Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
Siis I feel 4 U; MUTTA-ihmettelin aikoinani itsekin erästä äijää jolla ilmeisesti sama pakaran muoto, on se jotenkin "Outoa" vaan ei siitä nyt sovi Juttua sommitella päänsä sisään jos noin nk Muuten mukava ja kiva mies. Äähh-live with it! Saatta olla sun Elämäs Juttu!
Mut naisillehan on usein lesbous melko luontevaa vaikka olisikin hetero. Eikös se ole hienoa jos on hieman naismaisia piirteitä, saa vähän rikkaampaa kokemusta, eikä vain monoaistimuksia toksisesta maskuliinisuudesta.
Miehinen yläkroppa ja naismainen alakroppa, sehän on vaan rikkautta.
Ulospäin suuntautunut mies - perse suuntautuu voimakkaasti ulospäin.
Tässä keskustelussa voi olla jonkun verran perää. Hanurit ei olekaan kaikille mieluisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen on soveliasta haukkua miestä mutta mies ei saa haukkua naisen ulkonäköä. Täälläkin yläpeukkuja saavat kommentit jossa haukutaan miesten ulkonäköä mutta jos naisten pieniä rintoja haukuttaisiin olisi alapeukkuvyöry kova. Katsokaa joskus naiset itsekin peiliin. Ette ole mitään kaunottaria.
Niimpä niin, aika moni nainen on "riuku" ja muodoton eikä viehätä ollenkaan, tai vastaavasti kunon laardivalas. Liian pienet rinnat ei edes ns."normaalit" Toisaalta voivat olla myös liian isot. Pylly voi olla myös liian pieni, yök semmoinen luinen. Suomalaisten naisten ominaisuus "lättäpylly" todella epäkiihottava. Ja voihan se pylly olla taas liiankin iso. Noniin, miltä tuntuu?
Sulla on jokin suuri ongelma. Mun tapailemille miehille on kelvannut todella hyvin mun "epänormaalin" pienet rinnat, kun pers löytyy kokoa. Katsos makuja on monia. Turha sun ulista siitä jos sun päärynäpers ei ole jokaisen naisen mieleen.
Convallaria M kirjoitti:
Siis I feel 4 U; MUTTA-ihmettelin aikoinani itsekin erästä äijää jolla ilmeisesti sama pakaran muoto, on se jotenkin "Outoa" vaan ei siitä nyt sovi Juttua sommitella päänsä sisään jos noin nk Muuten mukava ja kiva mies. Äähh-live with it! Saatta olla sun Elämäs Juttu!
Mulla ainakin pylly kasvaa ihan syömällä. Joidenkin mielestä kiusallista. Tai näköistä.
Ap onko mies kommentoinut asiaa?
Olen mies ja mulla on iso peppu
Syöty on soija tuotteita, kun tyttö peppua pukkaa miehelle ja munat surkastuu.
Soija on feministien salaliitto miesten alistamiseksi, estrogenin avulla.
Soija on estrogeniä!!!
Vierailija kirjoitti:
Soija on estrogeniä!!!
Älä puhu paskaa.
Jos ei kestä yllätyksiä toisen ulkonäössä, niin ehkä nettideittisovellukset eivät ole se paras tapa kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Soija on estrogeniä!!!
Tiesitkö, että estrogeeniä on miehenkin saatava jonkin verran? Muuten ei elimistö toimi oikein.
Ruskeissa vakosamettihousuissa