla oli valtava takapuoli ja housutkin oli aivan hirveän tiukat. Hävettää, mutta purskahdin spontaaniin nauruun, koska näky oli jotenkin erikoinen ja huvittava. Mies ei onneksi huomannut. Oon kyllä hävennyt tätä aika paljon, koska eihän kukaan voi mitään omalle vartalomallilleen. Itsekin oon just tuota ei-suosituinta naisvartalomallia eli kapealanteinen, ei vyötäröä ja leveäharteinen sekä päälle vielä pienet rinnat. Joten mikäpä minä olen tuomitsemaan :)
Miten musta tuntuu, etten tunnista tommosta päärynänmallista miestä. Voiko olla mahdollista, etten vaan oo nähny semmosta :D Ja nuo kuvat, niin tuo tummaihonen mies näytti kyllä siltä, että se pylly oli muokattu! Ja se lihava mies oli.. no, vaan lihava. Enkö mää vaan tajua :D Koitin myös googletella, mutten löytänyt oikein mitään.
Musta naismaisuus miehissä on todella kiinnostavaa. Naismainen perä, leveä lantio ja paksut reidet olisi musta todella kiihottavia hoikalla miehellä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:15"]
Katsokaa suomalaista miestä takaa, kun ootte vaikkapa ostarilla, Perse yhtä leveä kuin hartiat...tai perse jopa leveämpi. Päärynäkroppainen mies. EI ole seksikäs eikä komea !
[/quote]
Outo muoti tosiaan. Onko koko maailma homoseksualisoitumassa?