Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta
varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.
Kommentit (224)
Mutta en mä ole ollut kovin tuhma.
ap
ap
Voin palata myöhemmin juttelemaan. Nyt on muuta ohjelmaa vähän aikaa. ap
Annatko kakkosta?
mua ihmetyttaa, on tuo sun uskomaton sokeus ja kuurous neuvoille seka kaiken normaalin varovaisuuden jattaminen suhteessa. Sullehan annettiin hyvia neuvoja jo alkumetreilla mutta siita piittaamatta kuljit kohti tuhoa kuin olisit ollut hypnoosissa tai ohjelmoitu robotti. Ei kai kukaan mies voi tuollaista aiheuttaa vaikka olisi kuinka ihana? Ei mun mielesta kenellakaan oikeasti ole nykymaailmassa varaa vain rakastua ja heittaytya suhteeseen kaiken muun unohtaen.
Joka luulee olevansa suojattu koska on rikas, hyvasta perheesta, kaunis tai nuori, on vaarassa. Kauniita ja etenkin nuoria (nuorethan ovat aina kauniita) hyvaksikaytetaan eniten, mista se nyt sitten johtuukaan.
olisi mukavaa, jos asiat olisivat kuten suhteen alussa, JOS ne olisivat, kuten luulin. Mutta koska ne eivät ole, haluaisin, että asiat olisivat kuten ennen koko miestä ja sotkua.
Minusta se oli puolustautumista, että tein selväksi, mitä minä haluan.
Sulla on hyvä muisti. En ole osannut ajatella, että kukaan näitä muistaisi kerran luettuaan.
ap