Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???

Vierailija
05.06.2014 |

Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.

Kommentit (522)

Vierailija
421/522 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
422/522 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsssskkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:44"]Oikeasti, kasvakaa jo aikuisiksi :)

Jos minä löytäisin isoperseisen miehen, joka olisi muuten hyvä match, en varmaan huomaisi enää sitä persusta parin viikon seurustelun jälkeen. Taidan olla melko romantikko.

Mieheni oli juuri tämmöinen löytö. Paitsi ettei se peppu häirinnyt yhtään edes aluksi, se on ihana ja söpö ja sitä on mukava pussata:) Toisella pojallamme on ihan samanlainen. Kauneus taitaa todellakin olla katsojan silmässä. Minustta kukaan vastaantuleva ihminen ei ole viehättävä, en ole yhtään kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä. Juttuun kun pääsee, voi toinen alkaa näyttään hyvältä, jos on mukava ja hauska.

Mutta jätä homma sikseen. Varmasti on naisia, jotka eivät mitään muuta kuin ihastele tämän miehen peppua. Eikö jokainen ansaitse tulla täysin hyväksytyksi sellaisena kun on? Se, että piti aloittaa aihe kivan midhen pienestä epäkohdasta, kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa.

Eihh!! Älkää nyt jumalauta tehkö lapsiakin näiden naispeppuisten kanssa!! Näköjään perinnöllinen ominaisuus, nouuu! Muuten joutuu meidän muiden tyttäretkin kattelee näitä naispeppuisia miehiä! No niin siskot, nyt rodunjalostustalkoot käyntiin, vain miehekäspeppuisia miehiä jatkoon!

Vierailija
424/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, kasvakaa jo aikuisiksi :)

Jos minä löytäisin isoperseisen miehen, joka olisi muuten hyvä match, en varmaan huomaisi enää sitä persusta parin viikon seurustelun jälkeen. Taidan olla melko romantikko.

Mä luulin , että olen ainoa tälläisen ajatuksen kanssa, mutta onneksi sinäkin! Itsekseni ajattelin aikuisten naisten ( ?) lapsellisia , pinnallisia kommentteja ap:n aloituksesta ja pahaa tekee.Miten pinnallisia ihmiset ovatkaan !

Vierailija
425/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias jos mies olisi tehnyt tämän avauksen luokkaa "naisella pienet miesmäiset rinnat" tai "pieni miesmäinen takamus"

Vierailija
426/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auta armias jos mies olisi tehnyt tämän avauksen luokkaa "naisella pienet miesmäiset rinnat" tai "pieni miesmäinen takamus"

Nämä ketjun naureskelijat/yökkäilijät ovat itse ilmeisesti täydellisiä tai ainakin luulevat olevansa. Tai ehkä he antavat nyt "takaisin" niille miehille, jotka ovat naisten ulkonäköä pilkanneet. Eihän mikään oikeuta tekemään näin, ei asiat muutu eikä mitätöidy sillä, että kostaa antamalla samalla mitalla takaisin - keskenkasvuiset tekevät niin.

Itse tiedän varsin hyvin miltä näytän, en ole lähelläkään täydellistä, minulla on rintoina pienet ketunkuonot ja peppunikin muistuttaa enemmän rusinaa kuin persikkaa. En silti usko että täydellisenäkään lähtisin pilkkaamaan miesten ruumiinosia - mikä siinä se pointti edes olisi? En oikein osaa asettua näiden naureskelijoiden sielunelämään. Toivottavasti ovat teini-ikäisiä, ja nämä naureskelut loppuvat kun ajatusmaailma kehittyy.

Omalla miehelläni on muuten leveähkö lantio mieheksi ja rakastan sitäkin hänessä. Hän on ihana kaikella tavalla enkä ikimaailmassa vaihtaisi hänen lantiotaan kapeaksi.

Kaikki naiset kuten eivät miehetkään ole k-päitä, ne k-päät vain pitävät eniten meteliä itsestään.

Vierailija
427/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uimahallissa kerran äidin ja kolme poikaa. Kaikilla samanlainen iso pylly. Ihan kivan näköistä oli. 

Itselläni naispylly, miehelläni miespylly ja pojallani sellainen, ettei sitä melkein olekaan. Housut ei pysy jalassa, kun pakara ei ole yhtään leveämpi kuin vyötärö. 

Vierailija
428/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN vois ees harkita seksiä ISOperseisen miehen kanssa !

t. Povipommi

Olet siis strap-on naisia?

Vierailija
429/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies jollekin, joka uskaltaa katsoa syvemmälle.

Vierailija
430/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjun naureskelijat/yökkäilijät ovat itse ilmeisesti täydellisiä tai ainakin luulevat olevansa. Tai ehkä he antavat nyt "takaisin" niille miehille, jotka ovat naisten ulkonäköä pilkanneet. Eihän mikään oikeuta tekemään näin, ei asiat muutu eikä mitätöidy sillä, että kostaa antamalla samalla mitalla takaisin - keskenkasvuiset tekevät niin.

Itse tiedän varsin hyvin miltä näytän, en ole lähelläkään täydellistä, minulla on rintoina pienet ketunkuonot ja peppunikin muistuttaa enemmän rusinaa kuin persikkaa. En silti usko että täydellisenäkään lähtisin pilkkaamaan miesten ruumiinosia - mikä siinä se pointti edes olisi? En oikein osaa asettua näiden naureskelijoiden sielunelämään. Toivottavasti ovat teini-ikäisiä, ja nämä naureskelut loppuvat kun ajatusmaailma kehittyy.

Omalla miehelläni on muuten leveähkö lantio mieheksi ja rakastan sitäkin hänessä. Hän on ihana kaikella tavalla enkä ikimaailmassa vaihtaisi hänen lantiotaan kapeaksi.

Kaikki naiset kuten eivät miehetkään ole k-päitä, ne k-päät vain pitävät eniten meteliä itsestään.

Veikkaan että teillä ei paljoa peitot heilu. Kerran kuussa pimeässä peiton alla?

Vierailija
431/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kanssa ensimmäisiä asioita miehessä mitä katson on ihana pieni pylly leveät hartiat ja sitten kasvot.En pitäisi iso pyllyisistä mutta kullakin oma makunsa ja kuka sitten pitääkin minkälaista pyllyä isona.

Vierailija
432/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:44"]Oikeasti, kasvakaa jo aikuisiksi :)

Mieheni oli juuri tämmöinen löytö. Paitsi ettei se peppu häirinnyt yhtään edes aluksi, se on ihana ja söpö ja sitä on mukava pussata:) Toisella pojallamme on ihan samanlainen. Kauneus taitaa todellakin olla katsojan silmässä. Minustta kukaan vastaantuleva ihminen ei ole viehättävä, en ole yhtään kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä. Juttuun kun pääsee, voi toinen alkaa näyttään hyvältä, jos on mukava ja hauska.

Mutta jätä homma sikseen. Varmasti on naisia, jotka eivät mitään muuta kuin ihastele tämän miehen peppua. Eikö jokainen ansaitse tulla täysin hyväksytyksi sellaisena kun on? Se, että piti aloittaa aihe kivan midhen pienestä epäkohdasta, kertoo sinusta enemmän kuin tuhat sanaa.

Eihh!! Älkää nyt jumalauta tehkö lapsiakin näiden naispeppuisten kanssa!! Näköjään perinnöllinen ominaisuus, nouuu! Muuten joutuu meidän muiden tyttäretkin kattelee näitä naispeppuisia miehiä! No niin siskot, nyt rodunjalostustalkoot käyntiin, vain miehekäspeppuisia miehiä jatkoon!

Nimenomaan naispeppuisten kanssa kannattaa lisääntyä. Sillä taataan tyttärille kunnon perseet. Miehissä ei tuolla ulkonäöllä nyt niin väliä ole, kunhan ovat sosiaalisesti taitavia ja tekevät kiinnostavaa uraa.

Vierailija
433/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan tätä kun tunnen yhden kivan kundin jolla on ihan silminnähden leveä lantio. Muuten hoikka, mutta jostain syystä nilkat, reidet ja lantio on ronskit, klassinen päärynävartalo. Oon jopa miettinyt voisko olla joku lääkitys joka aiheuttaa, niin poikkeuksellista miehillä tuollainen vartalotyyppi.

Hän yrittää selvästi peitellä tätä ominaisuutta ja käyttää aina esim pitkiä takkeja. Mut toi on semmonen ominaisuus jota on aika vaikea peitellä, esim jos vertaa pieniin rintoihin niin topattuja rintsikoita sentään on saatavilla.

Olis hyvä että kauneusihanteet laajenis niin että ihmiset vois olla rennosti eikä tarvis yrittää stressata ja peitellä omia piirteitä.

Vierailija
434/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko puolustaa vähän löysempiä ja isompia miesten peppuja. Itseäni ei kiihota pienet ja kiinteät tai sirot peput varmaan siksi että veljilläni on sellaiset, ja tykkään että oma mies näyttää varsin erilaiselta heihin nähden. Siispä oma mies on vähän ylipainoinen, isompipeppuinen ja vähän löysemmällä vatsalla, myös karvaisempi kuin veljeni, ja näin on hyvä. Eräänlainen biologinen juttu tämäkin, hain alunperin alitajuisesti miestä josta ei tulisi oman suvun viboja.

Tietysti raja menee jossain. Kunhan nyt normaalifarkut mahtuu eikä miehestä ekaksi huomaa takamusta.

Vierailija
435/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikallani on töissä omaan silmääni todella komea, personaallisesti pukeutuva ja mukava mies. Vaikutelmaa hänen komeudestaan varmaan buustaa se, että hän no todella reilu ja ystävällinen, taitava työssään ja vaikuttaisi olevan hyvä isäkin. Nykyinen kumppanini tuntee hänet myös, ja kerran tuli puheeksi kyseisen tyypin valtavirrasta poikkeava pukeutuminen.

Mieheni sitten totesi että oletko huomannut että kaverilla on tosi ulkoneva takamus, ja että käyttää housuja jotka oikein korostavat tätä. Asia on itse asiassa juuri näin, enkä ollut tätä ihan tietoisella tasolla koskaan ajatellut.

Long story short: unohda koko juttu. Et ole tarpeeksi ihastunut mieheen. Äläkä ainakaan sano mitään tahditonta erotessa. Sinulla on oikeus omaan makuusi (joka on kieltämättä melko pinnallinen), mutta sinulla ei ole oikeutta loukata toisia sen tähden.

Vierailija
436/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kanssa ensimmäisiä asioita miehessä mitä katson on ihana pieni pylly leveät hartiat ja sitten kasvot.En pitäisi iso pyllyisistä mutta kullakin oma makunsa ja kuka sitten pitääkin minkälaista pyllyä isona.

Tämä. Tässä palstan perustaa.

😢😅😇

Vaansitten, kun oikeesti ihminen kolahtaa, niin se pylly kyllä jää kokonaisuudessa kakkoseksi. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
437/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tis-karimilla oo tällänen pylly?

Vierailija
438/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kokonaisuutta. Tai sitten ei ole sinun juttu tässä vaiheessa.

Kyllä kiva mies löytää naisen.

Säkin löydät sopivan.

Vierailija
439/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää lonkerolehmät,,, kirjoitti:

Itse miehenä olen todella kiitollinen ettei minulta löydy isoa perset.ä. Siitä huolimatta tämän langan elukoiden keskustelutyyli ja asiattomuus on puistattavaa! Olen satavarma, että nämä kirjoittelijat ovat niitä miesmäisen näköisiä naisia, joihin kukaan ei koske tikullakaan. Pask.a päivänjatkoa kaikille, jotka ovat tähän kejtuun ilkeästi kommentoineet (minä poislukien, koska olen mies ja tälläisen lässytyksen yläpuolella pelkästään SRY-geenini vuoksi).

Minkä helvetin "langan"? Tämä on vauva palsta eikä mikään uli-lauta.

Vierailija
440/522 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso takapuoli on järkyttävä ja ällöttävä, mutta eritoten miehillä. :( Julmaa ja ilkeää, mutta ei kiihota kyllä pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi