Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut, että olet juuttunut tänne palstalle. Niin minäkin olen, ei sen puoleen.

jonkin verran ennen sitä suhdesotkujuttua. Ja nyt, esim. tällä viikolla olen kirjoitellut ihan muunlaisia viestejä. Edelleen sä käytät sitä nimeä.

ap

Micke-aiheiset jutut kyllä tunnistaa anyway.

aloituksiin ihan tunnistamattomana. ap

Kyllä sinut kaikki taitaa tunnistaa nimettäkin.

Onhan täällä ihan rekisteröityneitäkin kirjoittelijoita, olen huomannut. Ei vaan, saa nähdä. Voisitko kuitenkin ystävällisesti olla toistelematta enää tuota nimeä? ap

Pääsemmekö sinusta enää koskaan eroon?

Vierailija
82/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä on siis "oikea" nimi. Mies ei kuitenkaan vastaa sillä nimellä esim. puhelimeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halaut päivästä toiseen kesksutella samasta aiheesta?

Miksi teet koko ajan uusia aloituksia?

Vierailija
84/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ap lopetti. Kunhan suuttui.

Vierailija
85/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli tapahtunut uutta, halusin käydä sitä läpi jollain tavalla ja tein sitten uuden aloituksen. Mä en ole tehnyt kovin montaa aloitusta. Silloin, kun mulla oli tosi paha olla ja mua pelotti olla yksin hereillä, mä kirjoitin yöllä tänne jonkin aloituksen. Yritin myös epäonnistuneesti kirjoittaa tapahtumista uutena henkilönä, mutta eihän se onnistunut.

Mä en ole vieläkään päässyt yli ihan kaikesta tapahtuneesta ja musta tuntuu, kuin juttelisin kaverin kanssa, kun joku ystävällinen vastaa. Sitten on käynyt niin, että joku on kysellyt taustoja ja mä olen vastannut heille. En ole siis itse alkanut aina jauhaa uudestaan samaa asiaa. Huomionkipeäkö? Ehkä olenkin, en tiedä. Ei mulle ennen ole niin sanottu, täällä kylläkin.

ap

Miksi halaut päivästä toiseen kesksutella samasta aiheesta? Miksi teet koko ajan uusia aloituksia?

Vierailija
86/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole huomionkipeää pyytää miestä paikalle kun olet baarissa?

Eihän kukaan huomannut mitään kun riitelitte siellä miehen kanssa?

Kun se kutsui sua överklass fnaskiksi?

Vai menittekö johonkin pimeään nurkkaan supisemaan?

Vierailija
87/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et uskonut kun puoli palstaa yritti vakuuttaa, että mies on naimisissa? Uskotko jo että täällä on kokeneita ihmisiä? Tällaisen melkein 50-vuotiaan näkökulmasta joku 30+ mies on vielä älyttömän lapsellinen. Etenkin jos siinä iässä on naimisissa ja jo pettää vaimoaan, kyse on täydellisestä huithapelista. Usko vain, että tajuat tämän ehkä vasta kun olet itse 40+.

Vierailija
88/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

miksi toi yksi kirjoittelija tietää sun rakastajan lempinimen?

Vierailija
89/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin ja kuvittelin, että jos me tavataan ja mä pyydän, mies hävittää ne kuvat. Me oltiin vähän sivummalla ja lopulta kadulla, mutta muutama tyyppi kuuli ainakin jotain.

ap

Eikö ole huomionkipeää pyytää miestä paikalle kun olet baarissa? Eihän kukaan huomannut mitään kun riitelitte siellä miehen kanssa? Kun se kutsui sua överklass fnaskiksi? Vai menittekö johonkin pimeään nurkkaan supisemaan?

Vierailija
90/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin ja kuvittelin, että jos me tavataan ja mä pyydän, mies hävittää ne kuvat. Me oltiin vähän sivummalla ja lopulta kadulla, mutta muutama tyyppi kuuli ainakin jotain.

ap

Eikö ole huomionkipeää pyytää miestä paikalle kun olet baarissa? Eihän kukaan huomannut mitään kun riitelitte siellä miehen kanssa? Kun se kutsui sua överklass fnaskiksi? Vai menittekö johonkin pimeään nurkkaan supisemaan?

että nätisti tottelisi sen jälkeen kun on osoittanut ettei kunnioita sua pätkääkään raiskaamalla sinut?

Vierailija
91/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että täällä onmkokeneita ihmisiä, siksihän mä tänne aina ajaudun.

Kyllähän mä tajuan nyt, että mies ei ollut luotettava, mutta edelleenkään en tajua, miksi hän ryhtyi koko juttuun. Miksi kaikki se vaiva suhteessa ja sen jälkeen? Mä mietin, mitä minä tein väärin, että niin ylipäätään kävi.

ap

et uskonut kun puoli palstaa yritti vakuuttaa, että mies on naimisissa? Uskotko jo että täällä on kokeneita ihmisiä? Tällaisen melkein 50-vuotiaan näkökulmasta joku 30+ mies on vielä älyttömän lapsellinen. Etenkin jos siinä iässä on naimisissa ja jo pettää vaimoaan, kyse on täydellisestä huithapelista. Usko vain, että tajuat tämän ehkä vasta kun olet itse 40+.

Vierailija
92/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi kutsua sitä, mitä tapahtui, tuolla sanalla, vaikka olen sitäkin ajatellut. Haluaisin, että sille olisi jokin toinen nimi.

ap

Mä toivoin ja kuvittelin, että jos me tavataan ja mä pyydän, mies hävittää ne kuvat. Me oltiin vähän sivummalla ja lopulta kadulla, mutta muutama tyyppi kuuli ainakin jotain. ap

että nätisti tottelisi sen jälkeen kun on osoittanut ettei kunnioita sua pätkääkään raiskaamalla sinut?

Vierailija
93/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi kutsua sitä, mitä tapahtui, tuolla sanalla, vaikka olen sitäkin ajatellut. Haluaisin, että sille olisi jokin toinen nimi.

ap

Mä toivoin ja kuvittelin, että jos me tavataan ja mä pyydän, mies hävittää ne kuvat. Me oltiin vähän sivummalla ja lopulta kadulla, mutta muutama tyyppi kuuli ainakin jotain. ap

Siinä sulle sille toinen sana.

Mutta aivan sama miksi sitä kutsutaan, teollaan mies osoitti sinulle ettei hän välitä sinusta eikä kunnioita sinua, ja olet hänelle lelu.

Mutta taidat kuitenkin nauttia siitä huomiosta?

Ja siitä että muutkin näkevät kuviasi nyt?

Vierailija
94/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin saalista. Seksuaalivietti on niin vahva. Sitten kun tavoite on saavutettu, he haluavat pysyä niskan päällä tavalla tai toisella. Jotkut miehet alistavat naista vuosikymmeniä.

Uskon, että täällä onmkokeneita ihmisiä, siksihän mä tänne aina ajaudun.

Kyllähän mä tajuan nyt, että mies ei ollut luotettava, mutta edelleenkään en tajua, miksi hän ryhtyi koko juttuun. Miksi kaikki se vaiva suhteessa ja sen jälkeen? Mä mietin, mitä minä tein väärin, että niin ylipäätään kävi.

ap

Vierailija
95/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun on pakko, vaikka mä en halua? Siitä, että mun yksityisyys levitellään toisten nähtäväksi, miesten, jotka eivät varmaankaan katso, että mulla on kivat hiukset ja nätit lakanat? Siitä, että mä pelkään, että kuvat on jonain päivänä mun omien kavereitteni käsissä, tai siskoni miehen, työnantajani? Ei, en nauti. Vaikka mä mitä tekisinkin yksityisesti, en tee sitä julkisesti.

ap

Mä en haluaisi kutsua sitä, mitä tapahtui, tuolla sanalla, vaikka olen sitäkin ajatellut. Haluaisin, että sille olisi jokin toinen nimi. ap

Siinä sulle sille toinen sana. Mutta aivan sama miksi sitä kutsutaan, teollaan mies osoitti sinulle ettei hän välitä sinusta eikä kunnioita sinua, ja olet hänelle lelu. Mutta taidat kuitenkin nauttia siitä huomiosta? Ja siitä että muutkin näkevät kuviasi nyt?

Vierailija
96/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakottanut sinua niihin kuviin.

Olet ollut todella tyhmä, kun olet suostunut rivoihin kuviin.

Ihan samalla tavalla kuin kirjoituksesi pysyvät netissä ikuisesti, pysyvät ne kuvatkin kun niitä on kavereillekin postitettu.

Et voi olla kuin joku 14-vuotias joka ei tajua tuota.

Nyt vain yritä pysyä poissa julkisuudesta, ettei kukaan joudu houkutetuksi myymään tai muuten levittämään niitä kuvia.

Vierailija
97/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun on pakko, vaikka mä en halua? Siitä, että mun yksityisyys levitellään toisten nähtäväksi, miesten, jotka eivät varmaankaan katso, että mulla on kivat hiukset ja nätit lakanat? Siitä, että mä pelkään, että kuvat on jonain päivänä mun omien kavereitteni käsissä, tai siskoni miehen, työnantajani? Ei, en nauti. Vaikka mä mitä tekisinkin yksityisesti, en tee sitä julkisesti.

ap

Mä en haluaisi kutsua sitä, mitä tapahtui, tuolla sanalla, vaikka olen sitäkin ajatellut. Haluaisin, että sille olisi jokin toinen nimi. ap

Siinä sulle sille toinen sana. Mutta aivan sama miksi sitä kutsutaan, teollaan mies osoitti sinulle ettei hän välitä sinusta eikä kunnioita sinua, ja olet hänelle lelu. Mutta taidat kuitenkin nauttia siitä huomiosta? Ja siitä että muutkin näkevät kuviasi nyt?

Pyydät miestä julkiselle paikalle keskustelemaan näistä asioista kanssasi, paikalle jossa muutkin kuulevat mistä on kyse.

Ja ethän itsekään halua kutsua sitä raiskaukseksi, joten oliko se sitten niin pahaa?

Vai etkö vain pysty myöntämään sitä itsellesi?

Ihan oikeasti, mene poliisin puheille, sano että mies levittää kuvaasi muille.

Vaikka mies on ottanut kuvat suostumuksellasi, et ole suostunut siihen että niitä jaettaisi muille.

Niin kauan kun vain parut täällä, on vaikeaa ottaa sinua tosissaan.

Vierailija
98/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pakottanut. Tilanne vain oli sellainen (tai tilanteet). Ei niitä etukäteen suunniteltu. Enkä mä jokaisen kuvan ottamista ole edes tajunnut enkä sitä, mitä niissä näkyy. Onhan sellaisia muillakin ihmisillä.

ap

Kukaan ei pakottanut sinua niihin kuviin. Olet ollut todella tyhmä, kun olet suostunut rivoihin kuviin. Ihan samalla tavalla kuin kirjoituksesi pysyvät netissä ikuisesti, pysyvät ne kuvatkin kun niitä on kavereillekin postitettu. Et voi olla kuin joku 14-vuotias joka ei tajua tuota. Nyt vain yritä pysyä poissa julkisuudesta, ettei kukaan joudu houkutetuksi myymään tai muuten levittämään niitä kuvia.

Vierailija
99/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netti on niitä täynnä. Sinua haitannee vain se jos OMAT kuvasi näkee joku ulkopuolinen. Kaverit ovat nähneet jo.

Ei siis pakottanut. Tilanne vain oli sellainen (tai tilanteet). Ei niitä etukäteen suunniteltu. Enkä mä jokaisen kuvan ottamista ole edes tajunnut enkä sitä, mitä niissä näkyy. Onhan sellaisia muillakin ihmisillä.

ap

Kukaan ei pakottanut sinua niihin kuviin. Olet ollut todella tyhmä, kun olet suostunut rivoihin kuviin. Ihan samalla tavalla kuin kirjoituksesi pysyvät netissä ikuisesti, pysyvät ne kuvatkin kun niitä on kavereillekin postitettu. Et voi olla kuin joku 14-vuotias joka ei tajua tuota. Nyt vain yritä pysyä poissa julkisuudesta, ettei kukaan joudu houkutetuksi myymään tai muuten levittämään niitä kuvia.

Vierailija
100/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen piti olla pikainen tapaaminen: minä pyydän ja mies vastaa mulle.

Mä en halua käyttää sitä sanaa, koska se on niin leimaava. En halua olla yksi heistä. Enkä mä tiedä, teinkö mä itse jotain väärin tai jätin tekemättä. Jos se oli mun oma syyni. Helpompi ajatella, että se oli jotain muuta, vaikka mä en tiedäkään mitä.

ap

Pyydät miestä julkiselle paikalle keskustelemaan näistä asioista kanssasi, paikalle jossa muutkin kuulevat mistä on kyse.

Ja ethän itsekään halua kutsua sitä raiskaukseksi, joten oliko se sitten niin pahaa?

Vai etkö vain pysty myöntämään sitä itsellesi?

Ihan oikeasti, mene poliisin puheille, sano että mies levittää kuvaasi muille.

Vaikka mies on ottanut kuvat suostumuksellasi, et ole suostunut siihen että niitä jaettaisi muille.

Niin kauan kun vain parut täällä, on vaikeaa ottaa sinua tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä