Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
Toisia naisia häiritsee miehen naisellinen peppu, toisia taas miehen rinnat, mänpuupsit.
Todellinen turn off! Mun yhdellä esimiehellä oli just sellanen pyöreä naispylly, ja vaikka hän muuten olikin ihan kivannäköinen, niin se pylly oli kyllä luotaantyöntävä. Sitten kun hänellä oli vielä sellainen sipsuttelutyylinen kävely, niin luulin pitkään homoksi, mutta vaimo löytyi kyllä kotoa.
En tiiä, naurattaa ja itkettää tämäkin juttu. Ollaan me ihmiset tultu hirviöiksi. Ulkonäkö vastaan luonne. Kumpi voitti?
Nooh, nyt ymmärrät miltä meistä miehistä tuntuu.... ja näitä tapauksia riittää katukuvassa....
Mä yritin joskus seurustella isopeppuisen miehen kanssa. Pepun koko (lantion leveys) oli mulle koko ajan vähän njöäh, ehkä totun tähän -tasolla, mutta siihen en vaan tottunut että mies pyllisteli ja keikisteli, eli oikein tyrkytti peräänsä ulospäin. Tätä tapahtui ihan arkisissa asioissa, esim. jos hän täytti tiskikonetta, piti sitä perää puskea taaksepäin voimalla *puistatus*
500 kommenttia pian täynnä missä haukutaan miehien takapuolta. Olen saanut tarpeekseni suomalaisten naisten miesvihasta. Mikä ihme teitä vaivaa?
Sellainen todella leveä karvaperse ja lantio. Ja mies kävellessään keinuttaa karvapersettään!
Miehen leveä takapuoli on varmaan naisille samanlainen turn-off, kuin naisten pienet rinnat ja olematon lantio on meille miehille. Itse en voi edes katsella pienirintaista naista... yöks...
Vierailija kirjoitti:
Miehen leveä takapuoli on varmaan naisille samanlainen turn-off, kuin naisten pienet rinnat ja olematon lantio on meille miehille. Itse en voi edes katsella pienirintaista naista... yöks...
Minusta rintojen koko ei ole tärkeä tekijä. Vertaisin ap:n kuvaamaa miestä lähinnä omenalihaviin naisiin, joita valitettavasti tulee vastaan tulvimalla. Kertakaikkisen puistattavaa on, kun naisen vyötärönympärys on suurempi kuin rinnan tai lantion.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vielä pahempi turn off miehissä on pieni kikke li ja pallit. En tiedä mitään hirveämpää! Yöks!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta rintojen koko ei ole tärkeä tekijä. Vertaisin ap:n kuvaamaa miestä lähinnä omenalihaviin naisiin, joita valitettavasti tulee vastaan tulvimalla. Kertakaikkisen puistattavaa on, kun naisen vyötärönympärys on suurempi kuin rinnan tai lantion.
Tämä juuri. Erottuva vyötärö ja pienet rinnat näyttävät hyvältä. Joka puolelta hyllyvä ja vyötärönsä kadottanut nainen taas ei.
Joskus tuli tapailtua satunnaisesti yhtä poitsua. Naamaltaan kuin Adonis, fiksu ja luonne täys 10. Mutta. Muuten sopusuhtaiseen kroppaan oli ilmeisesti hyvänä vitsinä liitetty aivan jäätävä laatikkobeba. Baby got back, todellakin. Vaikka sen tiesi että berberissä löytyy niin aina se vaan yllätti.
Voisiko joku jättipersemies tulla istumaan mun naaman päälle?
Zinc
En ole koskaan ymmärtänyt näitä naisia, puhutaan nyt naisnäkökulmasta, jotka sanovat etteivät edes huomanneet jotain, ehkä ei niin miellyttävää, piirrettä miehessä kun olivat niin rakastuneita.
Minä katson aina kokonaisuutta silllon jos ihastun. Ei tarvitse olla täydellinen, mutta oman mieltymykset mukainen. Ei se ole pinnallisuutta jos joku piirre häiritsee ja tietää, että se jatkossa vaivaa. On se sitten henkinen tai fyysinen. Tämä sama ihminen on jollekin toiselle sopiva, minä en olisi hänelle hyvä kumppani.
Maailmassa on jo tarpeeksi sinnepäin-suhteita, en halua yhtään enempää niitä lisätä omalta kohdaltani.
Aikuinen ihminen tietää ja saa tietää mitä haluaa, mikä siinä on niin tunteita kuohuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:59"]
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Tuo sama ongelma tuli miehenä vastaan kymmeniä kertoja sinkkuaikoina. Monella naisella se perse vaan oli liian iso. Ja jos se on jo nuorena iso niin mitä se on keski-iässä... En edes pahimmissa painajaisissani halua ajatella sitä. Löytyihän se hoikka tyttö lopulta sitten. Ja anoppia kun katselee niin ihan hirveää laardi persettä ei taida olla myöhemminkään luvassa ellei jotain hassua tapahdu.
Kyse ei muuten sitten ole siitä, etteikö naisella saisi olla muotoa vaan kun sitä laardia sattuu nykyään tytöilläkin olemaan todella monella.
Mulle sattui nuorena kohdalleni yritteliäs poikaystävä, jonka isän olin nähnyt ilman vaatteita uimarannalla. No, omena ei kauas puusta putoa. Pieni muna kummallakin, joten se siitä.
Leveä takamus miehellä on viittaa naisellisuuteen, ja miehen kuitenkin odotetaan olevan miehekäs. Ei sille mahda minkään, totaallinen turn off!
Minun miehelläni on iso, lihava, hyllyvä ja ruma persaus. Mukava mies muuten. Kyllä sen kestää, kun ei katsele takaapäin. Tänään mökillä, uimaan mennessä vahingossa katsoin. Ei voinut olla nauramatta, kun ukolla on kardashian perä. 😄
Iso p. Kertoo vallasta ja rikkaudesta.
No mun miehellä oli hyvä isohko perä niin kauan kunnes siitä tuli keski-ikäinen toimistorotta. Takamus on hävinnyt ja etumus on kasvanut (vatsa). Ihan hyvä mies silti.