Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???
Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.
Kommentit (522)
Muuten mukavalla naisella lättäperse - voi miksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos mies olisi tehnyt tämän avauksen luokkaa "naisella pienet miesmäiset rinnat" tai "pieni miesmäinen takamus"
Nämä ketjun naureskelijat/yökkäilijät ovat itse ilmeisesti täydellisiä tai ainakin luulevat olevansa. Tai ehkä he antavat nyt "takaisin" niille miehille, jotka ovat naisten ulkonäköä pilkanneet. Eihän mikään oikeuta tekemään näin, ei asiat muutu eikä mitätöidy sillä, että kostaa antamalla samalla mitalla takaisin - keskenkasvuiset tekevät niin.
Itse tiedän varsin hyvin miltä näytän, en ole lähelläkään täydellistä, minulla on rintoina pienet ketunkuonot ja peppunikin muistuttaa enemmän rusinaa kuin persikkaa. En silti usko että täydellisenäkään lähtisin pilkkaamaan miesten ruumiinosia - mikä siinä se pointti edes olisi? En oikein osaa asettua näiden naureskelijoiden sielunelämään. Toivottavasti ovat teini-ikäisiä, ja nämä naureskelut loppuvat kun ajatusmaailma kehittyy.
Omalla miehelläni on muuten leveähkö lantio mieheksi ja rakastan sitäkin hänessä. Hän on ihana kaikella tavalla enkä ikimaailmassa vaihtaisi hänen lantiotaan kapeaksi.
Kaikki naiset kuten eivät miehetkään ole k-päitä, ne k-päät vain pitävät eniten meteliä itsestään.
Veikkaan että teillä ei paljoa peitot heilu. Kerran kuussa pimeässä peiton alla?
Päinvastoin, kiihotutaan toisistamme kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos mies olisi tehnyt tämän avauksen luokkaa "naisella pienet miesmäiset rinnat" tai "pieni miesmäinen takamus"
Nämä ketjun naureskelijat/yökkäilijät ovat itse ilmeisesti täydellisiä tai ainakin luulevat olevansa. Tai ehkä he antavat nyt "takaisin" niille miehille, jotka ovat naisten ulkonäköä pilkanneet. Eihän mikään oikeuta tekemään näin, ei asiat muutu eikä mitätöidy sillä, että kostaa antamalla samalla mitalla takaisin - keskenkasvuiset tekevät niin.
Itse tiedän varsin hyvin miltä näytän, en ole lähelläkään täydellistä, minulla on rintoina pienet ketunkuonot ja peppunikin muistuttaa enemmän rusinaa kuin persikkaa. En silti usko että täydellisenäkään lähtisin pilkkaamaan miesten ruumiinosia - mikä siinä se pointti edes olisi? En oikein osaa asettua näiden naureskelijoiden sielunelämään. Toivottavasti ovat teini-ikäisiä, ja nämä naureskelut loppuvat kun ajatusmaailma kehittyy.
Omalla miehelläni on muuten leveähkö lantio mieheksi ja rakastan sitäkin hänessä. Hän on ihana kaikella tavalla enkä ikimaailmassa vaihtaisi hänen lantiotaan kapeaksi.
Kaikki naiset kuten eivät miehetkään ole k-päitä, ne k-päät vain pitävät eniten meteliä itsestään.
Veikkaan että teillä ei paljoa peitot heilu. Kerran kuussa pimeässä peiton alla?
Eikö Kansakuntamme kootut latteudet -kirjasta löytynyt mitään vanhempaa tuohon heitettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Herätkää lonkerolehmät,,, kirjoitti:
Itse miehenä olen todella kiitollinen ettei minulta löydy isoa perset.ä. Siitä huolimatta tämän langan elukoiden keskustelutyyli ja asiattomuus on puistattavaa! Olen satavarma, että nämä kirjoittelijat ovat niitä miesmäisen näköisiä naisia, joihin kukaan ei koske tikullakaan. Pask.a päivänjatkoa kaikille, jotka ovat tähän kejtuun ilkeästi kommentoineet (minä poislukien, koska olen mies ja tälläisen lässytyksen yläpuolella pelkästään SRY-geenini vuoksi).
Minkä helvetin "langan"? Tämä on vauva palsta eikä mikään uli-lauta.
Ei lanka ole mikään ýlîláûdąlla keksitty sana vaan se tulee englanninkielisestä sanasta thread, joka tarkoittaa sekä keskustelufoorumia että lankaa.
No voi herranen aika. Unohda se sitten äläkä ulise täällä siitä. Ehkäpä se löytää jonkun toisen joka osaa häntä arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa kuva isosta miehen pepusta! Omalla miehellä on sopusuhtainen peppu, mutta kalsarit kokoa xl, pelaa jalkapalloa ja reidet ja takamus on myös sen kokoiset.
No se on ihan eri asia. Kyse on sellaisesta tosi leveälanteisista läskipeestä, jolla yleensä vilkkuu persvako housuista. Housut ei pysy sellaisen paksun pötkön päällä.
Tietäisipä mies tuon mitä ajattelet hänestä ap. Ettei hän miellytä sinua sellaisena kuin on. Hän ansaitsee tulla rakastetuksi omana itsenään
Vierailija kirjoitti:
Tietäisipä mies tuon mitä ajattelet hänestä ap. Ettei hän miellytä sinua sellaisena kuin on. Hän ansaitsee tulla rakastetuksi omana itsenään
Ketju on aloitettu vuonna 2014.
Voit antaa pallo-olkapäänaisen yhteystiedot tälle takapuolimiehelle.
Ite voisin ottaa sellaisen miehen kun itse oon tällainen lattapylly. Muutenkaan en ole ikinä tajunnut tätä naisten inhoa miesten isoja pyllyjä kohtaan. Mua se ei haittais yhtään.
Kyllä se niin on että mies jolla on perse leveämpi kuin hartiat, on totaalinen turn off. Samoin kuin huonot hampaat.
Meillä on töissä urheilullinen mies, jolla on ihan hervottoman leveä lantio ja iso persaus. Muuten sellainen pitkänmatkanjuoksijan näköinen, ei siis ole salilla hankittu pylly. Se hyllyy sen kävellessä enkä voi olla tuijottamatta. Jos se olisi nainen, se pylly olisi hyvä.
Isot pyllyt on kyllä kamalia, myös ihan vaan sellaiset läskipyllyt :( Mutta kyllä sitä kaikkeen tottuu. Oma mieheni oli muuten täydellinen, mutta eräs ulkoinen piirre varsin epämiellyttävä.. onneksi pääsin yli siitä. Vaikka eihän se vieläkään mitenkään kelloja soittele.
En pysty ymmärtämään mitä tekemistä naisilla on miesten perseiden ulkonäön ja koon kanssa. Taitaa olla sellaiset naiset transhomomiehiä.
Kyllä se perse kasvaa miehellä kuin miehellä, jos istuu paikallaan ja lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Iso takapuoli on järkyttävä ja ällöttävä, mutta eritoten miehillä. :( Julmaa ja ilkeää, mutta ei kiihota kyllä pätkääkään.
Ei miesten perseiden kuulukaan kiihottaa naista millään tavalla. Eihän sieltä tule muuta kuin paskaa. Iso perseisillä on isomamt pakaralihakset ja niiltä saa voimakkaampia työntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso takapuoli on järkyttävä ja ällöttävä, mutta eritoten miehillä. :( Julmaa ja ilkeää, mutta ei kiihota kyllä pätkääkään.
Ei miesten perseiden kuulukaan kiihottaa naista millään tavalla. Eihän sieltä tule muuta kuin paskaa. Iso perseisillä on isomamt pakaralihakset ja niiltä saa voimakkaampia työntöjä.
Niin ja jättäkää sit meidän tissit rauhaan jooko? Ei näistä tulee muuta kuin maitoa. Ei tule kaljaa vaikka kuinka ahkerasti imee.
On se nyt inho jos miehellä on isompi pylly kuin naisella.