Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mukavaa, jos asiat olisivat kuten suhteen alussa, JOS ne olisivat, kuten luulin. Mutta koska ne eivät ole, haluaisin, että asiat olisivat kuten ennen koko miestä ja sotkua.

Minusta se oli puolustautumista, että tein selväksi, mitä minä haluan.

Sulla on hyvä muisti. En ole osannut ajatella, että kukaan näitä muistaisi kerran luettuaan.

ap

Tämä on sitä kuihduttamista tämä asian läpi käyminen. Se, että otin mieheen yhteyttä ja käskin hänen hävittää kuvat, oli taas puolustamista. Ajalla ennen mä tarkoitan aikaa ennen koko miestä. Siihen mä olen matkalla. Sä muistat aika tarkasti mun vanhojakin juttujani. ap

Mun mielestä tämä on oikein hyvä keino siihen, pääsee ystävät vähän vähemmällä. Mutta tämän lisäksi sun pitäisi ulottaa kuihduttaminen myös mieheen suuntautuvaan viestintään. Yhteydenottaminen mieheen ei ollut mitään puolustautumista. Pyytäminen ja aneleminen ei ole puolustautumista, vaan se oli juuri sitä mitä mies sinulta halusi - että hän määrää tahdin ja sinä matelet hänen edessään. Mies ei tuntenut oloaan uhkaavaksi (mikä saisi hänet lopettamaan kuvien levittelyn), vaan mies tunsi voitonriemua, kun näki sinut anelemassa. Olet puhunut moneen kertaan, että haluaisit, että asiat olisivat kuin ennen. Olen koko ajan ymmärtänyt, että tarkoitit sillä, että toivot, että asiat olisivat kuten teidän jutun alkupuolella, ennen näitä sotkuja. Mistä lie olin tuon tulkintani ottanut, väärinymmärrys selvästikin. Ja jos mä sun mielestä muistan tarkasti vanhoja juttuja, niin siihen mulla ei ole mitään selitystä. Olen sun ketjusi lukenut silloin, kun olet ne kirjoittanut. Ei niistä niin kauan aikaa ole, etten enää muistaisi. Ehkä mulla sitten on ihan hyvä muisti.

Vierailija
222/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä ole ollut kovin tuhma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Voin palata myöhemmin juttelemaan. Nyt on muuta ohjelmaa vähän aikaa. ap

Annatko kakkosta?

Vierailija
224/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ihmetyttaa, on tuo sun uskomaton sokeus ja kuurous neuvoille seka kaiken normaalin varovaisuuden jattaminen suhteessa. Sullehan annettiin hyvia neuvoja jo alkumetreilla mutta siita piittaamatta kuljit kohti tuhoa kuin olisit ollut hypnoosissa tai ohjelmoitu robotti. Ei kai kukaan mies voi tuollaista aiheuttaa vaikka olisi kuinka ihana? Ei mun mielesta kenellakaan oikeasti ole nykymaailmassa varaa vain rakastua ja heittaytya suhteeseen kaiken muun unohtaen.

Joka luulee olevansa suojattu koska on rikas, hyvasta perheesta, kaunis tai nuori, on vaarassa. Kauniita ja etenkin nuoria (nuorethan ovat aina kauniita) hyvaksikaytetaan eniten, mista se nyt sitten johtuukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi