Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
121/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvä, että vatvot asiaa jossain. Esim täällä. Itse olen ihan samanlainen. Jos on joku suuri juttu tapahtunut (negatiivinen), mun on kokoajan pakko käydä sitä läpi uudestaan ja uudestaan. Se selkeyttää paljon ajatuksia. Kaverithan siinä on tietty aika koetuksella. Mutta tämä palsta on kyllä siihen ihan hyvä, vaikka ketuttaa nämä provon huutelijat ja muut viisauksiaan laukovat! Argh!

Vierailija
122/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakkaushuolet on niitä paljon aikaa vieviä. Ne kun saattaa mielessä pyöriä vuosikaudet. Unohtaminen ei ole todellakaan helppoa. Teilläkin tuntui olevan jotenkin niin intohimoinen suhde, sitä ei heti unohda. Mutta onneksi osaat ajatella järjellä ja vaikuttaa ettet ole heti ottamassa takaisin, vaan ajattelet myös vaimoa, joka on kyllä todella fiksua. Siihen ei kuule kaikki pysty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee aloitetta.

ap

Jos se ex haluaa pi**ua, saako se?

Vierailija
124/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut sulle nimen: Linda. Oonko ihan höpsö?

(Mielestäni oot av:n kuuminta hottia, ja aina ensimmäisenä tarkistan, onko sun ketjuja etusivulla. Symppaan sua.)

Vierailija
125/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ei voida tunnistaa. Toiseksi, jos mä kertoisin kaikki jutut ystävilleni, ne varmaan hyperventiloisivat vuittoneihinsa. Mä olen ollut meistä varmaan se "kokeilevin".

ap

erittäin hyvä, että vatvot asiaa jossain. Esim täällä. Itse olen ihan samanlainen. Jos on joku suuri juttu tapahtunut (negatiivinen), mun on kokoajan pakko käydä sitä läpi uudestaan ja uudestaan. Se selkeyttää paljon ajatuksia. Kaverithan siinä on tietty aika koetuksella. Mutta tämä palsta on kyllä siihen ihan hyvä, vaikka ketuttaa nämä provon huutelijat ja muut viisauksiaan laukovat! Argh!

Vierailija
126/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on kaksi syytä, miksi en kerro. Ensinnäkin mä en halua satuttaa viatonta ihmistä. En mä halua kertoa hänelle miehensä seksiseikkailuista. Toiseksi, on lähes varmaa, että minua hän vihaisi ja miehelle antaa anteeksi. Tai taisi jo antaakin.

ap

ja rakkaushuolet on niitä paljon aikaa vieviä. Ne kun saattaa mielessä pyöriä vuosikaudet. Unohtaminen ei ole todellakaan helppoa. Teilläkin tuntui olevan jotenkin niin intohimoinen suhde, sitä ei heti unohda. Mutta onneksi osaat ajatella järjellä ja vaikuttaa ettet ole heti ottamassa takaisin, vaan ajattelet myös vaimoa, joka on kyllä todella fiksua. Siihen ei kuule kaikki pysty!

Vierailija
127/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa se, että olen kohdannut täällä monta niin mukavaa kirjoittelijaa, vaikka aluksi tulin tänne kuin lomalle Jakomäkeen (oletko nähnyt elokuvan Nousukausi?). Olin typerä snobi.

ap

Oon antanut sulle nimen: Linda. Oonko ihan höpsö? (Mielestäni oot av:n kuuminta hottia, ja aina ensimmäisenä tarkistan, onko sun ketjuja etusivulla. Symppaan sua.)

Vierailija
128/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän se miekkonen narahti vaimolleen. Mitenköhän monesti on pettänyt vaimoaan. Voi noita vaimo parkoja, jotka eivättiedä mitään miestensä menoista... :(

Vierailija
129/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Millä alalla työskentelet?

Vierailija
130/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin melkein joka päivä, joten se oli ajan kysymys.

ap

Mistäköhän se miekkonen narahti vaimolleen. Mitenköhän monesti on pettänyt vaimoaan. Voi noita vaimo parkoja, jotka eivättiedä mitään miestensä menoista... :(

Vierailija
131/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rikas? Jos olet, miten ilmenee?

Oletko kaunis? Tumma/vaalea?

Omistatko silikonit?

Pinnallisia kysymyksiä. Tiedän.

Vierailija
132/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en jaksanut lukea enää tätä kolmatta sivua valitettavasti kokonaan, mutta haluaisin kysyä aloittajalta, että miksi, miksi uskot että olit "ensimmäinen pitkä suhde". Etkä vastaa että "miksi mies valehtelisi siitä asiasta". Miksi uskot ylipäätään mitään mitä mies sanoo tai on jossain vaiheessa sanonut.

Vierailija
133/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä mä olen kai "rikas". Mun ei tarvitse maksaa asuntolainaa eikä vuokraa. Kyllä mä varmaan olen kaunis, olen tehnyt ulkonäölläni joskus töitä (en prostituoituna:)). Mutta kauneus on katsojan silmissä. Olen tumma. Mulla ei ole silikoneja eikä tule.

ap

Oletko rikas? Jos olet, miten ilmenee? Oletko kaunis? Tumma/vaalea? Omistatko silikonit? Pinnallisia kysymyksiä. Tiedän.

Vierailija
134/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä tiedä, miksi pitkä suhde olisi pahempi tai eri juttu kuin vaihtuva naisissa ravaaminen. Mä en siis kuvittele olevani mikään miehen suuri rakkaus, jos sitä luulet. Loppujen lopuksi hänhän ei valehdellut muusta kuin avioliitostaan, siksi kai juttu pysyikin niin hyvin kasassa.

ap

nyt en jaksanut lukea enää tätä kolmatta sivua valitettavasti kokonaan, mutta haluaisin kysyä aloittajalta, että miksi, miksi uskot että olit "ensimmäinen pitkä suhde". Etkä vastaa että "miksi mies valehtelisi siitä asiasta". Miksi uskot ylipäätään mitään mitä mies sanoo tai on jossain vaiheessa sanonut.

Vierailija
135/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä tiedä, miksi pitkä suhde olisi pahempi tai eri juttu kuin vaihtuva naisissa ravaaminen. Mä en siis kuvittele olevani mikään miehen suuri rakkaus, jos sitä luulet.

Nyt menen nukkumaan! Hyvää yötä.

Vierailija
136/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten, että täällä pyöri joku aika sitten ketju,jossa joku kysyi "lähettelevätkö miehet toisilleen naisten kuvia" tms. Ja siinä oli jotain kuvia lähtelty sen naisen miehelle. Oletko varma, ettei ne ollut kuvia sinusta? Tuli vaan mieleen.

Vierailija
137/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä "kuvatyttöjä" muitakin, onhan... Sattumaa varmasti.

ap

muuten, että täällä pyöri joku aika sitten ketju,jossa joku kysyi "lähettelevätkö miehet toisilleen naisten kuvia" tms. Ja siinä oli jotain kuvia lähtelty sen naisen miehelle. Oletko varma, ettei ne ollut kuvia sinusta? Tuli vaan mieleen.

Vierailija
138/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kerran en ottanut suihin miehen työhuoneessa, kun olin häntä vastassa.

ap

Teitkö kaiken mitä mies halusi? Kieltäydyitkö mistään seksissä?

Vierailija
139/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä muuten taisi olla Tiina Lymin ja Kari-Pekka Toivosen roolihahmojen välillä seksiä, jota ei ainakaan rakasteluksi voi kutsua.

"Mun on pakko saada jotain tuoretta" jaksaa naurattaa.

Mua nolottaa se, että olen kohdannut täällä monta niin mukavaa kirjoittelijaa, vaikka aluksi tulin tänne kuin lomalle Jakomäkeen (oletko nähnyt elokuvan Nousukausi?). Olin typerä snobi.

ap

Oon antanut sulle nimen: Linda. Oonko ihan höpsö? (Mielestäni oot av:n kuuminta hottia, ja aina ensimmäisenä tarkistan, onko sun ketjuja etusivulla. Symppaan sua.)

Vierailija
140/224 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP:ta ilman tuota kuvaa verkkokalvoilla :)

ap

Siinä muuten taisi olla Tiina Lymin ja Kari-Pekka Toivosen roolihahmojen välillä seksiä, jota ei ainakaan rakasteluksi voi kutsua. "Mun on pakko saada jotain tuoretta" jaksaa naurattaa.

Mua nolottaa se, että olen kohdannut täällä monta niin mukavaa kirjoittelijaa, vaikka aluksi tulin tänne kuin lomalle Jakomäkeen (oletko nähnyt elokuvan Nousukausi?). Olin typerä snobi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä