Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella surullimen juttu. Oon seurannut sitä alusta asti. Ensin luulet että seurustellaan onnellisesti ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi vain miehen seksileikkikalu, et sen enempää. Jota vielä täytyy esitellä kavereille.

Mä ymmärrän että mies ei halua omia kuvia poistaa, mutta kysyitkö että miksi kuvia piti levittää? Ja että voisiko hän ne levittämänsä kuvat poistaa (ne mitkä onnistuu poistaa) ja lopettaa levittämisen? Oliko se viimeinen nöyryytys halvalle naiselle, joka alkoi hyppimään nenille?

Mutta toivotan sulle tsemppiä, älä juutu tähän surkeaan tarinaan pidemmäksi aikaa vaan jatka elämääsi. Kivalta tyypiltä sä vaikutat ja oikein olet toiminut. Saahan sitä ihminen ihmisiin luottaa.

Vierailija
102/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies soitellut tai koittanut pitää yhteyttä sinuun sen jälkeen? Oletko päässyt jo pahemman yli, eli joko alkaa tunteet hieman helpottaa. Vai ajatteletko kokoajan miestä?

Tiedän itse omasta kokemusksesta, että tuollaista intohimon paloa on ihan kamalan vaikeaa unohtaa. Saattaa mennä vuosia että pysyy päivittäin mielessä. Toki tunteet laantuu. Voi kun löytäisit seuraavaksi itsellesi kunnon turvallisen miehen, jossa kuitenkin löytyy särmää ja intohimoa. Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin vaikutat todella kivalta ja fiksulta naiselta! En ymmärrä näitä väheksyjiä ja huutelijoita. Olet toiminut täysin oikein. Itsekkin luotan ihmisiin turhan helposti...

Vierailija
104/224 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin ajattelee, että hänellä ei ole mitään välinettä mun käsittelyyni, jos mä en reagoi enää mihinkään.

Vierailija
105/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toi yksi kirjoittelija tietää sun rakastajan lempinimen?

Kaikkihan me se tiedetään, koska ap sen meille kertoi. Nyt yrittää peitellä, että "mä vähän mokasin" ja on taas omasta mielestään fiksu.

No joo. Ap vaikuttaa ihan mukavalta ja kiltiltä ihmiseltä. Mutta jotenkin mua niin ärsyttää kuitenkin, kun ap on myös niin kovin typerä ja lapsellinen. Ehkä en vaan muista millainen olin itse 15 vuotta sitten ap:n ikäisenä. Varmaan olin sitten minäkin ihan samanlainen ja siksi niin ärsyttääkin. No mulle ei onneksi tapahtunut mitään tuollaista ja olisin suonut ettei ap:llekaan olisi tapahtunut.

Vierailija
106/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin ja kuvittelin, että jos me tavataan ja mä pyydän, mies hävittää ne kuvat. Me oltiin vähän sivummalla ja lopulta kadulla, mutta muutama tyyppi kuuli ainakin jotain.

ap

Ja sä olet sitten edelleen yhtä naiivi. Joo varmaan tuollainen herrasmies poistaa kuvat, kun nätisti pyydät. Heh-heko-hee!

No oikeesti, ei kai melkein kukaan pystyisi näin nopeasti muuttumaan naiivista aikuiseksi ihmiseksi. On se vähän pidempi prosessi. Ehkä tämän koko episodin myötä ap:n kasvu nyt alkaa.

Vierailija
107/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleenkään en tajua, miksi hän ryhtyi koko juttuun. Miksi kaikki se vaiva suhteessa ja sen jälkeen? Mä mietin, mitä minä tein väärin, että niin ylipäätään kävi.

ap

Mies ryhtyi koko juttuun ihan vain hakeakseen jännitystä elämäänsä ja pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Joissain piireissä nimittäin tuollainen naistenkaataja on oikein kunnioitettu sonnimies.

Ja se vaiva suhteessa ei ollut niin suuri kuin miltä se sinusta vaikuttaa. Sinun mielestäsi mies on nähnyt vaivaa, kun toi sulle jotain tai järjesti tapaamisen. Mies taas on niin rutinoitunut noihin järkkäilyihin, että ne käy siltä ihan vasemmalla kädellä. Ja mies saa virtaa siitä jännityksestä mitä valloittaminen tuo.

