Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten mukavalla miehellä jättiperse - voi miksi???

Vierailija
05.06.2014 |

Tapasin kaikinpuolin mukavan, suht hyvännäköisen ja kivaluonteisen miehen harrastuksen parissa. Ainoa vika (tähän mennessä) on, että miehellä on oikeasti mieheksi tosi iso takapuoli. Perse on sellainen pullukka, ulostyöntyvä ja naismainen. Kyseessä ei ole mikään bodauksella hankitty lihaskimppu, vaan, niin, läski. Turhamaista, tiedän. En ole itsekään todellakaan mikään täydellisyys. Olisi jokin muu paikka rempallaan ulkonäössä, naismaisuus häiritsee! Kiinteää, sopivan pientä miehen pakaraa on vaan niin kiva puristaa.

Kommentit (522)

Vierailija
401/522 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset, tauoidut pakarat...aah...

Vierailija
402/522 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PersevätmiehetNAMS!Hot kirjoitti:

Itse arvostan miesten pakaroita. Kun kaupassa, kadulla tai ihmisten ilmoilla näen nuoren 20-35-vuotiaan miehen jolla on muodokas iso peppu / bubble butt, niin kyllä sydämessä läikähtää - mielestäni miehessä todella seksikästä ja kuumaa. Isopakaraiset ja isopeppuiset miehet älkää yhtään hävetkö! Googlettakaa vaikka Luke Bryan butt! 

https://www.koreaboo.com/lists/top-10-bootylicious-male-kpop-idols-allt…

https://www.kpopmap.com/10-things-kpop-male-idols-sexy-butt-wanna-touch/

Sä et nyt varmaa tajunnut, mitä ap tarkoittaa isolla perseellä. Perse voi olla miehellä oikeasti iso ja rasvainen eikä timmi kuten noilla miehillä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
404/522 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on lihaksikas pylly, hyvä juttu, mutta iso JA leveä pylly on jostain syystä apina-aivojeni mielestä miehellä huono juttu. Itsekin olen samaa ihmetellyt...

Vierailija
405/522 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
406/522 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://secure.static.tumblr.com/d9e51cba5a54fc9518caac5d2c49c911/l2z75eq/A6xndk5uw/tumblr_static_24iwu11o3z40swwsc4s0k80cg_640_v2.jpg

Onko esim. tämä liian iso peppu?

On kyllä jotenkin hämmentävä kuva.

Vierailija
407/522 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää lonkerolehmät,,, kirjoitti:

Itse miehenä olen todella kiitollinen ettei minulta löydy isoa perset.ä. Siitä huolimatta tämän langan elukoiden keskustelutyyli ja asiattomuus on puistattavaa! Olen satavarma, että nämä kirjoittelijat ovat niitä miesmäisen näköisiä naisia, joihin kukaan ei koske tikullakaan. Pask.a päivänjatkoa kaikille, jotka ovat tähän kejtuun ilkeästi kommentoineet (minä poislukien, koska olen mies ja tälläisen lässytyksen yläpuolella pelkästään SRY-geenini vuoksi).

Kirjoitustyylistä päätellen olet nainen.

Vierailija
408/522 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, AP. Tapailin kauan sitten todella komeaa ja ihan hyväkroppaista miestä vaatteet päällä. Seksi oli upeaa. Inan häiritsi, että hänellä oli käsittämättömät, roikkuvat jenkkakahvat selässä vyötärön kohdilla ja kapea rantu mustaa, paksua villaa lapaluiden välissä. Nämä asiat yököttivät koko ajan enemmän, kunnes noin 5 kk tapailun jälkeen lopetin touhun. En vaan pystynyt enää, koska yök. Tyyppi siis normaalivartaloinen, ei yhtään ylipainoinen tms. Oikein miehekäs ja hyvin varustettu 😉 Nykyäänkin tunnen hänet ja perheensä, mukava tyyppi.

Vierailija
409/522 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan on aika karmea näky

Vierailija
410/522 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen peppu miehellä on jopa pahempi turn-off kuin pienikokoinen vehje. :/

Höpsis pöpsis, ainakin mun miesystävät on tykänny,et se on ''ihan superia''mussa...

Vierailija
411/522 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän voisitte kehittää twerkkauksesta yhteisen harrastuksen.

Vierailija
412/522 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja että sä oot tyhmä!

Vierailija
413/522 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vanhassa euroviisuhitissä:

" Pylly vasten pyllyä ; pum,pum; Siinä 'sitä jotakin' ooooooon ...tsaijai-aiii..."

Vierailija
414/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh,sano...!!

Että taisi sitten kaatua pyllylleen tämä muutenkin jo iihan päin peppua polveillut keskustelumme...heh,heh 

Vierailija
415/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla pyöreä fitnessnaisen takamus?

Vierailija
416/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se on sellainen päärynämäinen kehariperse niin ei ihme jos ei oikein nappaa.

Vierailija
417/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen peppu miehellä on jopa pahempi turn-off kuin pienikokoinen vehje. :/

No kyllä kokemuksesta voin sanoa, että niille aika monille miehille ,joihin elämäni aikana olen lähemmin tutustunut se ainakin on ollut jopa melkoinen 'turn-on' heillä.

-(jopa 'turn jököttämään ' ihan kummasti sitä kohti...)

Vierailija
418/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla ei ole miesvihaa :D Naisetko eivät muka ole seksistejä? Jos täällä joku mies haukkuisi naisten rintavarustusta tai peppua niin hänet haukuttaisiin maanrakoon mutta kun nainen haukkuu miestä niin se on ihanaa feminististä voimaantumista :D feministit sanovat että jokainen saa olla oma itsensä mutta tässäkin nähtiin että he valehtelevat. Mitä se mies sille pepullensa mahtaa?

Vierailija
419/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tiedoksi että pienirintaiset naiset ovat sikoja joiden kansa ei voi seurustella.

Vierailija
420/522 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen on soveliasta haukkua miestä mutta mies ei saa haukkua naisen ulkonäköä. Täälläkin yläpeukkuja saavat kommentit jossa haukutaan miesten ulkonäköä mutta jos naisten pieniä rintoja haukuttaisiin olisi alapeukkuvyöry kova. Katsokaa joskus naiset itsekin peiliin. Ette ole mitään kaunottaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä