Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta
varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.
Kommentit (224)
Menikö se sun poikaystävä tänäänkin baanalle? Vietättekö aikaa keskenänne, kokonaisia iltoja tai päiviä? Vai tuleeko se aina vaan nukkumaan baari illan jälkeen? Vai miksi tulee aina niin myöhään? Pysyykö seisokki kännissäkin? Minkä ikäinen poika?
jotain entisen tyttöystävänsä kanssa mutta oli menossa tapaamaan kavereitaan. Kyllä me ollaan aika paljon yhdessä, vaihtelevia aikoja. Sillä on nyt toi kesärytmi eli on liikkeellä myöhään. Ja joo, pysyy ihan kiitettävästi. Mun ikäinen on hän, tai siis vuoden vanhempi(ei siis mikään pikkupoika oikeasti).
ap
Menikö se sun poikaystävä tänäänkin baanalle? Vietättekö aikaa keskenänne, kokonaisia iltoja tai päiviä? Vai tuleeko se aina vaan nukkumaan baari illan jälkeen? Vai miksi tulee aina niin myöhään? Pysyykö seisokki kännissäkin? Minkä ikäinen poika?
sitä, että ei kai se sitten niin kallis hinta olisi niistä kuvista, jos mä antaisin seksiä miehelle, mutta koska en voisi luottaa, niin ei se ole hyvä ajatus.
ap
Kyllä mä tiedän, ettei ole oikein antaa pitää yllä turhia odotuksia. Mutta jospa ne eivät olisikaan loppujen lopuksi turhia odotuksia, jos mä alkaisin taas pitää hänestä oikealla tavalla. Jossain vaiheessa mun on kuitenkin pysähdyttävä.
Mä lupasin, että hän voi tulla tänne tänäänkin ja onkin tulossa, ihan selvin päin tänään. Mutta mun pitää selvittää ensin kaikki sen edellisen miehen kanssa ennen kuin voin luvata mitään kenellekään.
ap
Jos tietäisit, miten voisit korjata jutun ja saada kuvat katoamaan, tekisitkö niin? Jos se olisi vain yksi kerta?
ap
sitä, että ei kai se sitten niin kallis hinta olisi niistä kuvista, jos mä antaisin seksiä miehelle, mutta koska en voisi luottaa, niin ei se ole hyvä ajatus. ap
Mies yrittää kusettaa sut jatkamaan suhdetta ja oikeesti harkitset? Voit olla satavarma, ettei mies niitä kuvia hävitä vaikka lupaisit mitä (ja miehen lupauksiin tiedät ettet vaan voi luottaa). Ainoa tapa saada kuvat edes teoriassa poistettua on olla yhteydessä poliisiin, mutta luultavasti ne ei häviäisi silläkään (mutta mies saisi edes pienessä mittakaavassa kärsiä teoistaan)..
Jos mä voisin sitten unohtaa koko jutun ja jatkaa matkaa, jos se olisi vain se kerta, ei mitään suhteen jatkamista.
ap
Mies yrittää kusettaa sut jatkamaan suhdetta ja oikeesti harkitset? Voit olla satavarma, ettei mies niitä kuvia hävitä vaikka lupaisit mitä (ja miehen lupauksiin tiedät ettet vaan voi luottaa). Ainoa tapa saada kuvat edes teoriassa poistettua on olla yhteydessä poliisiin, mutta luultavasti ne ei häviäisi silläkään (mutta mies saisi edes pienessä mittakaavassa kärsiä teoistaan)..
Kavereidensa sähköposteista? Siltä toiselta muistitikulta, jossa ne kuvat on, kun sinä katsot vierestä, kun hän tuhoaa ne yhdeltä tikulta?
Et kai nyt vaan harkitse tota seksiä sen takia, että kaipaat sitä niin paljon? Koska ei se kuvien kohtaloon vaikuta enää mitenkään. Koita nyt muistaa, että viimeisin seksikertanne ei tapahtunut sinun suostumuksellasi, sen pitäisi viimeistään estää moiset halut.
tarvitsisi myöhemmin miettiä kuvien kohtaloa. Luulisi,että ne kaverit ovat ne kuvat jo katsoneet loppuun. Mä mietin sitä, että ehkä miehelle on vain tärkeää sanella ehdot ja ehkä hän sitten tekee niin kuin lupaa, kun mä olisin ollut "kiltti".
ap
Kavereidensa sähköposteista? Siltä toiselta muistitikulta, jossa ne kuvat on, kun sinä katsot vierestä, kun hän tuhoaa ne yhdeltä tikulta? Et kai nyt vaan harkitse tota seksiä sen takia, että kaipaat sitä niin paljon? Koska ei se kuvien kohtaloon vaikuta enää mitenkään. Koita nyt muistaa, että viimeisin seksikertanne ei tapahtunut sinun suostumuksellasi, sen pitäisi viimeistään estää moiset halut.
se nyt ole tullut jo selväksi, että ko. mieheen ei voi luottaa. Et taida muistaa, että nykyään kuvat on digitaalisia eikä mitään paperikuvia, että vaikka kaverit olisi jo kyllästyneet tiirailemaan niitä koneiltaan niin kyllä ne siellä tallessa on eivätkä sieltä mihinkään poistu.
Ja jos suostut miehen seksiorjaksi kerran, niin miksi luulet, että hän hyvän keinon sinun hyväksikäyttämiseen löydettyään päästäisi irti? "Ei tämä yksi kerta ollut tarpeeksi hyvä, täytyy ottaa muutama uusinta, sitten hävitän kuvat bittiavaruudesta taikasauvallani.."
Jos susta ei tule jotain presidenttiä niin ei ne kuvat voi sinua mitenkään vahingoittaa.
Mä mietin sitä, että ehkä miehelle on vain tärkeää sanella ehdot ja ehkä hän sitten tekee niin kuin lupaa, kun mä olisin ollut "kiltti". ap
Mieshän vie sua kun pässiä narussa.. voi surku, olin jo aika toiveikas sun suhteen, että olisit vihdoin ymmärtänyt minkälaisen kusipään uhriksi olet joutunut.
Toi on törkeetä kiristystä, ei mitään muuta. Nyt viimeistään poliisin juttusille tai sitten annat koko asian olla (ja lakkaat pitämästä mieheen mitään yhteyttä).
te ymmärrä ettei ap pysty puhumaan tuosta asiastaan kunnolla ystävilleen. Tämä avautuminen ja purkautuminen täällä, asian käsittely jatkuvasti, on osa ylitse pääsemisprosessia. Minä toimisin ihan samalla tavalla. Kun asiaa jauhaa ja jauhaa, se alkaa pian helpottamaan ja alkaa tulla omiin ajatuksiinkin tolkkua. Minä ainakin ymmärrän ap.tä täysin ja kehotankin jatkamaan asiasta puhumista täällä.
Aamen!
Tekstiä vaan tulemaan jos siltä tuntuu ja tsemppiä sulle ap!
Inhottava tilanne ja todella ikävää että noin on käynyt, mutta uskotaan että sun elämä kääntyy taas hyväks. Siihen menee varmasti aikaa, mutta kirjota vaan niin paljon kun lystäät, tänne palstalle kyllä mahtuu
: )
tarvitsisi myöhemmin miettiä kuvien kohtaloa. Luulisi,että ne kaverit ovat ne kuvat jo katsoneet loppuun. Mä mietin sitä, että ehkä miehelle on vain tärkeää sanella ehdot ja ehkä hän sitten tekee niin kuin lupaa, kun mä olisin ollut "kiltti". ap
Kavereidensa sähköposteista? Siltä toiselta muistitikulta, jossa ne kuvat on, kun sinä katsot vierestä, kun hän tuhoaa ne yhdeltä tikulta? Et kai nyt vaan harkitse tota seksiä sen takia, että kaipaat sitä niin paljon? Koska ei se kuvien kohtaloon vaikuta enää mitenkään. Koita nyt muistaa, että viimeisin seksikertanne ei tapahtunut sinun suostumuksellasi, sen pitäisi viimeistään estää moiset halut.
Et voi olla myöskään varma, että mitään pahaa ei tapahtuisi. Se voi olla jotain mitä vielä ei ole ollutkaan. Sitten niitä unohdettavia asioita olisi vielä enemmän.
Reissulainen täällä! :)
Mä olen sitä mieltä, että älä tapaa sitä miestä enää! Oikeesti. Ne kuvat on jo pian ihan vanha juttu, joten helpoimmalla pääset kun koitat vaan unohtaa sen. Hän on jo näyttänyt mikä on miehiään. En usko että enää pystyt nauttimaan samallatavalla kuin ennen. Teillä oli hetkenne, nyt ne on muistoja ja sinä olet niin vahva, että menet kohti uusia tuulia.
Jos tuo nykyinen poikaystävä tuntuu hyvältä, niin nauti siitä. Mutta älä revi itseäsi siihen vanhaan, se mitä teillä oli,on jo turmeltunut. Valitettavasti. Hyvin pärjäät!
synkempiä kuin näin päivänvalossa. En mä ole vastannut siihen viestiin. Tulee uusia naisia ja uusia kuvia. En mä tee mitään ellei asiasta ole mulle selvää haittaa elämässä. Säälittävämpi se on, joka niitä kuvia tiirailee kuin minä. Ehkä mieskin ajattelee, että hänellä ei ole mitään välinettä mun käsittelyyni, jos mä en reagoi enää mihinkään.
Tajusin tässä aamulla, että on olemassa ihan toinen maailma, se mikä ennenkin, kun mun ei tarvinnut nukkua yksin. Eikä sekään paha juttu ole, se yksin nukkuminen. Toivon vain, että mä en pilaa ja satuta toisia ihmisiä. Mä en elä nyt mitään äiti Teresa- vaihetta elämässäni, mun ajatukseni pyörivät aika lailla lähellä itseäni.
ap
Reissulainen täällä! :) Mä olen sitä mieltä, että älä tapaa sitä miestä enää! Oikeesti. Ne kuvat on jo pian ihan vanha juttu, joten helpoimmalla pääset kun koitat vaan unohtaa sen. Hän on jo näyttänyt mikä on miehiään. En usko että enää pystyt nauttimaan samallatavalla kuin ennen. Teillä oli hetkenne, nyt ne on muistoja ja sinä olet niin vahva, että menet kohti uusia tuulia. Jos tuo nykyinen poikaystävä tuntuu hyvältä, niin nauti siitä. Mutta älä revi itseäsi siihen vanhaan, se mitä teillä oli,on jo turmeltunut. Valitettavasti. Hyvin pärjäät!
En tee uutta aloitusta, koska se on niin kovasti hermostuttanut joitakin. Jospa sekin, joka halusi elää hetken minuna, olisi löytänyt jo elämäänsä sisältöä muutenkin. Mitä kesään kuuluu?
ap
Jos olet se, niin toivon kovasti tsemppiä.
En kunnoita pettäjiä enkä siksi käsitä, millainen nainen suostuu suhteeseen pettäjän kanssa. Mutta kaikki eivät tiedä totuutta, ja taisit itse olla näitä.
Lämmitä se sauna. Se rentouttaa.
en tapahtumia sen jälkeen. Kaipaan seksiä miehen kanssa, ihan hirveästi, jos totta puhutaan.
ap
Me mentiin yhdessä nukkumaan, mutta ei saatu heti unta. Mä nousin juomaan vettä vähän ajan kuluttua ja mun poikaystäväni (entinen), joka oli vielä hereillä, sanoi mun palatessani mulle, että "mä haluan naida sua". Eli vastaus sun kysymykseen on kyllä.
ap