Onko teillä omat mukit ja pyyhkeet puolison kanssa vai jaatteko kaiken?
Hammasharjat on jokaisella omansa hygieniasyistä mutta saako mies juoda samoista mukeista ja käyttää samoja pyyheliinoja kuin sinä?
Kommentit (8)
Meillä on tapana pestä käytön jälkeen mukit ja pyyhkeet. Joten saa käyttää ihan vapaasti sitä mukia tai pyyhettä, mikä käteen tarttuu.
Ei tietenkään. Etkö ymmärrä sen vertaa että myös käsipyyhe pitää olla perheessä jokaisella oma ja se vaihdetaan säännöllisesti. Kaikki esim silmätulehdukset jos on tarttuvat käsipyyhkeen välityksellä toiseen. Ihottumat jne. Ei niitä voi jakaa. M40
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Etkö ymmärrä sen vertaa että myös käsipyyhe pitää olla perheessä jokaisella oma ja se vaihdetaan säännöllisesti. Kaikki esim silmätulehdukset jos on tarttuvat käsipyyhkeen välityksellä toiseen. Ihottumat jne. Ei niitä voi jakaa. M40
miksi teillä on hoitamattomia tulehduksia ja ihottumia? YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Ja suudellessa pitää vetää kondomi pään ympärille.
Minä en jaa mitään kenenkään kanssa.
Kahvimukit sekä pyyhkeet ovat sellaisia, että vaikkei niiden käyttämistä toiselta kiellä, niin kyllä se vaan niin menee, että siitä omasta mukista tulee sumpit juotua eikä toisen pyyhettä osaa käyttää.
Totta kai jokaisella perheenjäsenellä on esimerkiksi omat käsipyyhkeet. Vieraille omansa. Kuka hullu niitä päivittäin pesee?
saa toki, mutta tietysti ne pestään käyttökertojen välillä. Ja oikeastaan me tykkääämme eri tyyppisistä mukeista ja pyyhkeistäkin, joten mies käyttää niitä kapeita ja korkeita isokahvaisia mukeja ja minä isoja jättimukeja, ja mies käyttää froteepyyhkeitä ja minä pellavaisia, joten siitä huolimatta, että molemmat SAAVAT käyttää kaikkea, aika harvoin tulee käytettyä samoja.