Suhteen jälkeen vaivannäkö taas on sitä, että kun sinä aloit vastahankaiseksi, niin miehen macho-puolelle tulee tarve osoittaa, että hän on se joka määrää. Sinä lopetit suhteen ja se oli kolaus miehen miehisyydelle. Alistamalla sinua hän saa sen määrääjän ja machon olon, jota sen kolauksen jälkeen on tarve korostaa. Kun sinä pyydät ja anelet poistamaan kuvia, niin mies hykertelee tyytyväisenä, että kukas nyt ruikuttaakaan vuorostaan.

Ja mitä sinä sitten teit väärin. Et mitään sellaista mitä olisit osannut siinä tilanteessa tehdä toisin. Sinulla ei vain ollut riittävästi elämänkokemusta tunnistamaan tuollaiset miehet. Etkä osannut kuunnella vaistojasi, jotka sanoivat, että kaikki ei ole kohdallaan. Tuollaiset miehet ovat aivan mestareita tunnistamaan hyväuskoisuuden. Mies sitten sattui kohtaamaan sinut ja huomasi heti alkumetreillä, että tätä naista hän pystyy pyörittämään. Ja siitähän mies sitten innostuikin.

Vierailija
108/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajia ennen sua, sun jälkeen ja ehkä myös samanaikaisesti sun kanssa.

Ootko ajatellut, että voisi olla hyvä tavata joku heistä? Ehkä heillä on samanlaisia kokemuksia.

Vierailija
109/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleenkään en tajua, miksi hän ryhtyi koko juttuun. Miksi kaikki se vaiva suhteessa ja sen jälkeen? Mä mietin, mitä minä tein väärin, että niin ylipäätään kävi.

ap

Mies ryhtyi koko juttuun ihan vain hakeakseen jännitystä elämäänsä ja pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Joissain piireissä nimittäin tuollainen naistenkaataja on oikein kunnioitettu sonnimies.

Ja se vaiva suhteessa ei ollut niin suuri kuin miltä se sinusta vaikuttaa. Sinun mielestäsi mies on nähnyt vaivaa, kun toi sulle jotain tai järjesti tapaamisen. Mies taas on niin rutinoitunut noihin järkkäilyihin, että ne käy siltä ihan vasemmalla kädellä. Ja mies saa virtaa siitä jännityksestä mitä valloittaminen tuo.

Suhteen jälkeen vaivannäkö taas on sitä, että kun sinä aloit vastahankaiseksi, niin miehen macho-puolelle tulee tarve osoittaa, että hän on se joka määrää. Sinä lopetit suhteen ja se oli kolaus miehen miehisyydelle. Alistamalla sinua hän saa sen määrääjän ja machon olon, jota sen kolauksen jälkeen on tarve korostaa. Kun sinä pyydät ja anelet poistamaan kuvia, niin mies hykertelee tyytyväisenä, että kukas nyt ruikuttaakaan vuorostaan.

Ja mitä sinä sitten teit väärin. Et mitään sellaista mitä olisit osannut siinä tilanteessa tehdä toisin. Sinulla ei vain ollut riittävästi elämänkokemusta tunnistamaan tuollaiset miehet. Etkä osannut kuunnella vaistojasi, jotka sanoivat, että kaikki ei ole kohdallaan. Tuollaiset miehet ovat aivan mestareita tunnistamaan hyväuskoisuuden. Mies sitten sattui kohtaamaan sinut ja huomasi heti alkumetreillä, että tätä naista hän pystyy pyörittämään. Ja siitähän mies sitten innostuikin.

Vierailija
110/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miksi sinulla on niin kova tarve kieltää kaikki? Eka kielsit sen, että mies voisi olla varattu, sitten sen että sut raiskattiin, sitten sen että mies olisi voinut jakaa teidän panokuvat, sitten että olet vain yksi monista jnejne.

Tätä sun pitäis mun mielestä miettiä, miksi et hyväksy asioita vaan selittelet selittelyn perään asioista tosi pitkään....

Vierailija
111/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oot kyllä oikea reppahousu. Mua säälittäisi, mutta empatiat katoaa, kun näitä sun monivammaisia aloituksia tulee joka tuutista. Niin, ja oot tyhmä. Aidosti, blondisti ja lopullisesti.

Vierailija
112/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ymmärrä ettei ap pysty puhumaan tuosta asiastaan kunnolla ystävilleen. Tämä avautuminen ja purkautuminen täällä, asian käsittely jatkuvasti, on osa ylitse pääsemisprosessia. Minä toimisin ihan samalla tavalla. Kun asiaa jauhaa ja jauhaa, se alkaa pian helpottamaan ja alkaa tulla omiin ajatuksiinkin tolkkua. Minä ainakin ymmärrän ap.tä täysin ja kehotankin jatkamaan asiasta puhumista täällä.

Vierailija
113/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole oikein ollut mun juttuni eikä sitä läheskään kaikki edes halua. Tämän miesystäväni kanssa se oli vähän eri juttu, kuten moni muukin asia. Hänellä oli ikään kuin tapana ilmoittaa, mitä tapahtuu. Ensin oli jotain sinne päin ja sitten seuraavalla kerralla se varsinainen juttu, niin kuin tämäkin. Ei se ollut mitenkään kamalaa, toisaalta ei sitä tehty kuin muutama kerta. Mutta se oli hän, eikä tarkoita, että kaikkien kanssa. Mä olen aika perinteinen tyttö. ap

ap

Voin palata myöhemmin juttelemaan. Nyt on muuta ohjelmaa vähän aikaa. ap

Annatko kakkosta?

Vierailija
114/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asustelet? Tiedä vaikka meistä tulisikin ystävykset. Kiva ettei sun ex poikaystävä laittanut suhun välejä poikki, vaikka jouduit jättämään hänet. Se kertoo vaan sen, että hän todella välittää susta. :)

Vierailija
115/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sitä arvailtu. Aivan, poikaystäväni on ihana söpöliini. Toivottavasti ei kuitenkaan tule kovin pahassa jurrissa tänne:)

ap

Missäpäin asustelet? Tiedä vaikka meistä tulisikin ystävykset. Kiva ettei sun ex poikaystävä laittanut suhun välejä poikki, vaikka jouduit jättämään hänet. Se kertoo vaan sen, että hän todella välittää susta. :)

Vierailija
116/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tuntenut tuon poikaystävän. Voisitko kuvitella jatkavasi siitä mihin jäitte? Onko hän antanut anteeksi?

T: se reissulainen turusta :)

Vierailija
117/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää miten paljon olet täällä saanut loskaa niskaasi. Kamalan monet tuominneet ja pitäneet sinisilmäisenä yms. Itse olen sitä mieltä, että kyllä niistä virheistä alkaa oppimaan ja aina seuraavalla kerralla osaa olla tarkempi ja hälytyskellot soida aiemmin. Elämä on aikamoinen koulu, sanoisin. Onneksi itsellä alkaa olla jo järkeä päässä, olen 34 vuotias.

trk

Vierailija
118/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tahtoisi jatkaa kanssani ainakin jossain muodossa, mutta mä en nyt osaa sitoutua keneenkään. Hänelle mä olen myös kertonut eniten m:n touhuista, mikä on tietysti multa vähän väärin, koska hänet mä jätin tämän sankarin takia. Me ollaan lähdössä yhdessä kesällä reissuun poikaystäväni ja hänen kavereittensa kanssa. Mä yritän nyt olla kiltti hänelle, koska hän on minulle.

ap

olet tuntenut tuon poikaystävän. Voisitko kuvitella jatkavasi siitä mihin jäitte? Onko hän antanut anteeksi? T: se reissulainen turusta :)

Vierailija
119/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä suututtaa, mutta välillä annan mennä ohi. Sillä mä tätä asiaa pyörittelenkin, koska ei mulle ole ennen tapahtunut mitään tällaista, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut vaikka kuinka paljon. Mä olen kyllä ottanut riskejä, mutta ihmiset on olleet mulle kilttejä.

ap

ihmetyttää miten paljon olet täällä saanut loskaa niskaasi. Kamalan monet tuominneet ja pitäneet sinisilmäisenä yms. Itse olen sitä mieltä, että kyllä niistä virheistä alkaa oppimaan ja aina seuraavalla kerralla osaa olla tarkempi ja hälytyskellot soida aiemmin. Elämä on aikamoinen koulu, sanoisin. Onneksi itsellä alkaa olla jo järkeä päässä, olen 34 vuotias. trk

Vierailija
120/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva että pääset tuulettumaan. Ja ilmeisesti tulette hyvin toimeen keskenänne. Mä en kauheesti tunne sellaisia naispuoleisia ihmisiä,jotka tavallaan ei halua vakavissaan sitoutua. Mun melkein kaikki kaverit on aina ollut sellaisia, jotka etsii miestä tositarkoituksella ja melkein heti haaveilevat perheestä. Mutta "nykyään" taitaa olla paljon myös naisissa niitä jotka ei halua kiinnittyä mieheen liikaa. Miehissähän tuollaista on sitten kyllä esiintynyt enemmänkin... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan